ΔΙΑΤΡΟΦΗΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Δίαιτες της τελευταίας στιγμής για απώλεια βάρους

Δείτε δύο διατροφές για άνδρες και γυναίκες για γρήγορη αλλά υγιεινή απώλεια βάρους.

Δίαιτες της τελευταίας στιγμής για απώλεια βάρους

Θέλετε να χάσετε γρήγορα βάρος χωρίς όμως να κάνετε «ζημιά» στο σώμα σας; Έχουμε δύο ενδεικτικές εβδομαδιαίες δίαιτες για υγιείς άνδρες και γυναίκες που σε συνδυασμό με συχνή αερόβια άσκηση και άσκηση ενδυνάμωσης, θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος από την πρώτη κιόλας εβδομάδα.

Πόσα κιλά θα είναι αυτά, εξαρτάται κατ’ αρχάς από τον μεταβολισμό σας, αλλά και το βάρος σας. Ένας υπέρβαρος για παράδειγμα, θα χάσει πολύ γρηγορότερα τα περιττά κιλά από κάποιον με φυσιολογικό βάρος, ο οποίος θέλει απλά να ξεφορτωθεί το σωσίβιο.

Προσοχή: Οι παρακάτω προτεινόμενες δίαιτες για άνδρες και γυναίκες είναι ενδεικτικές, απευθύνονται μόνο σε άτομα που δεν έχουν κάποιο διαγνωσμένο πρόβλημα υγείας ή ιδιαίτερες διατροφικές ανάγκες, όπως οι αθλητές ή οι έγκυες. Καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε αν επισκεφθείτε έναν ειδικό διαιτολόγο, ο οποίος θα εξατομικεύσει το διαιτολόγιο στις δικές σας ανάγκες.

Δίαιτα για γυναίκες – 1400 θερμίδες περίπου

Πρωινό (επιλογές):

1) 1 Ποτήρι γάλα 1.5% και 1 φλιτζάνι δημητριακά ολικής άλεσης
2) 1 ποτήρι γάλα 2% και 2 φρυγανιές ολικής άλεσης με 2 κ.γ. μέλι
3) 1 ποτήρι γάλα 2% με 2 φρυγανιές ολικής άλεσης με 2 κ.γ. μαρμελάδα
4) ½  φλιτζάνι νιφάδες βρώμης, 1 γιαούρτι 0-2% λιπαρά, 1 φλιτζάνι φράουλες, 6 αμύγδαλα, 1 κ.γλ. μέλι
5) 1 γιαούρτι 0-2% λιπαρά, ½ φλιτζάνι δημητριακά ολικής άλεσης, 1 κουταλιά της σούπας μέλι, 2 καρύδια

Δεκατιανό: 1 μήλο ή 1 αχλάδι ή 2 ακτινίδια ή 1 πορτοκάλι

Μεσημεριανό (επιλογές):

1) 1 φλιτζάνι φακές και ένα μικρό πιάτο σαλάτα (αγγουροντομάτα με 2 κ.γ. ελαιόλαδο) και μια λεπτή φέτα ψωμί ολικής άλεσης.
2) Σαλάτα του Καίσαρα: πράσινη σαλάτα,  ψητό ή βραστό στήθος κοτόπουλο, ντοματίνια,  1 κουταλιά τριμμένη παρμεζάνα, 2 κ.γλ. λάδι, ξίδι μπαλσάμικο, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης φρυγανισμένο και κομμένο σαν κρουτόν
3) 1 μερίδα μπακαλιάρο στον φούρνο και σαλάτα μπρόκολο με 2 κ.γ. ελαιόλαδο και μια λεπτή φέτα ψωμί ολικής άλεσης
5) ¼ κοτόπουλο στήθος ψητό και 2-3 πατάτες φούρνου (μέγεθος αυγού) και μια μερίδα σαλάτα μπρόκολο με 2 κ.γ. ελαιόλαδο και μια λεπτή φέτα μαύρο ψωμί

Απογευματινό (επιλογές):

1) 1 φρούτο εποχής
2) 1 μικρό κομμάτι παστέλι
3) 1 ζελέ φρούτων

Βραδινό (επιλογές):

