ΔΙΑΤΡΟΦΗΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Τα γλυκά που τρώγονται… και σε δίαιτα

Αν θες να χάσεις κιλά, τότε δεν χρειάζεται να κόψεις τα γλυκά. Μπορείς απλά να είσαι λίγο πιο προσεκτικός με τις επιλογές σου. Θα σε βοηθήσουμε εμείς.

Τα γλυκά που τρώγονται… και σε δίαιτα

Το ότι κάνουμε δίαιτα δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να απολαύσουμε κάτι γλυκό. Όχι, οι ακραία περιοριστικές δίαιτες δεν είναι για εμάς – και δεν είναι για κανέναν, αν μας ρωτήσετε. Η ανάγκη για γλυκό μας ενώνει όλους, και αυτά είναι τα γλυκά που μπορούμε να φάμε χωρίς πολλές ενοχές.

Φρουί ζελέ
Μόλις 80 θερμίδες θα πάρουμε από μια μερίδα ζελέ, και αν διαλέξουμε light εκδοχή, ή ένα προϊόν που έχει στέβια αντί για ζάχαρη, θα πάρουμε ακόμα λιγότερες. Άσε που είναι τέλειο και δροσερό γλυκό για καλοκαίρι.

Frozen yogurt
Μπορεί η μανία του να ήρθε και να πέρασε, αλλά γιαουρτάδικα (ευτυχώς) υπάρχουν ακόμα ανοιχτά. Και αν δεν φορτώσουμε το κύπελλό μας με ένα σωρό άχρηστες ζάχαρες – από σοκολατένια δημητριακά μέχρι ζελεδάκια – και επιλέξουμε λίγα μούρα, έχουμε αντικειμενικά ένα πολύ υγιεινό επιδόρπιο, με περίπου 120-150 θερμίδες την μερίδα.

Παστέλι
Άκρως ελληνικό και παραδοσιακό, το παστέλι κυκλοφορεί σε μινιόν συσκευασίες της μίας μερίδας—ναι, αυτή η μινιόν συσκευασία είναι μία μερίδα παστελιού, και περιέχει 88 θερμίδες περίπου. Είναι αρκετό για να κόψει την πείνα μας, αλλά και να μας προσφέρει μια καλή δόση θρεπτικών συστατικών από το σούπερ σουσάμι.

Μους κακάο
Πολύ πιο ελαφριά από την σοκολάτα, η μους θα μας ικανοποιήσει δεόντως, και δεν θα μας προσφέρει πολλές θερμίδες – συγκεκριμένα, γύρω στις 120 η μερίδα.

Παρφέ με φρούτα
Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι γιαούρτι 0% και μερικά από τα αγαπημένα μας φρούτα, τα ανακατεύουμε όλα σε ένα ποτήρι και αμέσως έχουμε ένα πλήρες – και άκρως υγιεινό – επιδόρπιο.

Γλυκά του κουταλιού
Μέχρι 100 θερμίδες η μερίδα θα μας προσφέρει το αγαπημένο μας γλυκό του κουταλιού. Και ίσως να τις μειώσουμε ακόμα περισσότερο αν είμαστε λίγο φειδωλοί με το σιρόπι. Και, για να το πούμε ακόμα μία φορά, και το γλυκό του κουταλιού ταιριάζει τέλεια με γιαούρτι, για την έξτρα πρωτεΐνη.

Φρούτα
Απλά, λιτά και απέριττα. Τα γλυκά της φύσης. Αν, πάλι, το να φας ένα μήλο ή ένα αχλάδι σκέτο δεν σε τρελαίνει και τόσο σαν ιδέα, τότε θα σου προτείνουμε να βρεις συνταγές για ψητά φρούτα. Ναι, σε βλέπουμε που σηκώνεις το φρύδι με απορία. Κι εμείς έτσι ήμασταν όταν τα ανακαλύψαμε, και μετά τα δοκιμάσαμε. Το ψήσιμο είναι φοβερός τρόπος να αναδείξεις την υπέροχη γεύση των φρούτων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

"Είναι πάντα οι αρετές και όχι οι αμαρτίες ενός ανθρώπου που τον σπρώχνουν στην καταστροφή."

Rebecca West, Βρετανίδα συγγραφέας & αρθρογράφος

  • 1313 - Γεννήθηκε ο Βοκάκιος, Ιταλός συγγραφέας
    1952 - Γεννήθηκε ο Γεώργιος Παπανδρέου (νεότερος), Έλληνας πολιτικός
    1963 - Η Βαλεντίνα Τερέσκοβα έγινε η πρώτη γυναίκα στο διάστημα.

© 2002-2019 MEDIA2DAY