ΔΙΑΤΡΟΦΗTOP 10

12 εύκολα και υγιεινά πρωινά για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

Άσε κάτω τις τυρόπιτες και τα κουλούρια και δες 12 σούπερ υγιεινά πρωινά που θα σε χορτάσουν χωρίς πολλές θερμίδες.

12 εύκολα και υγιεινά πρωινά για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

Το πρωινό αν και δεν είναι απαραίτητο για απώλεια βάρους, μπορεί να συμβάλει στον κορεσμό κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Αρκεί φυσικά να μην περιλαμβάνει κρουασάν, τυρόπιτες, χυμούς με ζάχαρη σε μεγάλες ποσότητες και λοιπές επεξεργασμένες επιλογές οι οποίες μας φορτώνουν με θερμίδες χωρίς ίχνος θρεπτικής αξίας.

Δείτε παρακάτω 12 υγιεινές επιλογές πρωινού, οι οποίες δεν θα σας επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες και θα σας δώσουν αρκετή ενέργεια για να ξεκινήσετε σωστά την ημέρα σας.

* Οι ποσότητες είναι ενδεικτικές για μια διατροφή ~2000 θερμίδων την ημέρα. Μπορείτε να τις αυξομοιώσετε ανάλογα το στόχο σας.

1 φέτα ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως, φρυγανισμένο, ή 2 φρυγανιές ή 2 γκοφρέτες ρυζιού με μία λεπτή στρώση ταχίνι με μέλι ή ταχίνι με κακάο ή φυστικοβούτυρο, 1 μικρή μπανάνα σε φέτες και κανέλα,  ½   ποτήρι (~125ml) γάλα 1.5%

1 φέτα ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως, φρυγανισμένο, ή 2 φρυγανιές ή 2 γκοφρέτες ρυζιού με μία στρώση cottage cheese, 1 αυγό βραστό ή αυγό μάτι, λίγο αλάτι/πιπέρι για τη γεύση, 1 φρούτο ή ½ αβοκάντο

1 φέτα ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως, φρυγανισμένο, ή 2 φρυγανιές ή 2 γκοφρέτες ρυζιού με μία λεπτή στρώση τυρί κρέμα light και μαρμελάδα (π.χ. φράουλα) χωρίς ζάχαρη, 1 αυγό βραστό

30g δημητριακά χωρίς ζάχαρη ή  βρώμη με  ½ ποτήρι (~125ml) γάλα 1.5% λιπαρά, 1 φρούτο (π.χ. 1 μικρή μπανάνα σε φέτες ή 5-8 φράουλες) και 10 κομμάτια ανάλατους ξηρούς καρπούς της επιλογής σου (π.χ. συνδυασμό από αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια & cashews), καφέ με ζαχαρίνη

Τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα ή τυρί χαμηλών λιπαρών και ντομάτα

1 μικρή μπαγκέτα με λίγα υλικά π.χ. τυρί-γαλοπούλα ή κοτόπουλο & λαχανικά

Pancake με 2 αυγά, 1 μπανάνα και 2 κουταλιές της σούπας βρώμη, από πάνω 1 φρούτο (π.χ. 5 κομμένες φράουλες), 10 κομμάτια ανάλατους ξηρούς καρπούς της επιλογής σας (π.χ. συνδυασμό από αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια και cashews), λίγο μέλι (~2 κουταλάκια του γλυκού) και κανέλα

Φρουτοσαλάτα με 2 φρούτα, 1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 7 κομμάτια θρυμματισμένη καρυδόψιχα, 1 κουταλιά της σούπας μέλι και κανέλα

3 αυγά ολόκληρα βραστά, 2 φρυγανιές ολικής άλεσης

1 γιαούρτι 0% λιπαρά με γεύση (π.χ. κεράσι), 1 κουταλιά της σούπας αποξηραμένα cranberries, 10 ανάλατα αμύγδαλα και 1 μπάρα δημητριακών σε κομματάκια

1 μπισκότo Πολυδημητριακών, 1 φρούτο, 10 κομμάτια ανάλατους ξηρούς καρπούς της επιλογής σας και ½   ποτήρι (~125ml) γάλα 1.5%  ή καρύδας

1 μικρή μπαγκέτα με 1 φέτα τυρί light και 2 φέτες γαλοπούλα ή λίγο κοτόπουλο (που μπορεί να σας έχει μείνει από προηγούμενη μέρα), λαχανικά (π.χ. μαρούλι, ντομάτα, πιπεριά, μανιτάρια). Προσθέστε αν θέλετε μία λεπτή στρώση τυρί κρέμα light ή κατίκι ή τυρί cottage ή μουστάρδα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Πρέπει να εμπιστεύεσαι και να πιστεύεις τους ανθρώπους, αλλιώς η ζωή γίνεται ανυπόφορη."

Άντον Τσέχωφ, 1860-1904, Ρώσος συγγραφέας

  • 1895 - Αρχίζουν οι μεγάλες σφαγές των Αρμενίων στη Κωνσταντινούπολη και γενικότερα στη Τουρκία
    1914 - Ενώ μαίνεται ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος, οι γερμανικές δυνάμεις νικούν τους Ρώσους στη μάχη του Σταλουπόνεν

© 2002-2019 MEDIA2DAY