Δυναμική εμφάνιση στο Παρίσι

Μια ανερχόμενη κατασκευαστική, η SsangYong πραγματοποιεί δυναμική είσοδο στη φετινή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι.
Δυναμική εμφάνιση στο Παρίσι
Ο κλάδος του αυτοκινήτου δίνει ευκαιρίες για ανέλιξη και σε μικρές αυτοκινητοβιομηχανίες που επενδύουν στη νέα τεχνολογία και έχουν υψηλούς στόχους. Σε αυτή την κατηγορία των ανερχόμενων κατασκευαστών συμπεριλαμβάνεται και η SsangYong.

Η κορεάτικη μάρκα που αξιοποίησε την τεχνογνωσία και την τεχνολογία της Mercedes, τώρα υλοποιεί ένα νέο πρόγραμμα δημιουργίας καινούργιων αυτοκινήτων υψηλών προδιαγραφών. Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισίου, η SsangYong πραγματοποιεί δυναμική εμφάνιση. Παρουσιάσει το  πρωτότυπο LIV-2, που μας προϊδεάζει για το μελλοντικό μεγάλων διαστάσεων  SUV.

Αποτελεί την εξέλιξη του πρωτότυπου LIV-1, που είχε παρουσιαστεί το 2013, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σεούλ. Το όνομά του προέρχεται από τις λέξεις Limitless Interface Vehicle, που σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνουν ένα όχημα με απεριόριστες δυνατότητες, έτσι όπως προκύπτουν από τις νέες τεχνολογίες που διαθέτει.

Εξοπλίζεται με έναν κινητήρα ντίζελ και έναν βενζίνης. Ο πετρελαιοκινητήρας 2.200 κ.εκ. αποδίδει ισχύ 181 ίππων και 42,4 χλγμ. ροπή. Ο πρόσφατος βενζινοκινητήρας 2.000 κ.εκ. DGi, έχει ισχύ 225 ίππους και ροπή 35,6 χλγμ.

Το εσωτερικό του είναι σχεδιασμένο να δημιουργεί την αίσθηση ενός σύγχρονου πολυτελούς καθιστικού, μέσα στο περιβάλλον μια λιμουζίνας, στην οποία περισσεύουν οι χώροι για εργασία και ξεκούραση, ενώ είναι εξοπλισμένη με πολλές σύγχρονες τεχνολογίες επικοινωνίας. Αυτές περιλαμβάνουν ένα ενοποιημένο σύστημα επικοινωνίας με τρεις οθόνες, αντικατοπτρισμό των ηλεκτρονικών συσκευών (mirroring) μέσω wi-fi, αλλά και τεχνολογίες συνδεσιμότητας μέσω των applications Apple CarPlay και Google Android Auto. Συνολικά, το σύστημα infotainment μπορεί να ρυθμιστεί από ένα πάνελ αφής και προσφέρει ήχο surround υψηλής ποιότητας.

Παράλληλα, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως είναι το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος (AEBS), το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό όταν ένα εμπόδιο (αυτοκίνητο ή πεζός) εντοπίζεται εμπρός, με τη χρήση ραντάρ και λέιζερ, αλλά και από μία κάμερα τοποθετημένη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, και ακολούθως φρενάρει το αυτοκίνητο αν χρειαστεί.

Επίσης εξοπλίζεται με τα Συστήματα Υποβοήθησης Ασφάλειας Κυκλοφορίας (TSA) και Αυτόματης Απ-Ενεργοποίησης Προβολέων (HBA), το Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής

Λωρίδας (LDW), το Σύστημα Διάγνωσης Τυφλού Σημείου, το Σύστημα Υποβοήθησης Παραμονής στη Λωρίδα (LKA) και το Σύστημα Προειδοποίησης Κυκλοφορίας, που βοηθάει τον οδηγό να αποφύγει την πρόσκρουση στο πίσω μέρος του οχήματος, κατά το ξεπαρκάρισμα με την όπισθεν.

Τόσο το SsangYong Tivoli όσο και το XLV διατηρούν τον κομψό σχεδιασμό τους, την κορυφαία ασφάλεια και τους μεγάλους χώρους που προσφέρουν, ενώ για το 2017 αναβαθμίζονται ακόμα περισσότερο σε νευραλγικούς τομείς.

Πρόκειται να αποκτήσουν εξοπλισμό ασφαλείας, όπως το Σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος (AEBS), που θα διατίθεται ως στάνταρ στις περισσότερες εξοπλιστικές εκδόσεις τους, ενώ το Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (LDW), το Σύστημα Υποβοήθησης Παραμονής στη Λωρίδα (LKA), η Αυτόματη Απ-Ενεργοποίηση Προβολέων (HBA) και το Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας (TSR), θα διατίθενται σαν έξτρα εξοπλισμός.

Παράλληλα, στον εξοπλισμό προστίθεται η ρύθμιση της κολόνας του τιμονιού σε απόσταση, αναβαθμισμένο σύστημα εξαερισμού των εμπρός καθισμάτων και ανακλινόμενες πίσω θέσεις για περισσότερη άνεση στα ταξίδια. Επίσης, προστίθεται και διπλό πάτωμα στο χώρο αποσκευών που αναβαθμίζει την χρηστικότητα και την ευελιξία. Ειδικά για το XLV, η αναβάθμιση περιλαμβάνει και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα, για ακόμα μεγαλύτερη άνεση των επιβατών κατά τη χειμερινή περίοδο.

Πλάι στα νέα της μοντέλα, η SsangYong στο Παρίσι παρουσιάζει και επίσημα στο παγκόσμιο κοινό και το αγωνιστικό μοντέλο της, Tivoli Rally Raid 4WD. Το αγωνιστικό είναι εξελιγμένο και κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου στο χέρι, στην Ισπανία, βασίζεται στο «απλό» SsangYong Tivoli και χρησιμοποιεί την τελευταία αγωνιστική τεχνολογία. Το σασί είναι σωληνωτό με τεχνολογία δανεισμένη από την αεροναυπηγική, ο κινητήρας είναι 6κύλινδρος, 3λιτρος diesel twin-turbo, με 3 προγράμματα λειτουργίας, έχει 740Nm ροπής και συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται με εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης με τρία διαφορικά.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v