1) Μισή ποσότητα από το μεσημεριανό και 1 φρούτο εποχής και ένα ποτήρι γάλα 1.5%
2) 1 παξιμάδι κριθαρένιο και 2 φέτες ντομάτα και 2 μικρά κομμάτια τυριού light και 1 φρούτο εποχής και ένα ποτήρι γάλα 1.5%
3) 1 μερίδα σαλάτα μαρούλι ή λάχανο καρότο και 2 φρυγανιές ολικής άλεσης και 2 μικρά κομμάτια τυρί light και 1 φρούτο εποχής και 1 ποτήρι γάλα 1.5%
4) Ομελέτα με λαχανικά: 1 ολόκληρο αυγό/ 2 ασπράδια, μανιτάρια, ατομική σαλάτα με διάφορα φρέσκα ή βραστά λαχανικά, 1 κ.γλ. ελαιόλαδο, 1 λεπτή φέτα ψωμί ολικής άλεσης
5) 1 μοσχαρίσιο μπιφτέκι, 1 φλιτζάνι μπρόκολο, 1 κ.γλ. ελαιόλαδο


Δίαιτα για άντρες - 1700 θερμίδες περίπου

Πρωινό (επιλογές):

1) 1 ποτήρι γάλα 2% και 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης
2) 1 ποτήρι γάλα 2% και 4 φρυγανιές ολικής άλεσης με 4 κ.γ. μέλι
3) 1 ποτήρι γάλα 2% και 4 φρυγανιές ολικής άλεσης με 4 κ.γ. μαρμελάδα
4) 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης, 2 κουταλάκια του γλυκού φυστικοβούτυρο, 1 μπανάνα, κανέλα (προαιρετικά)
5) 1 φλιτζάνι νιφάδες βρώμης, 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά ή γιαούρτι 2% λιπαρά, 5 φράουλες, 1 κουταλιά της σούπας ηλιόσπορους, 1 κ.γλ. μέλι

Δεκατιανό: 1 μήλο ή 1 αχλάδι ή 2 ακτινίδια ή 1 πορτοκάλι

Μεσημεριανό (επιλογές)

1) 2 φλιτζάνια φακές και ένα μικρό πιάτο σαλάτα (αγγουροντομάτα με 4 κ.γ. ελαιόλαδο) και 2 λεπτές φέτες ψωμί ολικής άλεσης.
2) 2 φλιτζάνια σπανακόρυζο και ένα μικρό πιάτο σαλάτα εποχής με 4 κ.γ. ελαιόλαδο και 2 λεπτές φέτες ψωμί σίκαλης ή πολύσπορο.
3) 1 μερίδα μπακαλιάρο στο φούρνο και σαλάτα μπρόκολο με 4 κ.γ. ελαιόλαδο και 2 λεπτές φέτες ψωμί ολικής άλεσης (2 ημέρες)
4) Μακαρονοσαλάτα με 2 φλιτζάνια βρασμένα μακαρόνια ολικής άλεσης, 1 κονσέρβα τόνο σε νερό, αγγούρι, ½  φλιτζάνι καλαμπόκι, 1 κ.σ. ύπας ελαιόλαδο
5) 3 χοιρινά καλαμάκια, 1 αλάδωτη πίτα, ατομική σαλάτα εποχής, 2 κ.γλ. ελαιόλαδο

Απογευματινό: 2 φρούτα εποχής ή 1 μικρό κομμάτι παστέλι ή 1 ζελέ φρούτων

Βραδινό (επιλογές):

1) Μισή ποσότητα από το μεσημεριανό και ένα φρούτο εποχής
2) 2 παξιμάδια κριθαρένια και 2 φέτες ντομάτα και 2 μικρά κομμάτια τυριού χαμηλών λιπαρών και 1 φρούτο εποχής
3) 1 μερίδα σαλάτα μαρούλι ή λάχανο καρότο και 4 φρυγανιές ολικής άλεσης και 2 μικρά κομμάτια τυριού light και 1 φρούτο εποχής
4) 2 μέτρια μοσχαρίσια μπιφτέκια, ½ φλιτζάνι βρασμένο καστανό ρύζι, ατομική σαλάτα εποχής, 2 κ.γλ. ελαιόλαδο
5) 1 φιλέτο στήθος κοτόπουλο, 1 φλιτζάνι πουρέ, ατομική σαλάτα εποχής,  2 κ.γλ. ελαιόλαδο

Ξύδι, μουστάρδα, καφέ, τσάι χωρίς ζάχαρη και αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, μπορείτε να καταναλώνετε ελεύθερα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

"Το καλό πρέπει να το παίρνουμε όπου το βρίσκουμε."

Κωστής Παλαμάς, 1859-1943, Ποιητής

  • 1740 – Η Μαρία Θηρεσία αναλαμβάνει τον θρόνο της Αυστρίας.
    1827 - Ελληνική Επανάσταση του 1821: Ναυμαχία του Ναυαρίνου.
    1922 - Έναρξη διαπραγματεύσεων για την Συνθήκη της Λωζάνης.

© 2002-2019 MEDIA2DAY