Προηγμένη τεχνολογικά η νέα BMW Σειρά 7

Η premium γερμανική μάρκα, ανακοίνωσε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες τεχνολογικές εξελίξεις και καινοτομίες που θα συνοδεύουν τη νέα BMW Σειρά 7.
Προηγμένη τεχνολογικά η νέα BMW Σειρά 7
του Σπύρου Ρέκκα

Η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο τμήμα των αυτοκινήτων και η BMW εκμεταλλεύεται τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις για να αναβαθμίσει τις δυνατότητες των νέων μοντέλων της.

Η premium γερμανική μάρκα, ανακοίνωσε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες τεχνολογικές εξελίξεις και καινοτομίες που θα συνοδεύουν τη νέα BMW Σειρά 7. Ειδικότερα έδωσε έμφαση στη σχεδίαση ελαφρού βάρους, στη δυναμική συμπεριφορά, στην άνεση, στην ευφυή συνδεσιμότητα και στη λειτουργικότητα. Η εκτενής χρήση CFRP στη δομή του κλωβού επιβατών, σε συνδυασμό με την εφαρμογή της φιλοσοφίας ελαφρού βάρους και μία νέα γενιά κινητήρων πετυχαίνουν μείωση βάρους, κατανάλωσης και ρύπων. Η άνεση, η ασφάλεια και η οδηγική εμπειρία βελτιώνονται χάρη στη νέα τεχνολογία του πλαισίου, τη συνεργασία με την τεχνολογία ενημέρωσης/ ψυχαγωγίας και τα ποικίλα συστήματα υποστήριξης οδηγού BMW ConnectedDrive.

Το βάρος της μειώθηκε μέχρι 130 κιλά με χρήση Carbon Core στη δομή του αμαξώματος προερχόμενου από τη BMW i. Η χρήση CFRP – που λόγω ιδιοτήτων των υλικών είναι ιδανικό για τμήματα του κλωβού επιβατών που εκτίθενται σε υψηλά φορτία – αυξάνει τη στρεπτική ακαμψία και αντοχή. Η διαμόρφωση των μεταλλικών πάνελ μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα, επιτρέποντας σημαντική μείωση βάρους αμαξώματος. Εξοπλίζεται με έναν εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα τελευταίας γενιάς. Ο νέος βενζινοκινητήρας TwinPower Turbo συνδυάζεται με εξελιγμένο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic. Η χρήση αερανάρτησης(στάνταρ) και στους δύο άξονες με αυτόματη ρύθμιση ύψους αυξάνει την οδηγική άνεση. Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ βελτιώνουν τα επίπεδα άνεσης και ενισχύουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Η τελευταία αναβάθμιση του συστήματος διεύθυνσης, μαζί με το πρώτο ηλεκτρομηχανικό σύστημα ελέγχου κλίσεων αμαξώματος, αυξάνουν την οδηγική άνεση.

Το μόνιτορ του λειτουργικού συστήματος iDrive έχει για πρώτη φορά μορφή Touch Display. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να λειτουργεί το σύστημα όπως τις σύγχρονες ηλεκτρονικές συσκευές. Πέρα από τη γνωστή χρήση του Controller για τον έλεγχο του συστήματος, οι λειτουργίες του μπορούν να ελέγχονται και από την οθόνη αφής. Μία πρόσθετη λειτουργία του iDrive ονομάζεται gesture control και λανσάρεται για πρώτη φορά. Κινήσεις χεριών ανιχνεύονται από έναν τρισδιάστατο αισθητήρα και ελέγχουν τις λειτουργίες του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας εύκολα και διαισθητικά. Οι χειρονομίες μπορούν να χρησιμοποιούνται για αρκετές λειτουργίες, όπως έλεγχος έντασης ήχου στις εφαρμογές audio και αποδοχή ή απόρριψη εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων. Υπάρχει επίσης δυνατότητα συνδυασμού μιας ειδικής χειρονομίας με μία εξατομικευμένη λειτουργία. Είναι το παγκοσμίως πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που παρκάρει ή να ξεπαρκάρει χωρίς οδηγό. Το σύστημα επιτρέπει στους οδηγούς να παρκάρουν σε πολύ στενούς χώρους στάθμευσης. Χρησιμοποιώντας το επίσης νέο Display Key, ο οδηγός μπορεί να ζητήσει την είσοδο ή έξοδο από το χώρο στάθμευσης αυτόματα.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v