ΔΙΑΤΡΟΦΗΒΙΤΑΜΙΝΕΣ & ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ

To μήλο είναι ο πιο πολύτιμος διατροφικός σύμμαχος

Είναι νόστιμο και άκρως θρεπτικό. Δείτε έξι καλούς λόγους για να βάλετε ένα μήλο (ή και παραπάνω) την ημέρα στη διατροφή σας.

To μήλο είναι ο πιο πολύτιμος διατροφικός σύμμαχος

Είναι θρεπτικό

Ένα μεσαίο μήλο δίνει μόλις 95 θερμίδες, με 25 γραμμάρια υδατάνθρακες, 4 γραμμάρια φυτικές ίνες, 14% της ΣΗΠ βιταμίνη C, 6% της ΣΗΠ Κάλιο, και 5% της ΣΗΠ Βιταμίνη Κ. Τα μήλα είναι επίσης πλούσια σε πολυφαινόλες, οι οποίες ευθύνονται για πολλά οφέλη στην υγεία. Για να το απολαύσετε όμως στο έπακρό του θα πρέπει να το καταναλώσετε με τη φλούδα, η οποία περιέχει τις μισές από τις συνολικές του ίνες και μεγάλο ποσοστό από τις πολυφαινόλες.

Βοηθά στην απώλεια βάρους

Χάρη στην περιεκτικότητά του σε ίνες και νερό το μήλο μπορεί να προκαλέσει κορεσμό και άρα να βοηθήσει σε διατροφές για απώλεια βάρους. Σε μια έρευνα όσοι ξεκινούσαν το γεύμα τους με ένα μήλο, έτρωγαν περίπου 200 θερμίδες λιγότερες σε σχέση με εκείνους που έτρωγαν κανονικά το γεύμα τους. 

Μπορεί να θωρακίσει την καρδιά

Οι διαλυτές του ίνες βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης στο αίμα και άρα στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων. Χάρη μάλιστα σε μια πολυφαινόλη, το φλαβονοειδές επικατεχίνη, μπορεί να συμβάλλει στη μείωση της πίεσης του αίματος. Σύμφωνα με έρευνες, τα φλαβονοειδή μπορούν να συμβάλουν στην πρόληψη καρδιακών νόσων, μειώνοντας την αρτηριακή πίεση και την οξείδωση της LDL. 

Προστατεύει από τις νόσους Πάρκινσον και Αλτσχάιμερ

Μελέτες που έχουν γίνει σε ζώα έχουν συνδέσει την κατανάλωση μήλων με την προστασία από τις δύο νόσους που προκαλούνται από τη γήρανση του εγκεφάλου. Συγκεκριμένα, ποντίκια που τους χορηγούνταν διατροφή πλούσια σε μήλα, τα κατάφερναν καλύτερα σε δοκιμασίες μνήμης, και οι εγκέφαλοί τους συνέχιζαν να παράγουν ικανοποιητικά επίπεδα ντοπαμίνης – η έλλειψη της οποίας είναι από τους λόγους εμφάνισης της νόσου Πάρκινσον.

Κάνει καλό στα μαλλιά

Τα μήλα είναι πηγές προκυανιδίνης Β-2, μιας ουσίας που ενισχύει τις τρίχες των μαλλιών, τους δίνει λάμψη και δύναμη, και μπορεί να προλάβει την τριχόπτωση.

Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Σε αρκετές έρευνες συνδέεται η κατανάλωση μήλων με χαμηλό κίνδυνο καρκίνου. Μελέτες σε γυναίκες έχουν δείξει ότι όσες κατανάλωναν μήλα είχαν χαμηλότερες πιθανότητες να πεθάνουν από καρκίνο, ενώ οι αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ουσίες που περιέχουν συνδέονται επίσης με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.

Πηγή: Healthline, Iatronet.gr

 

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Να μην ενδιαφέρεσαι για τον αριθμό, αλλά για την ποιότητα των θαυμαστών σου. Το να μην αρέσεις στους μικρόψυχους, αποτελεί τίτλο τιμής."

Σενέκας, 4 μ.Χ-65 μ.Χ., Ρωμαίος φιλόσοφος

  • 37 - Γεννήθηκε ο Νέρων, Αυτοκράτορας της Ρώμης.

    1025 - Πέθανε ο Αυτοκράτορας του Βυζαντίου Βασίλειος Β' ο Βουλγαροκτόνος.

© 2002-2018 MEDIA2DAY