ΔΙΑΤΡΟΦΗΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Πώς θα μειώσω τις λιγούρες για ζάχαρη;

Αν η άνευ όρων παράδοση σε οτιδήποτε γλυκό είναι κάτι που σε διακρίνει, τότε υπάρχει τρόπος να προστατέψεις τη σιλουέτα σου.

Πώς θα μειώσω τις λιγούρες για ζάχαρη;

Σε τρία απλά βήματα, μπορούμε να περιορίσουμε τις λιγούρες για κάτι γλυκό.

Βήμα 1ο: Φάε ένα υγιεινό γεύμα

Η λιγούρα δεν είναι το ίδιο με την πείνα. Το σώμα δηλαδή δεν ζητά ενέργεια, αλλά ο εγκέφαλος θέλει κάτι για να απελευθερώσει ντοπαμίνη. Αν λοιπόν σε πιάσουν λιγούρες ενώ έχεις ήδη φάει, τότε ο πειρασμός δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αν λοιπόν οι λιγούρες συνοδεύονται από πείνα, το καλύτερο κόλπο είναι να καταναλώσεις αμέσως ένα υγιεινό γεύμα. Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, όπως το κρέας, το ψάρι και τα αυγά είναι ιδανικές επιλογές, και μπορεί να μην είναι το ίδιο ελκυστικές με ένα γλυκό, όμως αν πραγματικά θες να περιορίσεις τα γλυκά, τότε αξίζει να το παλέψεις.

Βήμα 2ο: Κάνε ένα ζεστό ντους

Κι όμως, δουλεύει, αρκεί το νερό να είναι ζεστό αλλά όχι ζεματιστό. Άφησε το να τρέξει στην πλάτη και τους ώμους σου, και μείνε εκεί για 5-10 λεπτά. Όταν βγεις από το ντους θα νιώσεις σαν να βγήκες από σάουνα. Αυτή η αίσθηση ανακούφισης μπορεί να διώξει την ανάγκη για κατανάλωση γλυκών.

Βήμα 3ο: Βγες μια βόλτα

Ακόμα ένα κόλπο είναι να κάνεις κάποια αερόβια δραστηριότητα – τρέξιμο ή περπάτημα – όταν νιώσεις πως η ανάγκη για γλυκό σε κυριεύει. Το όφελος εδώ είναι διπλό: αφ’ ενός απομακρύνεσαι από τους πειρασμούς, αφ’ ετέρου οι ενδορφίνες που εκκρίνονται από την άσκηση κάνουν τον εγκέφαλό σου να νιώσει ωραία και μειώνουν την ανάγκη για γλυκό. Αν πάλι δε μπορείς να βγεις έξω, τότε ένα σετ καθίσματα, πους απς ή κάποια άλλη άσκηση στο σπίτι μπορούν να έχουν το ίδιο θετικό αποτέλεσμα.

Βήμα 4ο:  Μερικά τρικ ακόμα

* Πιες ένα ποτήρι νερό  - πολλές φορές η αφυδάτωση προκαλεί λιγούρες

* Φάε ένα φρούτο – μπορεί να ικανοποιήσει την ανάγκη για γλυκό: δοκίμασε μπανάνες, μήλα ή πορτοκάλια

* Απόφυγε τα τεχνητά γλυκαντικά – πιθανώς να αυξάνουν την ανάγκη για γλυκό

* Κοιμήσου καλά – ο καλός ύπνος βοηθά στην μείωση της ανάγκης για κατανάλωση ανθυγιεινών τροφών

* Φρόντισε να μην πεινάς πολύ μεταξύ των γευμάτων

Πηγή: Healthline

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

"Προσπαθώντας για το αδύνατο, κατορθώνουμε το καλύτερο δυνατό."

August Strindberg, 1849-1912, Σουηδός θεατρικός συγγραφέας

  • 1919 - Υπογράφεται η συνθήκη του Νεϊγύ στην ομώνυμη πόλη της Γαλλίας μεταξύ των Συμμάχων (Αντάντ) και της Βουλγαρίας.
    1920 - Ήττα του Βενιζέλου στις εκλογές
    1926 - Ιδρύεται η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (ΕΠΟ)
    1935 - Οι Φιλιππίνες αποκτούν την ανεξαρτησία τους απο τις ΗΠΑ
    1960 - Ιδρύεται ο ΟΠΕΚ (οργανισμός Πετρελαιοεξαγωγικών Κρατών).
    1963 - Δημιουργείται το νησί Σουρτσέι στην Ισλανδική θάλασσα λόγω υποθαλάσσιας έκρηξης ηφαιστείου.

© 2002-2019 MEDIA2DAY