Ένα ακόμη κέρδος

Ακόμη και αν το νέο δώρο που έκανε η κυβέρνηση στους κάτοχους αυτοκινήτων που εκμεταλλεύονται τα οφέλη από τα εναλλακτικά καύσιμα συμπεριλαμβάνεται στην επικοινωνιακή της πολιτική, το θεωρώ μια καλή προσπάθεια μείωσης του κόστους χρήσης των αυτοκινήτων.
Ένα ακόμη κέρδος
του Σπύρου Ρέκκα

Ακόμη και αν το νέο δώρο που έκανε η κυβέρνηση στους κάτοχους αυτοκινήτων που εκμεταλλεύονται τα οφέλη από τα εναλλακτικά καύσιμα συμπεριλαμβάνεται στην επικοινωνιακή πολιτική με απώτερο στόχο τη προετοιμασία του εδάφους για τις πιθανές προσεχείς εκλογές, το θεωρώ μια καλή προσπάθεια μείωσης του κόστους χρήσης των αυτοκινήτων.

Συγκεκριμένα, απαλλάσσονται από την καταβολή τέλους αδείας τα αυτοκίνητα που τοποθετούν συστήματα καύσης υγραερίου είτε φυσικού αερίου. Όπως ανακοινώθηκε, η ρύθμιση αυτή κρίθηκε αναγκαία μετά την παρερμηνεία που είχε δημιουργηθεί περί καταβολής τέλους αδείας ύψους 75 ευρώ στις περιπτώσεις αλλαγής κυρίων χαρακτηριστικών των αυτοκινήτων.

Τη σχετική απόφαση με την οποία απαλλάσσονται από την καταβολή τέλους αδείας τα αυτοκίνητα που τοποθετούν συστήματα υγραερίου είτε φυσικού αερίου, υπέγραψε ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Πριν μου πείτε ότι το ποσό που κερδίζει ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου μετά την μετατροπή είναι μικρό, να σας θυμίσω, πως πλέον ακόμη και το ένα ευρώ το μετράμε. Πάνε οι εποχές που τα ευρώ δεν είχαν αξία.

Με 75 ευρώ φουλάρεις δυο φορές το ρεζερβουάρ ενός μικρομεσαίου ή μεσαίου αυτοκινήτου με υγραέριο και διανύεις έως και 1.000 χλμ. Τουλάχιστον, έγινε μια καλή αρχή για να μειωθεί το δυσβάστακτο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου. Κάτι είναι και αυτό.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v