ΕΙΔΗΣΕΙΣΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ

38 γονίδια στο γενετικό χάρτη του διαβήτη τύπου 2

Αναγνωρίστηκαν 12 νέα γονίδια που προδιαθέτουν για την εμφάνιση διαβήτη τύπου 2, την πιο εξαπλωμένη μορφή διαβήτη στον κόσμο, ανεβάζοντας σε 38 τον συνολικό αριθμό των γονιδίων που έχουν αναγνωριστεί, σύμφωνα με τα αποτελέσματα διεθνούς έρευνας που έγινε σε σχεδόν 150.000 ανθρώπους ευρωπαϊκής καταγωγής. Τα αποτελέσματα αυτά, τα οποία δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της επιθεώρησης Nature Genetics, θ

Πηγή: Ant1
38 γονίδια στο γενετικό χάρτη του διαβήτη τύπου 2

Τα αποτελέσματα αυτά, τα οποία δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της επιθεώρησης Nature Genetics, θα επιτρέψουν την καλύτερη δημιουργία του προφίλ των ανθρώπων που διατρέχουν υψηλό κίνδυνο να εμφανίσουν διαβήτη τύπου 2 (DT2), κυρίως μεταξύ των υπέρβαρων νέων που μέλη της οικογένειάς τους έχουν διαβήτη.

Επίσης θα συμβάλει στην έρευνα για νέες θεραπείες, σύμφωνα με τους ερευνητές. Ο γενετικός χάρτης του διαβήτη τύπου 2 έχει εφεξής 38 γονίδια, καταλήγουν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Μην τον φοβάσαι τον πλούσιο. Τον γιο της πλύστρας να φοβάσαι."

Βλαδίμηρος Ίλιτς Λένιν

• 1774 - Πεθαίνει ο Λουδοβίκος ΙΕ', βασιλιάς της Γαλλίας.
    1878 - Γεννιέται ο Κωνσταντίνος Παρθένης, Έλληνας ζωγράφος.
    1905 - Γεννιέται ο Μάρκος Βαμβακάρης, στιχουργός και τραγουδιστής.
    1925 - Η Κύπρος ανακηρύσσεται από την Αγγλία αποικία του Βρετανικού Στέμματος.
    1940 - Β' Παγκόσμιος Πόλεμος: Η Ναζιστική Γερμανία εισβάλλει στο Βέλγιο, το Λουξεμβούργο και την Ολλανδία.
    1977 - Πεθαίνει η Τζόαν Κρόφορντ, Αμερικανίδα ηθοποιός.