Υψηλά κέρδη για το BMW Group

Το πρώτο τρίμηνο του 2017 το BMW Group σημείωσε σημαντική αύξηση κερδών, κυρίως χάρη στη νέα BMW Σειράς 5.
Υψηλά κέρδη για το BMW Group
Το BMW Group κατέγραψε σημαντική αύξηση το πρώτο τρίμηνο σε έσοδα και καθαρά κέρδη. Μαζί με τις ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις, έσοδα από χρηματιστηριακές αξίες συνέβαλαν επίσης στη σημαντική αύξηση των κερδών προ φόρων.

Το πρώτο τρίμηνο, το BMW Group ξεκίνησε την πιο σημαντική επίθεση μοντέλων στην ιστορία του με το λανσάρισμα της νέας BMW Σειράς 5. Περίπου 40 νέα και αναβαθμισμένα μοντέλα των τριών premium μαρκών του BMW Group θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το 2017 και 2018. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην ανώτερη premium κατηγορία. Μέσα από τη στοχευμένη προσθήκη συναρπαστικών μοντέλων, το BMW Group στοχεύει σε σημαντική άνοδο πωλήσεων στην εν λόγω κατηγορία μέχρι το 2020. Μαζί με τη BMW Σειρά 7, το BMW Group θα λανσάρει και άλλα μοντέλα στην κατηγορία, όπως η BMW X7.

Οι παραδόσεις αυτοκινήτων BMW, MINI και Rolls-Royce το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 5,3% στις 587.237 μονάδες (2016: 557.605). Όλες οι σημαντικές περιοχές πωλήσεων του Group συνέβαλαν σε αυτή την άνοδο. Χάρη στα ισχυρά αποτελέσματα, τα έσοδα του Group το διάστημα από Ιανουάριο μέχρι Μάρτιο ήταν πολύ υψηλότερα, στα 23.448 εκατ. ευρώ (2016: 20.853 εκατ. ευρώ, +12,4%). Τα Κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ανήλθαν στα 2.646 εκατ. ευρώ, άνοδος 7,7% από το αντίστοιχο περσινό αποτέλεσμα 2.457 εκατ. ευρώ. Τα Κέρδη προ φόρων του Group (EBT) αυξήθηκαν σημαντικά 3.005 εκατ. ευρώ (2016: 2.368 εκατ. ευρώ). Αυτή η σημαντική αύξηση οφείλεται κυρίως στους εξής παράγοντες: εισροή 183 εκατ. ευρώ που συνδέεται με τη συμμετοχή νέων επενδυτών στην υπηρεσία χαρτογράφησης HERE, εισροή 122 εκατ. Ευρώ – κυρίως λόγω θετικών χρηματιστηριακών αξιών, και μία υψηλότερη συμβολή κέρδους από την Κινεζική κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive Ltd. Το περιθώριο EBT του Group αυξήθηκε στο 12,8% (2016: 11,4%) το πρώτο τρίμηνο. Το καθαρό κέρδος του Group αυξήθηκε κατά 31,0% στα 2.149 εκατ. ευρώ (2016: 1.641 εκατ. ευρώ).

Τα έσοδα 1ου τριμήνου από τον αυτοκινητιστικό τομέα αυξήθηκαν κατά 10,0% στα 20.692 εκατ. ευρώ (2016: 18.814 εκατ. ευρώ). Το EBIT βελτιώθηκε κατά 6,1% στα 1.871 εκατ. ευρώ (2016: 1.763 εκατ. ευρώ). Το περιθώριο EBIT του Αυτοκινητιστικό τομέα ανήλθε στο 9,0% (2016: 9,4%) και επομένως ήταν εντός του εύρους στόχου μεταξύ 8 και 10%. Λόγω των παραγόντων που περιγράψαμε παραπάνω, τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 31,4% στα 2.279 εκατ. ευρώ (2016: 1.734 εκατ. ευρώ).

Τα οχήματα του BMW Group με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης πέτυχαν πολύ καλά αποτελέσματα το πρώτο τρίμηνο με πωλήσεις σχεδόν 20.000 BMW i3, BMW i8 και BMW iPerformance plug-in υβριδικών, διπλάσιες από τις αντίστοιχες περσινές. Τα ηλεκτρικά μοντέλα συγκέντρωσαν μερίδιο πάνω από 3% στις παραδόσεις οχημάτων του BMW Group το πρώτο τρίμηνο (Q1 2016: 1,7%).

