Δυναμικό ξεκίνημα έκανε η BMW

Η γερμανική μάρκα κινήθηκε ανοδικά το πρώτο τρίμηνο του 2015, σημειώνοντας νέα ρεκόρ σε πωλήσεις, έσοδα και κέρδη.
Δυναμικό ξεκίνημα έκανε η BMW
του Σπύρου Ρέκκα

Η BMW δεν επηρεάστηκε από την οικονομική κρίση. Η γερμανική μάρκα κινήθηκε ανοδικά το πρώτο τρίμηνο του 2015, με τους όγκους πωλήσεων, τα έσοδα, τα κέρδη προ φόρων και τόκων και τα κέρδη προ φόρων, να καταγράφουν νέα ρεκόρ.

Τα έσοδα αυξήθηκαν σημαντικά κατά 14,7% στα 20.917 εκατ. ευρώ.(2014, 18.235 εκατ. ευρώ). Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) για το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 20,6% στα 2.521 εκατ. ευρώ (2014, 2.090 εκατ. ευρώ), χάρη στα ισχυρά αποτελέσματα από τους τομείς αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Το περιθώριο EBIT ήταν 12,1% (2014, 11,5%). Τα κέρδη προ φόρων (EBT) βελτιώθηκαν κατά 5,1% στα 2.269 εκατ. ευρώ (2014, 2.159 εκατ. ευρώ). Το καθαρό κέρδος ανήλθε στα 1.516 εκατ. ευρώ (2014, 1.458 εκατ. ευρώ), 4,0% παραπάνω από το πρώτο τρίμηνο της περσινής χρονιάς.

Ο όγκος πωλήσεων αυτοκινήτων σημείωσε άνοδο 8,1% στις 526.669 μονάδες (2014, 487.024 μονάδες), πετυχαίνοντας νέο ρεκόρ τριμήνου. Τα έσοδα του αυτοκινητιστικού τομέα αυξήθηκαν κατά 14,1% το πρώτο τρίμηνο στα 18.893 εκατ. ευρώ (2014, 16.559 εκατ. ευρώ) λόγω αυξημένου όγκου πωλήσεων και αλλαγών στις πάγιες συναλλαγματικές ισοτιμίες. Το EBIT σημείωσε άνοδο 13,5% φτάνοντας στα 1.794 εκατ. ευρώ (2014,1.580 εκατ. ευρώ). Το περιθώριο EBIT στον αυτοκινητιστικό τομέα παρέμεινε σταθερό στο 9,5% επομένως βρίσκεται στο άνω μισό του εύρους στόχου μεταξύ 8 και 10%. Τα κέρδη προ φόρων που ανέρχονται στα 1.634 εκατ. ευρώ (2014, 1.643 εκατ. ευρώ, -0,5%) ήταν σε παρόμοιο επίπεδο με της προηγούμενης χρονιάς. Τα κέρδη παρέμειναν χαμηλά λόγω διαφόρων παραγόντων, όπως οι απώλειες αντικειμενικής αξίας που κατέγραψαν παράγωγα αγαθών.

Η BMW πέτυχε επίσης νέα αύξηση όγκου πωλήσεων, με 451.576 μονάδες (2014, 428.259 μονάδες, +5,4%) κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Σε αυτό το αποτέλεσμα συνετέλεσαν πολλά μοντέλα όπως η X5 και οι Σειρές 4, 5 και 6, κάθε μία από τις οποίες ήρθε πρώτη στην αντίστοιχη κατηγορία της.

Η Σειρά 2 πέτυχε συνολικές πωλήσεις 27.930 μονάδων (2014, 2.608 μονάδες) το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου. Οι πωλήσεις της Σειράς 3 παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα, με 107.283 μονάδες (2014, 116.671 μονάδες, -8,0%) το διάστημα αυτό. Με την ένταξη μοντέλων Cabrio και Coupé τώρα στη Σειρά 4, δεν επιτεύχθηκαν τα υψηλά επίπεδα της προηγούμενης χρονιάς. Οι πωλήσεις της Σειράς 4 υπερδιπλασιάστηκαν το ίδιο διάστημα στις 36.545 μονάδες (2014, 17.709 μονάδες).

Και η Mini αύξησε τις παραδόσεις προς τους πελάτες της το πρώτο τρίμηνο, σημειώνοντας όγκο πωλήσεων 74.312 μονάδων (2014, 57.868 μονάδες), άνοδος 28,4% από πέρσι. Οι πωλήσεις Mini (3θυρου και 5θυρου) υπερδιπλασιάστηκαν στις 47.922 μονάδες (2014, 17.860 μονάδες).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v