Ελληνικό φθηνό αυτοκίνητο

Η Ελλάδα είναι μια από τις λίγες ευρωπαϊκές χώρες όπου η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίστηκε σαν τον θανατηφόρο ιό Εμπολα.
Ελληνικό φθηνό αυτοκίνητο
του Σπύρου Ρέκκα

Η Ελλάδα είναι μια από τις λίγες ευρωπαϊκές χώρες όπου η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίστηκε σαν τον θανατηφόρο ιό Εμπολα.

Κάθε προσπάθεια κατασκευής ελληνικών αυτοκινήτων δεν υποστηρίχθηκε από την πολιτεία, χτυπήθηκε από διάφορους παράγοντες και απέτυχε. Στην επιχείρηση καταπολέμησης της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας συμμετείχαν συνδικαλιστές, πολιτικοί, τοπικοί φορείς και πολλοί άλλοι που έβλεπαν έναν ‘’εχθρό’’ να έρχεται στη χώρα μας. Τελικά τα κατάφεραν, έκλεισαν όποια εταιρεία τόλμησε να δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα στον τομέα της κατασκευής είτε συναρμολόγησης του αυτοκινήτου και συνέχισαν την … εργασία τους.
Από ότι φαίνεται το ίδιο έργο, με άλλους πρωταγωνιστές, παίζεται στην ελληνική σκηνή και τώρα με την περίπτωση αναβίωσης της αυτοκινητοβιομηχανίας που κατασκεύαζε τα γνωστά και αξιόπιστα Pony.

Ο ιδιοκτήτης της ελληνικής εταιρείας κ. Κοντογούρης έκανε δηλώσεις για το συγκεκριμένο θέμα σε τηλεοπτικό σταθμό και το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων σε επίσημη ανακοίνωση του αναφέρει ότι ‘’ δεν έχει απευθυνθεί στο Υπουργείο και δεν εκκρεμεί αίτημά του, ώστε να μιλά για γραφειοκρατικές διατυπώσεις που εμποδίζουν την έκδοση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ή περί δήθεν συμφερόντων που δεν θέλουν την ανάπτυξη του ελληνικού αυτοκινήτου’’.

Ειλικρινά, δεν με αφορούν οι δηλώσεις των εμπλεκομένων μερών αυτή τη στιγμή. Αυτό που με απασχολεί είναι γιατί ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς δεν καλεί τον κ. Κοντογούρη για να συζητήσουν το θέμα; Ο πρωθυπουργός έχει αποδείξει την ευαισθησία του σε τέτοια θέματα και είναι οπαδός των άμεσων λύσεων.

Ελπίζω, σύντομα να ξεκαθαρίσει αυτή η υπόθεση, και να δούμε στους ελληνικούς δρόμους το φθηνό ελληνικό Pony.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v