ΔΙΑΤΡΟΦΗΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ

Οδηγός επιβίωσης για όσους τρώνε συχνά έξω

Τυρόπιτες, σάντουιτς και έτοιμα γεύματα κυριαρχούν στην καθημερινότητά σας; Ένας μίνι οδηγός επιβίωσης για να τρώτε σωστά… στα γρήγορα.

Οδηγός επιβίωσης για όσους τρώνε συχνά έξω

Οι καταιγιστικοί ρυθμοί της καθημερινότητας, οι υποχρεώσεις και το άγχος σας δε σας αφήνουν να φάτε όπως πρέπει. Είστε συνέχεια στο «τρέχα» με ένα – βάλτε εδώ οποιοδήποτε παχυντικό σνακ/τροφίμο- ανά χείρας μασουλώντας ακατάπαυστα και γεμίζοντας το στομάχι σας «κακές» θερμίδες.

Σταματήστε ό,τι κάνετε, πετάξτε την σφολιάτα από το παράθυρο, και διαβάστε παρακάτω για το πώς μπορείτε να μαζέψετε τα ασυμμάζευτα και να βάλετε τη διατροφή σας σε μια τάξη.

* Από το προηγούμενο βράδι φτιάξτε μίνι ταπεράκια με υγιεινά και εύκολα στην κατανάλωση σνακ: ξηροί καρποί, αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη, άπαχο γιαούρτι, φρούτα, μπάρες δημητριακών, φέτες γαλοπούλας με άπαχο τυρί. Τέτοια σνακ θα σας χορτάσουν όταν θέλετε κάτι στα γρήγορα χωρίς να σας φορτώσουν με πολλές θερμίδες.

* Αν είναι να φάτε κάτι γρήγορο απέξω, αποφύγετε τις έτοιμες ζύμες/σφολιάτες και επιλέξτε από τις γνωστές αλυσίδες έτοιμες σαλάτες χωρίς ντρέσινγκ με κοτόπουλο ή τόνο και λαχανικά, σάντουιτς που θα φτιάξετε εσείς με μαύρο ψωμί, άπαχο τυρί, γαλοπούλα ή στήθος κοτόπουλο, ντομάτα, μαρούλι και λοιπά λαχανικά ή ένα κουλούρι ολικής με ένα μπουκάλι σοκολατούχο γάλα.

* Αν έχετε λόγω άγχους και κούρασης λιγούρες για γλυκό, αποφύγετε το κρουασάν με σοκολάτα που σας κλείνει το μάτι και θα σας προκαλέσει καούρα και υπνηλία, και επιλέξτε μια μπάρα δημητριακών χωρίς προσθήκη ζάχαρης, ένα φρούτο από την φρουταγορά (όλο και κάποια θα βρείτε στο δρόμο, έχει γεμίσει ο τόπος) ή ένα έτοιμο ρόφημα πρωτεΐνης από το περίπτερο.

* Στα ντελίβερι της δουλειάς, επιλέξτε πιάτα ημέρας που να ακολουθούν τον κανόνα της άπαχης πρωτεΐνης με απλό υδατάνθρακα όπως: μπιφτέκια με ρύζι ή βραστή πατάτα, κοτόπουλο με βραστή πατάτα ή κινόα, σαλάτα με κοτόπουλο, ψάρι με λαχανικά, καλαμάκια κοτόπουλο ή μοσχάρι με σαλάτα, όσπρια με ρύζι (π.χ. φακοσαλάτα).

* Προσπαθήστε να κινείστε με τα πόδια όσο το δυνατόν περισσότερο μέσα στη μέρα και όποτε έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε. Αν π.χ. ένα ραντεβού είναι κοντά σε σταθμό του μετρό, πάρτε το μετρό και όχι το αυτοκίνητο. Αν πρέπει να πεταχτείτε από το γραφείο στην κοντινή πλατεία, περπατήστε. Με αυτόν τον τρόπο ακόμα και αν κάνετε κάποιες ατασθαλίες με παχυντικά σνακ, θα έχετε περισσότερες καύσεις.

* Στο επαγγελματικό δείπνο στο εστιατόριο, έχετε κατά νου ότι «παίζει» lunch επιλογή για κάθε πιάτο στην μισή τιμή και στην μισή ποσότητα. Προτιμήστε την αν οι μερίδες γενικά είναι… extra large και πλούσιες σε θερμίδες. Αποφύγετε το ψωμί ή προτιμήστε το μαύρο ολικής άλεσης αντί για το λευκό. Αν το κυρίως σας πιάτο έχει υδατάνθρακες (ρύζι, μακαρόνια, πατάτες) αποφύγετέ το. Είναι ίσως ο πιο εύκολος τρόπος να φορτωθείτε θερμίδες.

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"1792 - Γαλλική Επανάσταση: Η Εθνική Συνέλευση (Convention Nationale), η οποία είχε αναδειχθεί με καθολική ψηφοφορία, κατάργησε την μοναρχία. Ο Λουδοβίκος ΙΣΤ΄ και η οικογένειά του φυλακίστηκαν.
1934 - Γέννηση του Λέοναρντ Κόεν, Καναδός τραγουδιστής, τραγουδοποιός και συγγραφέας
1937 - Πρώτη έκδοση του Χόμπιτ από τον Τόλκιν.
1964 - Ανεξαρτησία της Μάλτας από το Ηνωμένο Βασίλειο.
1981 - Το Ηνωμένο Βασίλειο δίνει πλήρη ανεξαρτησία στο Μπελίζε
1991 - Ανεξαρτησία της Αρμενίας από την ΕΣΣΔ."

Φρήντριχ Νίτσε, 1844-1900, Γερμανός φιλόσοφος

  • Τα όνειρα είναι η ρίζα της μεταφυσικής, η πηγή της ιδέας ότι ψυχή και σώμα είναι ξεχωριστά.

© 2002-2018 MEDIA2DAY