Ελλάδα, Αληθινή Εμπειρία: Η νέα καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού

Σε εντελώς νέο πνεύμα κινείται η νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό που θα παρουσιαστεί σε 42 χώρες του κόσμου μέσα στο 2008. Εννέα θεματικοί άξονες, που περιλαμβάνουν για πρώτη φορά τομείς όπως ο τουρισμός ευεξίας, ο συνεδριακός τουρισμός και τα city breaks αγκαλιάζουν την αληθινή εμπειρία της Ελλάδας. 
Ελλάδα, Αληθινή Εμπειρία: Η νέα καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού
Τη νέα καμπάνια του ΕΟΤ στο εξωτερικό για το 2008 παρουσίασαν ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Άρης Σπηλιωτόπουλος και η Κοινοπραξία των διαφημιστικών εταιρειών Ashley & Holmes και Karamella. Η διεθνής διαφημιστική καμπάνια της Ελλάδας για το 2008 θα παρουσιαστεί κατάλληλα προσαρμοσμένη σε 42 χώρες και σε 37 γλώσσες κάτω από μία κοινή επικοινωνιακή ομπρέλα.

Τα βασικά σημεία της διεθνούς καμπάνιας για το 2008:
• Πρόκειται για ένα μοντέλο που δίνει έμφαση στην ποιότητα, την πολυμορφία και τη βιωσιμότητα, συνδέοντας τον Τουρισμό με το Περιβάλλον και την κλασσική κληρονομιά με τη σύγχρονη Ελλάδα.
Στοχεύει στη δημιουργική τάξη (creative class), δηλαδή στους επισκέπτες που αναζητούν καινούργιες και αληθινές εμπειρίες σε μια σύγχρονη και Ευρωπαϊκή χώρα που παραμένει ανεξερεύνητη.
• Υιοθετεί μια νέα ταυτότητα, η οποία ενσωματώνει εννέα σημαντικούς άξονες, όπως ο Ήλιος και η Θάλασσα, ο Θαλάσσιος Τουρισμός, ο Πολιτιστικός Τουρισμός, ο Περιηγητικός Τουρισμός, ο Τουρισμός Υπαίθρου, ο Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας, ο Συνεδριακός Τουρισμός, ο Τουρισμός Πολυτελείας και ο Τουρισμός Πόλεων.
• Οι εννέα κύκλοι του λογοτύπου αντιπροσωπεύουν τους εννέα προαναφερθέντες άξονες, οι οποίοι στο σύνολό τους αγκαλιάζουν τη λέξη ‘Greece’ σηματοδοτώντας μια νέα ολοκληρωμένη ταυτότητα για την Ελλάδα.
• Προβάλλει την Ελλάδα ως ένα προορισμό, ο οποίος προσφέρει στους επισκέπτες ποικίλες εμπειρίες αναδεικνύοντας κάθε πτυχή της ομορφιάς της. Η καμπάνια αγγίζει όσους γνωρίζουν και αγαπούν την Ελλάδα, ενώ προτρέπει τους δυνητικούς επισκέπτες να ζήσουν την εμπειρία αυτή, εδραιώνοντάς την μεταξύ των κορυφαίων τουριστικών προορισμών.

Ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Άρης Σπηλιωτόπουλος στην ομιλία του τόνισε ότι: «Η επιλογή του μηνύματος ‘GREECE The True Experience’ ανταποκρίνεται στο ζητούμενο του σύγχρονου ταξιδιώτη να αποκομίσει εμπειρίες διαφορετικές, εμπειρίες μοναδικές. Εμπειρίες που θα αποτελούν κίνητρο για να επιστρέψει στη χώρα μας, προσελκύοντας και άλλους ταξιδιώτες». Παράλληλα, επεσήμανε: «Η παρουσία μας θα είναι έντονη στις παραδοσιακές αγορές της Ευρώπης και των Ηνωμένων Πολιτειών, τις ώριμες όπως η Ρωσία και τα Αραβικά Εμιράτα, καθώς, και τις αναδυόμενες, όπως η Κίνα και η Ινδία συνδέοντας τον τουρισμό με τον πολιτισμό. Στόχος μας είναι να στηρίξουμε αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα παγκόσμιας ακτινοβολίας που θα πραγματοποιηθούν στη χώρα μας και να είμαστε παρόντες με εκδηλώσεις στην Κίνα, αξιοποιώντας με την καλύτερη δυνατή απόδοση το ελληνικό πολιτιστικό έτος και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου. Επίσης, θα στηρίξουμε κινηματογραφικές παραγωγές με διεθνή διανομή που θα προβάλλουν την εικόνα της Ελλάδας στις κινηματογραφικές αίθουσες του κόσμου».

Ο Πρόεδρος του Ομίλου Ashley Worldgroup Southeastern Europe κ. Μάκης Σεριάτος παρέθεσε παρουσιάζοντας τη νέα καμπάνια υπογράμμισε ότι: «Η φετινή επικοινωνία για πρώτη φορά έχει 10 διαφορετικές ταινίες, 20 έντυπες διαφημίσεις. Θα μπορούσε να έχει 100, 1.000, 1.000.000, όσες και οι εμπειρίες των επισκεπτών μας. Εμείς οι Έλληνες ξέρουμε να κερδίζουμε με την ψυχή μας. Ξέρουμε καλά πως το μέγεθος που έχει η Ελλάδα στην καρδιά μας είναι πολύ μεγαλύτερο από κάθε διαφημιστική ενέργεια, επιχειρούμε να κάνουμε τις εμπειρίες των επισκεπτών μας διαφημιστική πλατφόρμα για τη φετινή παγκόσμια τουριστική επικοινωνία μας. Έτσι σε ό,τι σας παρουσιάζουμε σήμερα, έχουμε βάλει εκτός από το μυαλό μας και την ψυχή μας. Για εμάς η Ελλάδα πρέπει να είναι και θα πρέπει όλοι να δουλέψουμε γι’ αυτό, μια μοναδική, όμορφη, αληθινή εμπειρία ζωής για τον κάθε πολίτη του κόσμου που μας επισκέπτεται. Η Ελλάδα είμαστε όλοι εμείς».

Η Πρόεδρος της εταιρείας Karamella κ. Αγάπη Βαρδινογιάννη με τη σειρά της υπογράμμισε ότι: « Αναζητώντας το δημιουργικό δρόμο για να εκφραστεί η αλήθεια της Ελλάδας, της Ελλάδας που οικοδομεί με τα δικά της υλικά τη σύγχρονη θέση της στον κόσμο, επιλέξαμε να εκφράσουμε κάτι περισσότερο από την αισιοδοξία που δίνουν στη χώρα μας οι μέχρι σήμερα επιτυχίες της. Επιλέξαμε εκείνη την αισιοδοξία που πηγάζει από τις δυνατότητες που ξέρουμε ότι έχουμε και μένει απλώς να τις παραδεχτούμε και να κάνουμε και τους άλλους να τις παραδεχτούν. Να ζήσουν μέσα από την αλήθεια της Ελλάδας, τη δική τους αληθινή εμπειρία. Έτσι κάπως ξανασταθήκαμε η Ashley & Holmes και η Κaramella, στην αφετηρία αυτού του δεύτερου ταξιδιού μας, της διεθνούς καμπάνιας της Ελλάδας για το 2008».
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v