Νέο Astra: Αυτοκίνητο με ισχυρό Wi-Fi hotspot

Το νέο Astra θα αποτελέσει το πρώτο μοντέλο της Opel το οποίο διατίθεται με Opel OnStar από το λανσάρισμά του.
Νέο Astra: Αυτοκίνητο με ισχυρό Wi-Fi hotspot
του Σπύρου Ρέκκα 

Το νέο Astra είναι το πρώτο Opel που θα διατίθεται με Opel OnStar από το λανσάρισμά του, μακράν το πιο προηγμένο και φιλικό προς το χρήστη μοντέλο της κατηγορίας των συμπαγών. Η OnStar που δημιουργήθηκε πριν από 19 χρόνια στις ΗΠΑ, είναι ήδη κορυφαίος πάροχος συνδεδεμένων λύσεων ασφάλειας και προστασίας, υπηρεσιών mobility προστιθέμενης αξίας και προηγμένης τεχνολογίας πληροφορικής σε Β. Αμερική, Κίνα και Μεξικό με πάνω από 7 εκατομμύρια συνδρομητές. Η Opel OnStar κάνει το ντεμπούτο της στη γκάμα επιβατικών αυτοκινήτων Opel σε 13 Ευρωπαϊκές αγορές (Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ελβετία και Μ. Βρετανία) ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.

Όταν εφοδιάζεται με Opel OnStar, το νέο Astra λειτουργεί και σαν 4G/LTE Wi-Fi hotspot, επιτρέποντας τη σύνδεση μέχρι επτά συσκευών στο δίκτυο του αυτοκινήτου. Η ενσωματωμένη τεχνολογία του 4G LTE είναι ειδικά σχεδιασμένη για χρήση μέσα στο όχημα, είναι ενσωματωμένη στο ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου και διαθέτει εξωτερική κεραία για μεγιστοποίηση της συνδεσιμότητας και την επίτευξη μιας σταθερής διαδικτυακής σύνδεσης. Επειδή το σύστημα OnStar περιλαμβάνει μία ανεξάρτητη κάρτα SIM ενσωματωμένη στη μονάδα του, ο οδηγος δεν χρειάζεται να έχει smartphone για να χρησιμοποιεί συνδεδεμένες υπηρεσίες. Το 4G LTE θα λανσαριστεί αρχικά σε τρεις αγορές, Γερμανία, Μ. Βρετανία και Ολλανδία και αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες. Στην Ελλάδα το σύστημα θα διατίθεται από τον Σεπτέμβριο του 2016.

Εκτός του ότι φέρνει την τελευταία τεχνολογία mobile Wi-Fi στον κόσμο του αυτοκινήτου, το σύστημα OnStar παρέχει επίσης πρόσβαση σε μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών όπως υπηρεσίες επείγουσας ανάγκης, οδική βοήθεια και έλεγχο από απόσταση μέσω της MyOpel App. Βασική αρχή της Opel OnStar είναι ότι οι συνδρομητές συνδέονται με υπαρκτά πρόσωπα και όχι με μηχανές ή τηλεφωνικά κέντρα πολλαπλών επιλογών. Οι Σύμβουλοι OnStar βρίσκονται στο high-tech Κέντρο Επικοινωνίας Opel OnStar στο Luton, Αγγλία. Μιλάνε πολλές γλώσσες για να μπορούν να απαντούν στις απαντήσεις των συνδρομητών στη γλώσσα τους και είναι διαθέσιμοι όλο το 24ωρο και τις 365 ημέρες του χρόνου.

Το μόνο ορατό χαρακτηριστικό της Opel OnStar μέσα στο αυτοκίνητο είναι μία μονάδα που με τρία μπουτόν, κοντά στον μεσαίο εσωτερικό καθρέπτη πάνω από το παρμπρίζ. Το μπλε Μπουτόν Service παρέχει πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως Διάγνωση Οχήματος (Vehicle Diagnostics) και το Κατέβασμα Προορισμού (Destination Download): για παράδειγμα, οι συνδρομητές της OnStar που ψάχνουν ένα συγκεκριμένο προορισμό όπως κάποιο εστιατόριο ή τον πλησιέστερο σταθμό ανεφοδιασμού το πατάνε για να επικοινωνήσουν με ένα σύμβουλο Opel OnStar, ο οποίος θα στείλει τον επιθυμητό προορισμό απευθείας στο σύστημα πλοήγησης του οχήματος.

Πιέζοντας το κόκκινο Μπουτόν SOS, οι χρήστες της Opel OnStar μπορούν να ζητήσουν βοήθεια όποτε κρίνουν απαραίτητο, για παράδειγμα εάν έχουν παραστεί μάρτυρες σε ένα ατύχημα. Όμως η OnStar είναι παρούσα και στην περίπτωση που κάποιος δεν μπορεί να ζητήσει βοήθεια προσωπικά. Για παράδειγμα, εάν ενεργοποιηθεί ένας αερόσακος, ο ‘φύλακας άγγελος’ της Opel OnStar ενημερώνεται αυτόματα. Στη συνέχεια, ένας σύμβουλος θα επικοινωνήσει με τον συνδρομητή και θα τον καλέσει στο όχημα μέσω της μονάδας OnStar για να εξακριβωθεί η ανάγκη αποστολής βοήθειας. Αν δεν λάβει απάντηση, ο σύμβουλος θα στείλει άμεσα ομάδες διάσωσης στην ακριβή τοποθεσία του οχήματος.

Το μπουτόν Privacy επιτρέπει στον συνδρομητή να αποκρύψει τη θέση του αυτοκινήτου και να γίνει αόρατος στο σύστημα. Ωστόσο για τη διασφάλιση μέγιστης ασφάλειας για τους συνδρομητές, η Opel OnStar θα παρακάμψει αυτόματα την εντολή προστασίας ιδιωτικότητας σε περίπτωση ενεργοποίησης κάποιου αερόσακου.

Επιπλέον, ο συνδρομητής της Opel OnStar μπορεί να κατεβάσει την εφαρμογή MyOpel για Smartphone της OnStar. Αυτή του επιτρέπει να επικοινωνεί με την OnStar από οπουδήποτε μέσω του smartphone του, για παράδειγμα εάν το όχημά του έχει κλαπεί, χρειάζεται εντοπισμό και η ανάφλεξη έχει ‘μπλοκαριστεί’. Με την εφαρμογή αυτή επίσης ο συνδρομητής μπορεί να έχει πρόσβαση από απόσταση σε σημαντικά δεδομένα του οχήματος όπως η στάθμη λαδιού και η πίεση ελαστικών, ή το κλείδωμα / ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου από απόσταση.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v