ΕΥΕΞΙΑΑΣΚΗΣΗ

Πώς θα κάψεις θερμίδες στο σπίτι

Δεν έχεις εξοπλισμό στο σπίτι; Κανένα πρόβλημα. Δες δύο αποτελεσματικές κυκλικές προπονήσεις με μόνο σύμμαχο το βάρος σου.

Πώς θα κάψεις θερμίδες στο σπίτι

Ας το παραδεχτούμε: όλοι χρησιμοποιήσαμε κάποια στιγμή ως δικαιολογία την έλλειψη εξοπλισμού ή/και το ταξίδι για να μην γυμναστούμε.

Και μπορεί να μην έφτασε και το τέλος του κόσμου αν χάσεις μια προπόνηση, όμως η έλλειψη γυμναστηρίου και εξοπλισμού δεν αποτελεί δικαιολογία, γιατί πάντα θα έχεις το βάρος του σώματός σου.

Και αν νομίζατε πως με αυτό δεν μπορείς να κάνεις μια ζόρικη προπόνηση θα πρέπει να αναθεωρήσεις και να δοκιμάσεις να κάνεις τις δύο παρακάτω κυκλικές προπονήσεις – μία για αρχάριους/μέσους και μια για προχωρημένους.

Για κάθε άσκηση εκτελείς όσες επαναλήψεις βγουν σε 20-45 δευτερόλεπτα (αναλόγως το επίπεδό σου) και τις κάνεις σαν κύκλο με ελάχιστο ή καθόλου διάλειμμα μεταξύ τους. Στο τέλος του κύκλου ξεκουράζεσαι για 2-3 λεπτά και επαναλαμβάνεις για συνολικά 4-6 κύκλους.

Αρχάριος/μέσος

Επικλινή Pushups



Split Squats



Shoulder Ts (χωρίς βάρος)



Επιτόπιο τρέξιμο



Σανίδα



 
Προχωρημένος

Squat Jumps με τα χέρια πίσω από το κεφάλι



Pushups με τα πόδια σηκωμένα



Shoulder Ys/Ts εναλλάξ (για κάθε Y κάνετε και ένα Τ)



Jumping Jacks ή Burpees



Ab Snails

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Ποτέ δεν σκέφτομαι το μέλλον. Έρχεται αρκετά σύντομα."

Άλμπερτ Αϊνστάιν

  • 1929 - Αρχίζει το μεγάλο Κραχ του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης και ακολουθεί η κατάρρευση της δυτικής οικονομίας.

© 2002-2019 MEDIA2DAY