ΤΕΧΝΕΣΘΕΑΤΡΟ - ΧΟΡΟΣ

Ο_Μισ@νθρωπος: Μολιέρος με social media

Mια διασκευή πάνω στο κλασσικό έργο του Μολιέρου, φέρνει τον Αλσέστ στο σήμερα, και τον βάζει να αλληλεπιδρά μαζί μας… στα social media.

Ο_Μισ@νθρωπος: Μολιέρος με social media

Η παράσταση θα ξεκινήσει στα επόμενα λεπτά. Παρακαλούμε πολύ να αφήσετε τα κινητά σας ανοιχτά, να κάνετε check-in, follow, like ή dislike στα προφίλ μας, να (μας) ταγκάρετε. Μην ξεχνάτε, το hashtag της παράστασής μας είναι: #o_misanthropos
Αν σας έρθει αίτημα φιλίας από τον Αλσέστ, μην εκπλαγείτε. Δεχτείτε το. Δεν είναι ιός.
Οι φωτογραφίες επιβάλλονται –με ή χωρίς φλας- αρκεί να μην ενοχλούν τον διπλανό ή τον πισινό σας. Είστε θεατής με social media; Ο_Μισ@νθρωπος είναι εδώ για εσάς!

Λίγα Λόγια για το έργο:
Στον “Μισάνθρωπο” του Μολιέρου, ο Αλσέστ αποστρέφεται τον τρόπο ζωής των ανθρώπων με κυρίαρχα χαρακτηριστικά την κολακεία, την υποκρισία, την απουσία ειλικρίνειας και ηθικής, και θεωρεί οτι τίποτα στη ζωή δεν λειτουργεί με δικαιοσύνη. Ερωτεύεται παράφορα την κοσμική νεαρή χήρα Σελιμέν, μία γυναίκα που είναι κύριος εκφραστής της κοινωνίας που έχει ανάγκη μία αυλή ανθρώπων για να παραμένει αρεστή και δημοφιλής.

Στο Θησείον, ένα Θέατρο για τις Τέχνες, ο Μισάνθρωπος υποδέχεται το κοινό σε ένα “ανοιχτό” σαλόνι. Σ' ένα παιχνίδι ανάμεσα στην φαινομενικότητα και την πραγματικότητα, οι χαρακτήρες του έργου, μέσα από τα προφίλ τους ποστάρουν βίντεο, ποιήματα, φωτογραφίες και παρουσιάζονται στους θεατές, οι οποιοί με τη σειρά τους μπορούν να χρησιμοποιούν το κινητο τους κάνοντας like, comment, φωτογραφίζοντας κ.λ.π.

Πώς θα εξελιχθεί η ιστορία του Αλσέστ σε έναν κόσμο που η υποκρισία του καθρεφτίζεται διαρκώς σε μία οθόνη;

Αντί σκηνοθετικού σημειώματος:
Με αφορμή τη διαχρονική ανάγκη του ανθρώπου να δημιουργεί ένα δημοφιλές προφίλ που πολλές φορές είναι απομακρυσμένο από την πραγματικότητα, και τη δυσκολία δημιουργίας υγειών και σταθερών σχέσεων, η ομάδα 4frontal μας συστήνει το έργο του Μολιέρου μέσα από τον νέο τρόπο επικοινωνίας του 21ου αιώνα, τα social media.

Σ' ένα παιχνίδι λεπτών ισορροπιών, εξουσίας, όπου όλα μπορούν να ανατραπούν, οι ήρωες προσπαθούν να κερδίσουν την αποδοχή και την εύνοια των υπολοίπων. Ένα παιχνίδι επικράτησης των ιδεών και του τρόπου ζωής που πρεσβεύει ο κάθε ρόλος.

Ένα παιχνίδι που είτε θα το μισήσεις είτε θα το αγαπήσεις. Σίγουρα όμως θα πρέπει να μάθεις να ζεις μέσα σ' αυτό.

** Στο πλαίσιο της παράστασης, θα διεξαχθεί εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο θα πραγματεύεται την ορθή και ασφαλή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα νεανικά κοινά, ενώ θα πραγματοποιηθεί ημερίδα με θέμα τις νέες τεχνολογίες ως μέσο ανάπτυξης κοινού στο θέατρο.

Ταυτότητα παράστασης:
Μετάφραση: Νίκος Ζιώγας
Σκηνοθεσία – Μουσική : Σταύρος Γιαννουλάδης
Σκηνικά - Κοστούμια: Νίκη Ψυχογιού
Επιμέλεια κίνησης: Πατρίσια Απέργη
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Επιμέλεια μακιγιάζ: Ρούλα Λιανού
Hair Styling: Κων/νος Κολιούσης
Φωτογραφίες: Σταύρος Χαμπάκης
Βίντεο-Προβολές: Χρυσούλα Κοροβέση, Μάριος Γαμπιεράκης
Βοηθός Σκηνοθέτη:Ελένη Τσιμπρικίδου

Ερμηνεύουν: Θανάσης Ζερίτης (Αλσέστ), Ελένη Κουτσιούμπα (Σελιμέν), Χάρης Κρεμμύδας (Ορόντ), Γιώργος Κισσανδράκης (Φιλέντ), Αμαλία Νίνου (Αρσινοέ), Κωνσταντίνος Πλεμμένος (Ακάστ), Αριστέα Σταφυλαράκη (Ελιάντ), Πάνος Τοψίδης (Κλιτάντρ).


Νικητές διαγωνισμού

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΑΤΣΟΥΔΗΣ
ΝΑΤΑΣΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΒΛΑΣΗΣ ΦΙΛΗΣ

SPONSORED LINKS

"Στην αγάπη, όπως και στο καλό φαΐ, η ηδονή είναι ζήτημα υψίστης λεπτότητος."

Ιταλο Καρβινο

  • 532 — Καταστέλλεται η Στάση του Νίκα.
    1823 — Το Ναύπλιο ορίζεται έδρα της ελληνικής κυβέρνησης.
    1896 — Γίνεται η παρουσίαση της πρώτης μηχανής ακτινών Χ στη Νέα Υόρκη.
    1923 — Η Ελλάδα γίνεται η τελευταία χώρα που υιοθετεί το Γρηγοριανό ημερολόγιο. Τίθεται σε ισχύ την 16η Φεβρουαρίου, η οποία γίνεται η 1η Μαρτίου με το νέο ημερολόγιο.
    1965 — Η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ παντρεύονται στους Δελφούς.

© 2002-2018 MEDIA2DAY