Με το λανσάρισμα του BMW i3 πριν από τέσσερα χρόνια σχεδόν, το BMW Group ήταν από τους πρωτοπόρους στον τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης και από τότε συνεχίζει την ίδια στρατηγική. Όταν λανσαριστεί το πρώτο plug-in υβριδικό MINI το καλοκαίρι του 2017, το BMW Group θα έχει εννέα ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα του. Το BMW i8 Roadster θα ακολουθήσει του χρόνου, ενώ το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό MINI αναμένεται το 2019. Το 2020, η BMW X3 με μπαταρία θα σηματοδοτήσει τον ερχομό της πλήρους ηλεκτροκίνησης στη βασική μάρκα του Group.

Ένα χρόνο αργότερα, η νέα BMW iNEXT θα κυκλοφορήσει στην αγορά. Ως η νέα αιχμή του δόρατος της τεχνολογικής εξέλιξης του BMW Group θα γίνει σημείο αναφοράς στους μελλοντικούς τομείς ACES - Autonomous, Connected, Electrified & Services/Shared (Αυτόνομο, Συνδεδεμένο, Ηλεκτρικό, Υπηρεσίες Κοινοχρησίας).

Οι παραδόσεις οχημάτων BMW ανήλθαν στις 503.445 μονάδες (2016: 478.743, +5,2%), ξεπερνώντας το μισό εκατομμύριο για πρώτη φορά το πρώτο τρίμηνο. Η άνοδος των πωλήσεων ήταν αποτέλεσμα διαφόρων παραγόντων, όπως η ναυαρχίδα του BMW Group, BMW Σειρά 7, και τα μοντέλα της οικογένειας the BMW X. Πουλήθηκαν σχεδόν 16.000 οχήματα της BMW Σειράς 7, 50,2% περισσότερο από την περσινή χρονιά. Οι πωλήσεις της BMW X 1 αυξήθηκαν κατά 29,5% στις 66.063 μονάδες το πρώτο τρίμηνο. Παρομοίως, η BMW X 3 (41.742 μονάδες, +7,8%) και η BMW X 5 (45.892 μονάδες, +17,7%) κατέγραψαν σημαντική άνοδο.

Πωλήσεις 83.059 μονάδων το πρώτο τρίμηνο του 2017 σημείωσε η μάρκα MINI (2016: 78.311 μονάδες, +6,1%). Το νέο MINI Clubman πέτυχε σημαντική άνοδο με τις παραδόσεις να αυξάνονται στις 14.830 μονάδες (2016: 12.173, +21,8%). Οι πωλήσεις πρώτου τριμήνου του νέου MINI Cabrio τριπλασιάστηκαν στις 7.705 μονάδες (2016: 2.553). Με πωλήσεις 47.530 μονάδων, τα 3θυρα και 5θυρα μοντέλα MINI έφτασαν στα επίπεδα της περσινής χρονιάς (2016: 47.396 μονάδες, +0,3%).

Με το 2016 να αποτελεί τη 2η καλύτερη χρονιά ετήσιων πωλήσεων, οι πωλήσεις της Rolls - Royce Motor Cars το πρώτο τρίμηνο του 2017 εμφανίστηκαν αυξημένες από πέρσι. Αυτό οφείλεται στην πλήρη διαθεσιμότητα της Dawn στην αγορά συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι.

Συνολικά, 733 οχήματα Rolls-Royce παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο (+33,0%). Η ζήτηση για μοντέλα Rolls-Royce παραμένει ισχυρή στις περισσότερες περιοχές, αν και αυτό έρχεται σε αντίθεση με το συνεχιζόμενο ευμετάβλητο περιβάλλον της αγοράς στην παγκόσμια βιομηχανία πολυτελών οχημάτων συνολικά. Η Rolls-Royce εξακολουθεί να αγωνίζεται για μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη.

Η ανοδική τάση πωλήσεων του BMW Group συνεχίστηκε στην Ευρώπη, με 267.996 μονάδες (2016: 257.120) το πρώτο τρίμηνο, αύξηση 4,2% από πέρσι. Ισχυρή άνοδος αναφέρθηκε σε αρκετές αγορές, όπως η Μ. Βρετανία (+6,5%, 63.004 μονάδες), η Γαλλία (+5,4%, 21.943 μονάδες) και η Ιταλία (+6,7%, 21.278 μονάδες).

Το μέγεθος του ανθρωπίνου δυναμικού του BMW Group αυξήθηκε κατά 3.0% από πέρσι και περιλαμβάνει 126.317 εργαζόμενους (2016: 122.692 εργαζόμενοι) σε όλο τον κόσμο. Το BMW Group συνεχίζει να προσλαμβάνει καταρτισμένους ειδικούς και στελέχη ΙΤ σε τομείς όπως η ψηφιοποίηση και η αυτοματοποιημένη οδήγηση.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v