ΕΥΕΞΙΑΑΣΚΗΣΗ

Οι καλύτερες ασκήσεις για χέρια σαν… όπλα

Θες να αποκτήσεις χέρια τόσο γυμνασμένα που να θυμίζουν όπλα; Δες ποιες ασκήσεις δεν πρέπει να λείπουν από την προπόνησή σου.

Οι καλύτερες ασκήσεις για χέρια σαν… όπλα

Δικέφαλοι, τρικέφαλοι, ώμοι. Η μαγική τριάδα για γυμνασμένα χέρια.

Πώς τους γυμνάζουμε αποτελεσματικά;

Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε κάτι: τα χέρια γυμνάζονται συνολικά σε ασκήσεις όπως οι πιέσεις ώμων και στήθους, οι έλξεις και οι κωπηλατικές. Επομένως αν έχετε τις παραπάνω ομάδες ασκήσεων στο πρόγραμμά σας, είστε εν μέρει καλυμμένοι.

Αν όμως θέλετε να δώσετε επιπλέον έμφαση σε αυτές τις μυϊκές ομάδες, παρακάτω έχουμε μερικές ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν. Εκτελέστε τις προς το τέλος της προπόνησής σας, για 1-3 σετ των 8-12 ή 10-15 επαναλήψεων.

Για οικονομία χρόνου, μπορείτε να τις κάνετε σε μορφή superset, ήτοι μια άσκηση για τρικέφαλους και μία για δικέφαλους, χωρίς διάλειμμα ή το αντίστροφο.

Κάμψεις δικεφάλων σε επικλινή πάγκο



Diamond Pushups για τρικέφαλους

(γυμνάζει και ώμους, αν ζορίζεστε στο πάτωμα, κάντε την σε ένα πάγκο)




Κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης



Cheat Curls με μπάρα

(προχωρημένη άσκηση)



Πιέσεις Javelin

(προχωρημένη άσκηση, γυμνάζει και ώμους)



Κάμψεις δικεφάλων με στροφή



Εκτάσεις τρικεφάλων με ένα χέρι



Έλξεις με ύπτια λαβή

(δουλεύουν και πλάτη)




Skull Crushers



Κάμψεις δικεφάλων με ανάστροφη λαβή



Κάμψεις δικεφάλων Spider



Κάμψεις δικεφάλων και πιέσεις ώμων

(εναλλάξ ή κάθε χέρι ξεχωριστά)




 

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Η Λογική υπήρχε πάντα, αλλά όχι πάντα σε λογική μορφή."

Καρλ Μαρξ

  • 1579 - Υπογράφεται η Συνθήκη της Ουτρέχτης με την οποία σηματοδοτείται η δημιουργία του κράτους των Κάτω Χωρών.

    1973 - Θάνατος του Αλέξανδρου Ωνάση, γιου του Έλληνα μεγιστάνα Αριστοτέλη Ωνάση.

    1989 - Φεύγει από τη ζωή ο Σαλβαδόρ Νταλί, ένας από τους σημαντικότερους ζωγράφους του 20ού αιώνα.

© 2002-2019 MEDIA2DAY