ΑΠΟΨΕΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ

Πραγματική κατανάλωση

Πραγματική κατανάλωση

του Σπύρου Ρέκκα

Σχεδόν κανένα καινούργιο αυτοκίνητο, δεν καταναλώνει την ποσότητα καυσίμου που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Η σημαντικότερη αίτια είναι οι συνθήκες που γίνεται η μέτρηση από την εταιρεία. Αυτές οι συνθήκες, δεν έχουν καμία σχέση με τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης και γι αυτό το λόγο, η διαφορά συχνά είναι ακόμη και πάνω από 3 λίτρα/100χλμ.

Θέλω να δώσω συγχαρητήρια, στον γαλλικό όμιλο κατασκευής αυτοκινήτων PSA, γιατί αντέδρασε άμεσα στην ανάγκη αλλαγής του τρόπου μέτρησης της κατανάλωσης καυσίμου. Ο όμιλος που έχει στο χαρτοφυλάκιο του τις μάρκες Peugeot, Citroen και DS, δημιούργησε τις κατάλληλες δομές για να αναθεωρήσει τις επίσημες μέσες τιμές κατανάλωσης καυσίμου όλων των μοντέλων του.

Στην 86η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης, ο γαλλικός όμιλος ανακοίνωσε τα αποτελέσματα από τη μέτρηση της κατανάλωσης σε τρία μοντέλα(Peugeot 308 1.6l BlueHDi 120,C4 Grand Picasso 1.6 BlueHDi 120 ίππων και DS 3 1.6 BlueHDi 120,), σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Τη νέα διαδικασία εξέλιξαν δύο ανεξάρτητοι μη κυβερνητικοί οργανισμοί - το Ινστιτούτο Transport & Environment (T&E) και ο Περιβαλλοντικός Σύνδεσμος France Nature Environment (FNE)- οι οποίοι πιστοποιούνται από την Bureau Veritas. Αυτό το πρωτόκολλο, διασφαλίζει στους πελάτες μοντέλων του PSA, μετρήσεις κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες.

Ο Όμιλος PSA είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που υιοθετεί αυτή την τακτική διαφάνειας και ανακοινώνει τις μετρήσεις κατανάλωσης. Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές.

"Τα πράγματα δεν τα βλέπουμε όπως είναι, τα βλέπουμε όπως εμείς είμαστε."

Αναΐς Νιν, 1903-1977, Γαλλίδα συγγραφέας

  • 1812 - Ο Ναπολέων Α΄ Βοναπάρτης υποχωρεί από την Μόσχα.
    1935 - Η Κοινωνία των Εθνών επιβάλει οικονομικές κυρώσεις στην φασιστική Ιταλία για την εισβολή της στην Αιθιοπία.
    1960 - Οι Ηνωμένες Πολιτείες αποφασίζουν την επιβολή εμπάργκο στην κομμουνιστική Κούβα.

© 2002-2019 MEDIA2DAY