Νέο Suzuki Ignis: μικρός γίγαντας  

Δοκιμάζουμε το νέο μικρό crossover της Suzuki, στην κορυφαία τετρακίνητη έκδοσή του, και μεταφέρουμε εντυπώσεις.
Νέο Suzuki Ignis: μικρός γίγαντας
Test Drive Suzuki Ignis 1.2 Dualjet 90 ίπποι 4WD

H Suzuki έκανε την καλύτερη κίνηση στη κατηγορία των μίνι. Δημιούργησε τη νέα γενιά του Ignis και "έπιασε στον ύπνo" τον ανταγωνισμό. Πρόκειται για ένα ευέλικτο αυτοκίνητο που κινείται με χαρακτηριστική άνεση στην πόλη, ανεβοκατεβαίνει τις πλάγιες στα βουνά ενώ η τετρακίνητη εκδοχή του δεν "χλωμιάζει" μόλις οι ρόδες συναντήσουν νερό, λάσπες και χιόνι. Προσθέστε την οικονομία στο καύσιμο καθώς και την παροιμιώδη αντοχή και αξιοπιστία των μοντέλων της Suzuki.

H δοκιμή έγινε με την έκδοση που είναι κατάλληλη για όσους κατοικούν στα βόρεια προάστεια και σε περιοχές όπου οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες δυσκολεύουν την κίνηση του αυτοκινήτου.

Βρέθηκα πίσω από το τιμόνι του Suzuki Ignis 1.2 Dualjet 90 ίππων 4WD. Το πρώτο σημαντικό θετικό στοιχείο που διαπιστώθηκε στο Suzuki Ignis 1.2 Dualjet 90 ίππων 4WD, είναι η πρακτικότητα και η ευκολία του τετρακίνητου αυτοκινήτου μήκους 3,7 μ.

Η επιτυχημένη εκμετάλλευση της καμπίνας έχει σαν αποτέλεσμα να παρέχονται άνετοι χώροι για τέσσερις ενήλικες. Η αποθηκευτική ικανότητα ανέρχεται σε 227 λίτρα. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων σύρεται και αναδιπλώνεται για να είναι ευκολότερη η μεταφορά ογκωδών αντικειμένων.

Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή και ακολουθεί τις αρχές της ιαπωνικής σχολής που καθορίζει υψηλά στάνταρ στους τομείς της αξιοπιστίας και της αντοχής. Τα υλικά είναι σκληρά και η συναρμογή παίρνει καλή βαθμολογία.

Το ηχοσύστημα χρησιμοποιεί μια οθόνη αφής, παρόμοιας λογικής με ένα smartphone. Συνδέεται με το τηλέφωνο μέσω Bluetooth ή καλώδιο USB. Η οθόνη αφής περιλαμβάνει το ραδιόφωνο, την κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα πλοήγησης.

Το Android Auto αξιοποιεί τις εφαρμογές της Google( Google Maps, Google Search κ.α.). Το Apple Car Play επιτρέπει στους χρήστες iPhone να λαμβάνουν οδηγίες για την κίνηση στους δρόμους, να λάβουν και να στείλουν μηνύματα, να ακούσουν μουσική, να χρησιμοποιούν φωνητική εντολή (Siri) κ.α.

Το ατμοσφαιρικό μοτέρ έχει χωρητικότητα 1.200 κ.εκ. και αποδίδει 90 ίππους. Όπως διαπίστωσα, η ισχύς είναι ικανοποιητική για κίνηση στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον.

Στον αυτοκινητόδρομο για να διατηρηθεί η ταχύτητα ταξιδίου πρέπει ο οδηγός συχνά να καταφεύγει στο λεβιέ ταχυτήτων για την επιλογή της κατάλληλης σχέσης στο πεντάρι μηχανικό κιβώτιο.

Σε διαδρομές off road περιορισμέν ης δυσκολίας στην Πάρνηθα και στον Υμηττό, το σύστημα τετρακίνησης AllGrip Αutο (ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης), ανέλαβε τον ρόλο του. Φρόντισε το αυτοκίνητο με την χαρακτηριστική σχεδίαση να ξεπεράσει εύκολα τις δυσκολίες του δρόμου. Το ύψος από το έδαφος(180 χιλ.) και τα χαρακτηριστικά της τετρακίνησης, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην απρόσκοπτη κίνηση του ιαπωνικού αυτοκινήτου.

Ένα ακόμη πρόσθετο πλεονέκτημα που εκτιμήθηκε ιδιαιτέρα, είναι η δυνατότητα εύκολης εκκίνησης όταν οι τροχοί αντιμετωπίζουν δυσκολίες λόγω περιορισμένης πρόσφυσης(λάσπη, χιόνι, μεγάλες κλίσεις κ.α.). Ο οδηγός πατάει ένα κουμπί στη κονσόλα που ενεργοποιεί την λειτουργία Grip Control και το αυτοκίνητο ξεπερνά την δυσκολία στην εκκίνηση.

H τιμή του Suzuki Ignis 1.2 Dualjet 9 0 ίππων 4WD καθορίστηκε στα 14.180 ευρώ. Οι παρατηρήσεις εστιάζονται στην έλλειψη  υψηλότερης ισχύος από τον κινητήρα και στη ποιότητα κύλισης. Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 11.680 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v