Το Ford C-Max αναβαθμίζει την ασφάλεια

Το ανανεωμένο Ford C-Max, εξοπλίζεται με τα τελευταία συστήματα ασφάλειας που διαθέτει η φίρμα, προστατεύοντας πεζούς και επιβάτες.
Το Ford C-Max αναβαθμίζει την ασφάλεια
του Σπύρου Ρέκκα

Το ανανεωμένο Ford C-Max, εξοπλίζεται με τα τελευταία συστήματα ασφάλειας που διαθέτει η μάρκα. Η Ford, έχει αναπτύξει την δική της τεχνολογία ασφάλειας και προστασίας τόσο των επιβατών όσο και των πεζών. Το ανανεωμένο MPV, διατίθεται με νέες ακόμα πιο πρωτοποριακές τεχνολογίες. Ειδικότερα ανάλογα με την έκδοση περιλαμβάνονται οι εξής διατάξεις:

• Εμπρός προβολείς Xenon με φώτα στροφής. Οι εμπρός προβολείς έχουν νέα δυναμική σχεδίαση. Οι εκδόσεις TitaniumΧ διαθέτουν στάνταρ προβολείς Bi-Xenon με τις ακόλουθες τεχνολογίες: Κατευθυνόμενη δέσμη, οι προβολείς έχουν τη δυνατότητα να στρέφουν τη δέσμη φωτός ακολουθώντας τον δρόμο εμπρός. Με αυτόν τον τρόπο παρέχουν καλή ορατότητα ακόμα και σε δρόμους με κλειστές στροφές. Η τεχνολογία κατευθυνόμενης δέσμης λειτουργεί με δύο διαφορετικούς τρόπους. Σε μεγάλες ταχύτητες στρέφεται ολόκληρο το συγκρότημα του προβολέα, ενώ σε μικρές μία πρόσθετη λυχνία LED ανάβει για να φωτίσει το εσωτερικό των στροφών.

• Adaptive Front Lighting. Οι προβολείς διαθέτουν τεχνολογία που τους επιτρέπει να προσαρμόζουν αυτόματα το σχήμα της δέσμης φωτός ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης.

• Τεχνολογία My Key. Διαθέτει για πρώτη φορά το σύστημα MyKey. Ως γνωστό από τα Fiesta, Focus και Mondeo, το σύστημα My Key επιτρέπει τον περιορισμό ορισμένων λειτουργιών του οχήματος (π.χ. ανώτατη ταχύτητα ή μέγιστη ένταση ηχο-συστήματος) ανάλογα με το κλειδί που χρησιμοποιείται κάθε φορά για την εκκίνηση του κινητήρα. Το σύστημα My Key είναι πρακτικό και ιδιαίτερα χρήσιμο για γονείς, διευθυντές στόλων και εταιρείες ενοικίασης καθώς ενθαρρύνει και υποστηρίζει την υπεύθυνη και ασφαλή οδήγηση.


• Αναβαθμισμένο Active Park Assist. Το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος έχει αναβαθμιστεί με επιπλέον αισθητήρες περιφερειακά που δίνουν πληρέστερη εικόνα για πιθανά εμπόδια στα πλευρά του αυτοκινήτου. Πλέον υπάρχει η δυνατότητα και κάθετου παρκαρίσματος (π.χ. χώροι στάθμευσης σε εμπορικά καταστήματα) όπως και σύστημα Park out assist που βοηθά τον οδηγό να βγει από έναν χώρο στάθμευσης (αντίστροφη διαδικασία).

• Σύστημα Cross Traffic Alert. Το σύστημα Cross Traffic Alert τοποθετείται με το σύστημα BLIS. Έχει σχεδιαστεί να ενημερώνει τον οδηγό για κάθετα διερχόμενα οχήματα κατά την έξοδο από έναν κάθετο χώρο στάθμευσης.

• Adaptive Cruise Control με σύστημα Pre Collision Alert (Distance Alert και Autonomous Braking). Το Adaptive Cruise Control διαθέτει σύστημα Pre Collission Assist που με τη σειρά του ενσωματώνει τις παρακάτω λειτουργίες: Σύστημα ένδειξης προσέγγισης, ενημερώνει τον οδηγό για την απόστασή του από το προπορευόμενο όχημα. Σύστημα προειδοποίησης προσέγγισης, αν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα μειωθεί επικίνδυνα, μία ηχητική και οπτική ένδειξη προειδοποιεί τον οδηγό για τον κίνδυνο.

• Σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος. Το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος ενεργοποιείται αν ο οδηγός αγνοήσει το σύστημα προειδοποίησης προσέγγισης και εφαρμόζει μέτριες τιμές επιβράδυνσης αν η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι πάνω από 110 χλμ./ώρα. Μόλις η ταχύτητα του αυτοκινήτου πέσει κάτω από τα 110 χλμ./ωρα, το σύστημα επιτυγχάνει αυξημένες τιμές επιβράδυνσης έως και 1g μέχρι και την ακινητοποίησή του. Λειτουργεί σε ταχύτητες από 50 χλμ./ωρα μέχρι και την τελική του αυτοκινήτου.


•Αναβαθμισμένο Active City Stop. Το Active City Stop μπορεί να παραγγελθεί εναλλακτικά ή συνδυαστικά με το σύστημα ACC με Pre Collision Assist. Το σύστημα έχει βελτιωθεί αφού είναι πλέον ενεργό σε ταχύτητες μέχρι 50 χλμ./ώρα.
•Ηλεκτρική πίσω πόρτα. Το ανανεωμένο Ford C-Max μπορεί να διατεθεί με ηλεκτρική πίσω πόρτα. Στην περίπτωση αυτή, τα συμβατικά αμορτισέρ της πίσω πόρτας, αντικαθίστανται με ειδικά κυλινδρικά ηλεκτρικά μοτέρ. Η ηλεκτρική πίσω πόρτα μπορεί να διατεθεί σαν επιπρόσθετος εξοπλισμός με επιπλέον χρέωση.
• Ηλεκτρική πίσω πόρτα με λειτουργία Hands-Free. Η ηλεκτρική πίσω πόρτα μπορεί να διατεθεί με λειτουργία Hands-Free. Στην περίπτωση αυτή, δύο ειδικοί ογκομετρικοί αισθητήρες τοποθετούνται στην εσωτερική πλευρά του οπίσθιου προφυλακτήρα, αναγνωρίζοντας την πρόθεση του κατόχου να ανοίξει την πίσω πόρτα. Το σύστημα μπορεί να αναγνωρίσει την “κίνηση” του ποδιού εφόσον ο κάτοχος έχει το κλειδί σε πολύ κοντινή απόσταση. Αυτόματα το σύστημα αναγνωρίζει το σήμα και δίνεται η εντολή για να ανοίξει, ή να κλείσει, η ηλεκτρική πίσω πόρτα.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v