ΕΙΔΗΣΕΙΣΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ

38 γονίδια στο γενετικό χάρτη του διαβήτη τύπου 2

Αναγνωρίστηκαν 12 νέα γονίδια που προδιαθέτουν για την εμφάνιση διαβήτη τύπου 2, την πιο εξαπλωμένη μορφή διαβήτη στον κόσμο, ανεβάζοντας σε 38 τον συνολικό αριθμό των γονιδίων που έχουν αναγνωριστεί, σύμφωνα με τα αποτελέσματα διεθνούς έρευνας που έγινε σε σχεδόν 150.000 ανθρώπους ευρωπαϊκής καταγωγής. Τα αποτελέσματα αυτά, τα οποία δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της επιθεώρησης Nature Genetics, θ

Πηγή: Ant1
38 γονίδια στο γενετικό χάρτη του διαβήτη τύπου 2

Τα αποτελέσματα αυτά, τα οποία δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της επιθεώρησης Nature Genetics, θα επιτρέψουν την καλύτερη δημιουργία του προφίλ των ανθρώπων που διατρέχουν υψηλό κίνδυνο να εμφανίσουν διαβήτη τύπου 2 (DT2), κυρίως μεταξύ των υπέρβαρων νέων που μέλη της οικογένειάς τους έχουν διαβήτη.

Επίσης θα συμβάλει στην έρευνα για νέες θεραπείες, σύμφωνα με τους ερευνητές. Ο γενετικός χάρτης του διαβήτη τύπου 2 έχει εφεξής 38 γονίδια, καταλήγουν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Μία είναι η απόδειξη του «μπορώ»: το «κάνω»"

Marie von Ebner-Eschenbach, Γερμανίδα γνωμικογράφος

• 1640 - Τέλος της Ιβηρικής Ένωσης: η Πορτογαλία ανακηρύσσει βασιλιά τον Ιωάννη Δ' τερματίζοντας μία περίοδο 60 ετών προσωπικής ένωσης των στεμμάτων της Ισπανίας και της Πορτογαλίας
    1797 - Συλλαμβάνεται στην Τεργέστη ο Ρήγας Φεραίος μαζί με το συνεργάτη του Χριστόφορο Περραιβό.
    1913 - Η Κρητική Πολιτεία ενώνεται επισήμως με την Ελλάδα