H Mercedes σπάει το καλούπι

Θαυμάζω τις τολμηρές αποφάσεις που ρισκάρουν την τύχη ακόμη και προγραμμάτων κόστους μερικών δισεκατομμυρίων ευρώ.
H Mercedes σπάει το καλούπι
του Σπύρου Ρέκκα

Θαυμάζω τις τολμηρές αποφάσεις που ρισκάρουν την τύχη ακόμη και προγραμμάτων κόστους μερικών δις ευρώ. Κάτι ανάλογο συμβαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία και κυρίως στις premium γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Μια από τις σημαντικότερες διαφορές ανάμεσα στις πολυτελείς μάρκες είναι η άποψη που έχουν για την σχεδίαση των αυτοκινήτων που κατασκευάζουν. Η Mercedes σπάει το καλούπι του κάθε μοντέλου της και προσδίδει στην επόμενη γενιά πληθώρα νέων δυναμικών χαρακτηριστικών.

Τολμά να υιοθετεί προτάσεις που αλλάζουν εντελώς την εμφάνιση ακόμη και την κατάταξη ενός νέου μοντέλου. Κάτι ανάλογο έγινε στην υπάρχουσα γενιά της A Class. Την θέση του παλιού μοντέλου με την χαρακτηριστική σχεδίαση και το μεγάλο ύψος, πήρε μια μοντέρνα φόρμα με πρόδηλα στοιχεία κουπέ, που γέμισε τα ταμεία της εταιρείας με ζεστό χρήμα.

Το νέο στοίχημα της είναι η νέα γενιά της Ε Class, ενός αυτοκινήτου με εντυπωσιακή σχεδίαση και την πιο προηγμένη τεχνολογία στη κατηγορία του. Η BMW κινείται σε άλλη γραμμή, κάνει περιορισμένης έκτασης αλλαγές και επενδύει στην περαιτέρω αναβάθμιση της οδηγικής ευχαρίστησης.

Όσο για την Audi, ακολουθεί πιστά την γνωστή εταιρική ταυτότητα η οποία επηρεάζει την εμφάνιση όλων των μοντέλων της. Όπως έμαθα, η νέα προσπάθεια της επικεντρώνεται στην αξιοποίηση της τεχνολογίας για να δημιουργήσει μοναδικά στοιχεία στο αμάξωμα,

Για παράδειγμα η διπλή γραμμή που διατρέχει όλη την πλαϊνή επιφάνεια του νέου Α4, είναι μια τεχνική καινοτομία, που κάνει υπερήφανους τους Γερμανούς μηχανικούς.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v