Το Opel Ampera-e στους αγώνες

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Opel συμμετείχε στο 8ο North European E-Mobile Rally, έναν από τους μεγαλύτερους αγώνες του είδους του.
Το Opel Ampera-e στους αγώνες
Το Opel Ampera-e δοκιμάζει τις δυνάμεις του στους αγώνες. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Opel, αφού συμμετείχε με επιτυχία στο i-Mobility Rallye της νότιας Γερμανίας την Άνοιξη, πρόσφατα συμμετείχε στο 8ο North European E-Mobile Rally, έναν από τους μεγαλύτερους αγώνες του είδους του στη Βόρεια Ευρώπη.

Με εντυπωσιακά μάλιστα αποτελέσματα, ανάμεσα στα 37 πληρώματα, τα δύο Ampera-e που συμμετείχαν, τερμάτισαν στην 3η και στην 9η θέση της κατηγορίας τουρισμού. Το ένα από τα δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα οδηγούσε ο ηθοποιός Benjamin Sadler. Από τις ακτές της Βαλτικής το Ampera-e κατευθύνεται τώρα στα βουνά. Το καινοτόμο ηλεκτρικό θα αποδείξει την πρακτικότητά του σε καθημερινή χρήση και σε ορεινά εδάφη στον επόμενο αγώνα στις 6-7 Ιουλίου. Αυτή είναι η ημερομηνία διεξαγωγής του Silvretta E-Auto Rallye, του αγώνα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διοργανώνεται στα πλαίσια του ράλι ιστορικών αυτοκινήτων Silvretta Classic, στην Αυστρία.

Στο 8ο North European E-Mobile Rally, το νέο Opel Ampera-e δεν αναγκάστηκε να εξαντλήσει την αυτονομία του με μία φόρτιση – 520 χλμ., σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Νέου Ευρωπαϊκού Κύκλου Οδήγησης (NEDC).

Ο επόμενος αγώνας ρεγκιουλαριτέ (ή αγώνας TSD - time-speed-distance) για ηλεκτρικά οχήματα, το Silvretta E-Auto Rallye, συμπίπτει με τον περίφημο αγώνα κλασικών αυτοκινήτων Silvretta Classic. Το Opel Ampera-e βρίσκεται και πάλι στη λίστα συμμετοχών, εδώ στο Montafon της Αυστρία. Έτσι, στις 6-7 Ιουλίου, «Η Ιστορία συναντά το Μέλλον» για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Παράλληλα με το Silvretta Classic, τα ηλεκτρικά οχήματα θα διανύσουν περισσότερα από 260 χλμ. με πολλές δοκιμασίες χρόνου και ικανοτήτων στο διήμερο πρόγραμμα.

Με αυτονομία 520 χλμ. σύμφωνα με το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης (NEDC), το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Opel διαθέτει τη μεγαλύτερη αυτονομία από τον πλησιέστερο αντίπαλό του στην κατηγορία. Το Ampera-e τα καταφέρνει και στην πιο ρεαλιστική μέτρηση του κύκλου WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure). Με βάση το συγκεκριμένη δοκιμή εξέλιξης, οι μηχανικοί υπολογίζουν τη μέση αυτονομία κατά WLTP στα 380 χιλιόμετρα, ανάλογα με το προσωπικό στιλ οδήγησης και εξωτερικούς παράγοντες. Κατά τη διάρκεια του ορεινού ράλι, οπουδήποτε το Ampera-e χρειαστεί μεγαλύτερη ταχύτητα και ισχύ, ο ηλεκτροκινητήρας των 204 ίππων εξασφαλίζει εντυπωσιακή επιτάχυνση και ελαστικότητα χάρη στην άμεσα διαθέσιμη ροπή των 36,4 χλγμ. Αυτή χαρίζει επιτάχυνση υπεραυτοκινήτου στο ηλεκτροκίνητο, πενταθέσιο αυτοκίνητο: για το 0-50 χλμ./ώρα το Ampera-e χρειάζεται μόλις 3,2΄΄ ενώ επιταχύνει σε προσπεράσεις από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα σε 4,5΄΄. 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v