Ξεκινά ο δεσμός με ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Αισθάνομαι αμήχανα κάθε φορά που διαπιστώνω ότι εμείς ζούμε στο δικό μας μικρόκοσμο και ασχολούμαστε με προβλήματα τα οποία έχουν λυθεί εδώ και χρόνια στις ανεπτυγμένες χώρες.
Ξεκινά ο δεσμός με ηλεκτρικά αυτοκίνητα
του Σπύρου Ρέκκα

Αισθάνομαι αμήχανα κάθε φορά που διαπιστώνω ότι εμείς ζούμε στο δικό μας μικρόκοσμο και ασχολούμαστε με προβλήματα τα οποία έχουν λυθεί εδώ και χρόνια στις ανεπτυγμένες χώρες.

Για παράδειγμα, ενώ εμείς δεν έχουμε ούτε υποτυπώδες δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, στις πρώτες ειδήσεις των έγκριτων μέσων ενημέρωσης βρίσκεται η πρόοδος και η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.

Θα αναρωτηθείτε, εδώ ακόμη μερίδα αγοραστών δεν έχει ξεκαθαρίσει, ποια είναι η κατάλληλη επιλογή καυσίμου(βενζίνη είτε ντίζελ) ανάλογα με την χρήση του αυτοκινήτου, την ηλεκτροκίνηση θα σκεφθούμε;

Κι όμως, η δύναμη του ηλεκτρικού ρεύματος βρίσκει μια ακόμη εφαρμογή.

Αποτελεί την πηγή παραγωγής ενέργειας των μοντέλων που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Μια πρόγευση των νέων τάσεων που βρίσκονται στις προτεραιότητες των κατασκευαστών αυτοκινήτων, θα πάρουμε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού(1-16 Οκτωβρίου).

Σε ένα μήνα, όλη η Ευρώπη θα υποδεχθεί την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης και τους συνδυασμούς που προκύπτουν από την αξιοποίηση της.

Για παράδειγμα, το νέο Opel Ampera-e, πρωταγωνιστεί στις ειδήσεις του αυτοκινήτου και του περιβάλλοντος, διότι επιταχύνει στα 50 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2΄΄ και η εν κινήσει επιτάχυνση 80 – 120 χλμ./ώρα για προσπέραση ολοκληρώνεται σε μόλις 4,5΄΄.

Ανταγωνίζεται τα σπορ μοντέλα OPC της Opel. Τελική έως 150 χλμ./ώρα.

Και όλα αυτά, με μηδενικούς ρύπους. Εμείς τι θα κάνουμε;
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v