Ένα διαφορετικό Honda Civic

Η δέκατη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου χαρακτηρίζεται από αρκετές αλλαγές και καινοτομίες.
Ένα διαφορετικό Honda Civic
Όσοι έχουν οδηγήσει το Honda Civic, έχουν επισημάνετις αρετές του ιαπωνικού μοντέλου. Το best seller της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας τώρα βρίσκεται στην πιο σημαντική στιγμή της ιστορίας του. Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού που θα ανοίξει τις πύλες της το Σάββατο 1 Οκτωβρίου, θα αποκαλυφθεί η νέα γενιά του.

Η δέκατη γενιά θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί σαν ένα διαφορετικό Honda Civic, γιατί φέρνει πολλές αλλαγές και καινοτομίες που δεν υπήρχαν μέχρι τώρα στο μικρομεσαίο μοντέλο.Είναι φαρδύτερο, μακρύτερο και χαμηλότερο από όλους τους προκατόχους του. Έχει κοντούς προβόλους και ισχυρές γραμμές που προδίδουν τα υψηλά επίπεδα αεροδυναμικής απόδοσης.

Το Civic σχεδιάστηκε από την αρχή. Ένα ελαφρύ, εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα – προϊόν καινοτόμων, νέων τεχνολογιών και τεχνικών κατασκευής – το χαμηλότερο κέντρο βάρους και το νέο σύστημα ανάρτησης συμβάλλουν στην αύξηση των οδηγικών χαρακτηριστικών.Στο εσωτερικό επιλέχθηκαν μια απλή διάταξη, νέες τεχνολογίες, υλικά υψηλών προδιαγραφών και χαμηλότερη θέση καθισμάτων.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου του Civic είναι τοποθετημένο σε νέα θέση, και το πάτωμα είναι χαμηλότερο συγκριτικά με του προηγούμενου μοντέλου. Σε συνδυασμό με τις βελτιώσεις στο πλαίσιο και την ανάρτηση, το κέντρο βάρους του νέου μοντέλου βρίσκεται 10 χιλ. χαμηλότερα.

Ο χώρος αποσκευών παραμένει κορυφαίος σε χωρητικότητα (478 λίτρα), και χαρακτηρίζεται από την ευκολία πρόσβασης και την ευελιξία του. Τα διαιρούμενα 60:40 / αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα, το χαμηλό ύψος φόρτωσης και το φαρδύ άνοιγμα του πορτμπαγκάζ (1.120 χιλ.) σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα διευκολύνουν τη φόρτωση αντικειμένων μεγάλου μήκους, πλάτους και βάρους. Ένας κρυφός, υποδαπέδιος θάλαμος προσφέρει έναν πρόσθετο, ασφαλή αποθηκευτικό χώρο (εξαιρούνται τα μοντέλα Sport).

Η δεύτερη γενιά του συστήματος ενημέρωσης / ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας Connect 2 περιλαμβάνει τις εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto.

Η σειρά τεχνολογιών προηγμένης ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού Honda Sensing που διατίθεται με όλες τις εκδόσεις διασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο είναι από τα ασφαλέστερα στην κατηγορία του.

Δύο νέοι υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.5 VTEC που έχουν εξελιχθεί για να προσφέρουν απόδοση, οικονομία και αντοχή, παρουσιάζονται για πρώτη φορά με τη δέκατη γενιά του Civic.

Το νέο Civic hatchback είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που διατίθεται με τους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες 1.0 (τρικύλινδρος) και 1.5 (τετρακύλινδρος) της Honda.

Η κληρονομιά της Honda περιλαμβάνει κάποιους από τους πιο διάσημους κινητήρες υψηλών επιδόσεων της βιομηχανίας, και οι νέοι VTEC TURBO είναι σχεδιασμένοι για να προσφέρουν τις δυναμικές επιδόσεις που υποστηρίζουν τον ενθουσιώδη και σπορ χαρακτήρα του νέου Civic. Οι κινητήρες αυτοί πετυχαίνουν επίσης οικονομία καυσίμου και απόδοση. Και οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται είτε με ένα νέο, εξάρι μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο κιβώτιο CVT.

Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 VTEC TURBO προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη ελαστικότητα σε καθημερινή χρήση, χάρη στη μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η μέγιστη ροπή των 20,2 χλγμ. με εξάρι κιβώτιο διατίθεται στις 2.250 σ.α.λ. και η ροπή των 18,2 χλγμ. με CVT είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.700 και 4.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ιπποδύναμη 129 ίππων αποδίδεται στις 5.500 σ.α.λ.

Ο μεγαλύτερος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 VTEC TURBO παράγει πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή έναντι του 1.8 VTEC του προηγούμενου Civic. Η μέγιστη ροπή των 182 ίππων αποδίδεται στις 5.500 σ.α.λ. (στις 6.000 σ.α.λ με CVT). Με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο, η μέγιστη ροπή των 24,2 χλγμ. παράγεται μεταξύ 1.900 και 5.000 σ.αλ.λ. Με το CVT, η ροπή των 22,2 χλγμ. αποδίδεται μεταξύ 1.700 σ.α.λ. και 5.500 σ.α.λ.

Το Civic είναι ένα σημαντικό μοντέλο της Honda στην Ευρώπη και είναι βασικός συντελεστής για τις ισχυρές πωλήσεις και την ιστορία της σε επίπεδο παραγωγής στην περιοχή. Για πολλούς ευρωπαίους πελάτες, το Civic είναι συνώνυμο με τη μάρκα. Το νέο Civic συνεχίζει αυτή την παράδοση και θα παίξει καθοριστικό ρόλο για να επιτευχθούν οι στόχοι πωλήσεων της μάρκας στην ευρωπαϊκή ήπειρο.

Το ευρωπαϊκό εργοστάσιο παραγωγής της Honda, Honda UK Manufacturing (HUM), θα γίνει παγκόσμιος κόμβος παραγωγής για τη δέκατη γενιά. Η Honda έχει πραγματοποιήσει επένδυση 200 εκατομμυρίων λιρών σε νέες τεχνολογίες και διαδικασίες παραγωγής με σκοπό την προετοιμασία για το νέο μοντέλο. Αυτό θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο, ακόμα και στις ΗΠΑ. Η επένδυση αποτελεί τμήμα ενός μακροπρόθεσμου οράματος για το Ευρωπαϊκό εργοστάσιο στις παγκόσμιες δραστηριότητες της Honda.

Το εργοστάσιο της HUM κατασκεύασε τον πρώτο του κινητήρα το 1989 και το πρώτο του αυτοκίνητο το 1992. Τώρα περιλαμβάνει δύο μονάδες παραγωγής οχημάτων και μία εγκατάσταση παραγωγής κινητήρων. Άλλες περιοχές των εγκαταστάσεων προορίζονται για πίστες δοκιμών, εργαστήρια δυναμικών και στατικών δοκιμών, αλλά και τμήματα διοίκησης και προμηθειών.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v