Ιαπωνική συνταγή για την οδική συμπεριφορά

Η Suzuki δίνει μεγαλύτερη έμφαση στον τομέα της οδηγικής συμπεριφοράς, και αυτό φαίνεται στα δύο νέα της μοντέλα.
Ιαπωνική συνταγή για την οδική συμπεριφορά
Η οδική συμπεριφορά είναι ο πιο δύσκολος τομέας για κάθε καινούργιο αυτοκίνητο. Τι να τα κάνεις τα μπιχλιμπίδια και τα αξεσουάρ αν το αυτοκίνητο δεν στέκεται στον δρόμο;

Η Suzuki πήρε το μήνυμα από τους αγοραστές και άλλαξε την στρατηγική της στα νέα μοντέλα της. Μετά τη νέα γενιά του Ignis, ήρθε η σειρά του ολοκαίνουργιου Swift για να δείξει τις ικανότητες της στην οδική συμπεριφορά. Επίσης, επιβεβαίωσε την απόφαση της που καθορίζει την επίτευξη ευρωπαϊκών στοιχειών στα νέα μοντέλα της ακόμη και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.

Στην πρόσφατη πανευρωπαϊκή παρουσίαση της νέας γενιάς του Suzuki Swift, στο Μόντε Κάρλο, διαπίστωσα την πρόοδο της μάρκας στον τομέα που αφορά κάθε οδηγό.

Το νέο αυτοκίνητο είναι ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας του στην αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς. Περνάει πάνω από τα σαμαράκια σαν ένα ενιαίο τμήμα, στις στροφές έχει μικρές κλίσεις και είναι περιορισμένη η ευπάθεια του στον αέρα.

Οι Ιάπωνες μηχανικοί αξιοποίησαν τις δυνατότητες του νέου πλαισίου, των καινούργιων αναρτήσεων, του νέου συστήματος διεύθυνσης και αναζήτησαν τις ρυθμίσεις που θα έχουν ένα καλό αποτέλεσμα και θα ικανοποιήσουν τους ευρωπαίους οδηγούς.

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης ζήτησα περισσότερες πληροφορίες από ανώτατα στελέχη της μάρκας.

Η Suzuki προγραμμάτισε ένα ευρύ πρόγραμμα δοκίμων στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Οι ομάδες οδηγών αξιολόγησαν  την οδική συμπεριφορά και προτείναν λύσεις. Οι δοκιμές του αμαξώματος, το οποίο αποτελεί το βασικό τμήμα εξέλιξης του νέου Swift, ξεκίνησαν τον Ιανουάριο του 2016 στη Μεγάλη Βρετανία και τη Γερμανία. Καλύπτοντας συνολικά περισσότερα από 10.000 χιλιόμετρα, οι ομάδες δοκίμασαν περίπου 90 διαφορετικά πρωτότυπα ανάρτησης, σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσουν την ανάγκη για εξαιρετικά ακριβές σύστημα διεύθυνσης, ευέλικτη και κοφτερή οδηγική συμπεριφορά, στους απαιτητικούς δρόμους με στροφές της Γερμανίας και στον υψηλής ταχύτητας αυτοκινητόδρομο.

Επίσης, τα κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένων αυτών που χρησιμοποιούν το ήπιο υβριδικό σύστημα της Suzuki, δοκιμάστηκαν, υποβαλλόμενα σε παγωμένες θερμοκρασίες στη Σουηδία και σε υψηλής θερμοκρασίας και υψόμετρου περιβάλλοντα στη νότια Ισπανία. Επιπλέον το σύστημα συγκράτησης στην κατηφόρα και εκκίνησης στην ανηφόρα, δοκιμάστηκαν στους απαιτητικούς δρόμους των Άλπεων.

Αυτή η επαλήθευση, και οι συνεπακόλουθες βελτιώσεις  στο αμάξωμα, την ανάρτηση και τα κινητήρια σύνολα του νέου Swift, βασισμένες στις απαιτητικές, πραγματικές ευρωπαϊκές συνθήκες οδήγησης, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να εμφανιστεί το νέο Swift ικανό να προσφέρει υψηλή οδηγική απόλαυση.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v