ΕΥΕΞΙΑΑΣΚΗΣΗ

Έτσι θα δυναμώσεις τα χέρια σου στο σπίτι

Δεν έχεις εξοπλισμό; Δεν χρειάζεται να έχεις και χαλάρωση στα χέρια. Δες 15 ασκήσεις για δυνατά χέρια που μπορείς να κάνεις στο σπίτι.

Έτσι θα δυναμώσεις τα χέρια σου στο σπίτι

Τα χέρια σου κάνουν «φλάπ φλάπ» κάθε φορά που τα κουνάς, αλλά βαριέσαι να πας γυμναστήριο; Κοίτα, η αλήθεια είναι ότι κάποιοι μύες στα χέρια σου για να γυμναστούν χρειάζονται εξοπλισμό (π.χ. δικέφαλοι).

 Όμως ώμοι, πήχεις και τρικέφαλοι μπορούν να γυμναστούν αποτελεσματικά, μόνο με το βάρος του σώματός σου.

Δες παρακάτω 15 ασκήσεις οι οποίες θα γυμνάσουν (και) τα χέρια σου, και επίλεξε έξι από αυτές για να φτιάξεις μια μίνι «σπιτική» προπόνηση, κάνοντας τη καθεμία για 30-45 δευτερόλεπτα με διάλειμμα 15 δευτερολέπτων μεταξύ τους. Ξεκουράσου για 2-3 λεπτά και επανάλαβε τον κύκλο για 3-5 φορές, ανάλογα το επίπεδό σου.

Σανίδα με taps



Πλάγια σανίδα



Σανίδα με τεντωμένα χέρια



Σανίδα με ανεβοκατέβασμα



Πούσαπ



Κατακλινές πούσαπ



Επικλινές πούσαπ



Σανίδα με περπάτημα



Βυθίσεις



Μπουσουλήματα



Πούσαπ με κλειστή λαβή



Σανίδα στους αγκώνες με βύθιση



Σανίδα με στροφές εναλλάξ



Σανίδα με αλματάκια ποδιών



Πούσαπ με burpee

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

"Τίποτα δεν κάνει έναν άνθρωπο τόσο ξεπερασμένο όσο το να επικρίνει τη νεότερη γενιά."

Adlai Stevenson, 1900-1965, Αμερικανός πολιτικός

  • 1656 - Η Αγγλία και η Γαλλία υπογράφουν ειρηνευτική συμφωνία.
    1789 - Ιδρύεται το αμερικανικό Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
    1919 - Η ημερήσια εφημερίδα «Καθημερινή» εκδίδεται στην Αθήνα.

© 2002-2019 MEDIA2DAY