ΔΙΑΤΡΟΦΗTOP 10

Αυτά είναι τα πιο... σούπερ φρούτα

Πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, αυτά είναι τα δέκα φρούτα που θα πρέπει οπωσδήποτε να βάλετε στη διατροφή σας.

Αυτά είναι τα πιο... σούπερ φρούτα

Πραγματικοί θησαυροί βιταμινών και θρεπτικών στοιχείων.

Γκρέιπφρουτ

Πέρα από εξαιρετική πηγή βιταμινών και μετάλλων, το γκρέιπφρουτ βοηθά στην απώλεια βάρους και μειώνει την αντίσταση στην ινσουλίνη. Η κατανάλωσή του συνδέεται επίσης με μειωμένες τιμές χοληστερόλης και πρόληψη της νεφρολιθίασης.

Ανανάς

Ο «αστέρας» των τροπικών φρούτων είναι πλούσιος σε βιταμίνη C και μαγγάνιο, ενώ περιλαμβάνει ένζυμα τα οποία έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

Αβοκάντο

Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα φρούτα, το αβοκάντο είναι χαμηλό σε υδατάνθρακες και πλούσιο σε υγιεινά λιπαρά. Η πλειοψηφία του λίπους του προέρχεται από το ολεϊκό οξύ, το οποίο ενισχύει την καρδιακή υγεία, ενώ περιέχει σημαντικές ποσότητες Καλίου, φυτικών ινών και μαγνησίου.

Μύρτιλλα

Το θρεπτικό τους προφίλ είναι εντυπωσιακό: πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνη C, βιταμίνη Κ και μαγγάνιο, τα μπλε αυτά μούρα αποτελούν «θησαυρό» αντιοξειδωτικών, έχοντας την υψηλότερη περιεκτικότητα από αυτά σε σχέση με όλα τα άλλα φρούτα. Ενισχύουν επίσης το ανοσοποιητικό, και μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης καρδιακής νόσου.

Μήλα

Πολύ δημοφιλή και άκρως θρεπτικά, τα μήλα είναι πλούσια σε ίνες, βιταμίνη C, κάλιο και βιταμίνη Κ, ενώ περιέχουν και κάποιες βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Τα αντιοξειδωτικά τους επίσης, ενισχύουν την υγεία της καρδιάς και μειώνουν τις πιθανότητες καρκίνου, διαβήτη τύπου ΙΙ και αλτσχάιμερ.

Ρόδι

Εκτός από γούρι, φέρνει στο πιάτο μας μπόλικα αντιοξειδωτικά, σε ποσότητα τριπλάσια από το πράσινο τσάι και το κόκκινο κρασί. Οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του, μπορούν να βοηθήσουν επίσης στην πρόληψη του καρκίνου.

Μάνγκο

Εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, τα μάνγκο περιέχουν μπόλικες διαλυτές φυτικές ίνες, ενώ έχουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, οι οποίες προλαμβάνουν σειρά ασθενειών.

Φράουλες

Βιταμίνη C, μαγγάνιο, φυλλικό οξύ και κάλιο είναι μερικές μόνο από τις θρεπτικές ουσίες που έχουν οι φράουλες. Επίσης, έχουν σχετικά χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη σε σχέση με άλλα φρούτα, έτσι δεν προκαλούν μεγάλη αύξηση στην καμπύλη ζαχάρου.

Κράνμπερι

Το διατροφικό τους προφίλ είναι εξαιρετικό. Είναι πλούσια σε βιταμίνη C, μαγγάνιο, βιταμίνη Ε, βιταμίνη Κ1 και ψευδάργυρο, ενώ είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που ονομάζονται πολυφαινόλες και επιδρούν θετικά στη γενικότερη υγεία. Ο χυμός τους μπορεί αν βοηθήσει στην πρόληψη παθήσεων του ουροποιητικού συστήματος.

Λεμόνια

Αν σας τα δώσει η ζωή, φάτε τα, γιατί πέρα από το ότι είναι πλούσια σε βιταμίνη C, είναι και εξαιρετικά ωφέλιμα για την υγεία της καρδιάς, μειώνοντας τα λιπίδια στο αίμα και την πίεση. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορούν να βοηθήσουν και στην απώλεια βάρους, ενώ ο χυμός τους φαίνεται να βοηθά στην αντιμετώπιση της νεφρολιθίασης.

Πηγή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

"Κείνος που στ’ αληθινά αγαπά το Λαό δε γίνεται ποτέ αρχηγός του, γίνεται υπηρέτης του."

Μενέλαος Λουντέμης

  • 1944 - Το HMAS Australia χτυπήθηκε κατά την πρώτη επίθεση Καμικάζι. 30 άντρες σκοτώθηκαν, μεταξύ των οποίων και ο διοικητής του πλοίου. (Β' Παγκόσμιος Πόλεμος)
    1972 - Ένα NAMC YS-11A της Ολυμπιακής Αεροπορίας συνετρίβη στις ακτές της Βούλας Αττικής. 37 από τους επιβαίνοντες πνίγηκαν, ενώ 19 κατάφεραν να σωθούν φτάνοντας στην ακτή.

© 2002-2019 MEDIA2DAY