ΕΥΕΞΙΑΑΣΚΗΣΗ

Πώς θα κάψεις θερμίδες στο σπίτι

Δεν έχεις εξοπλισμό στο σπίτι; Κανένα πρόβλημα. Δες δύο αποτελεσματικές κυκλικές προπονήσεις με μόνο σύμμαχο το βάρος σου.

Πώς θα κάψεις θερμίδες στο σπίτι

Ας το παραδεχτούμε: όλοι χρησιμοποιήσαμε κάποια στιγμή ως δικαιολογία την έλλειψη εξοπλισμού ή/και το ταξίδι για να μην γυμναστούμε.

Και μπορεί να μην έφτασε και το τέλος του κόσμου αν χάσεις μια προπόνηση, όμως η έλλειψη γυμναστηρίου και εξοπλισμού δεν αποτελεί δικαιολογία, γιατί πάντα θα έχεις το βάρος του σώματός σου.

Και αν νομίζατε πως με αυτό δεν μπορείς να κάνεις μια ζόρικη προπόνηση θα πρέπει να αναθεωρήσεις και να δοκιμάσεις να κάνεις τις δύο παρακάτω κυκλικές προπονήσεις – μία για αρχάριους/μέσους και μια για προχωρημένους.

Για κάθε άσκηση εκτελείς όσες επαναλήψεις βγουν σε 20-45 δευτερόλεπτα (αναλόγως το επίπεδό σου) και τις κάνεις σαν κύκλο με ελάχιστο ή καθόλου διάλειμμα μεταξύ τους. Στο τέλος του κύκλου ξεκουράζεσαι για 2-3 λεπτά και επαναλαμβάνεις για συνολικά 4-6 κύκλους.

Αρχάριος/μέσος

Επικλινή Pushups



Split Squats



Shoulder Ts (χωρίς βάρος)



Επιτόπιο τρέξιμο



Σανίδα



 
Προχωρημένος

Squat Jumps με τα χέρια πίσω από το κεφάλι



Pushups με τα πόδια σηκωμένα



Shoulder Ys/Ts εναλλάξ (για κάθε Y κάνετε και ένα Τ)



Jumping Jacks ή Burpees



Ab Snails

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Οι άνθρωποι δεν είναι αιχμάλωτοι της μοίρας τους, αλλά αιχμάλωτοι των μυαλών τους."

Φραγκλίνος Ρούζβελτ

  • 1882 - Γεννήθηκε ο Ρώσος συνθέτης Ιγκόρ Στραβίνσκι.
    1885 - Φθάνει στο λιμάνι της Νέας Υόρκης το "Άγαλμα της Ελευθερίας", ως δώρο των Γάλλων προς τους Αμερικανούς.
    1940 - Τα Βαλτικά κράτη Εσθονία, Λετονία και Λιθουανία καταλαμβάνονται από την Σοβιετική Ένωση.
    1944 - Η Ισλανδία ανεξαρτητοποιείται από την Δανία.

© 2002-2019 MEDIA2DAY