ΕΙΔΗΣΕΙΣΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ

Το internet «όχημα» ανάπτυξης της μάρκας

Το πρώτο project για το 2010, το white paper “Brand advertising and digital, ολοκληρώθηκε στο πλαίσιο του έργου Brand Advertising Initiative 2010 από την επιτροπή Brand Advertising του ΙΑΒ EUROPE. Πρόκειται για το πρώτο project της αρμόδιας επιτροπής του IAB Europe, το οποίο είχε μεγάλη απήχηση στην 1η του παρουσίαση στο Interact Congress 2010 που διεξήχθη πριν λίγες ημέρες στη Βαρκελώνη.

Πηγή: Ant1
Το internet «όχημα» ανάπτυξης της μάρκας

Το πρώτο project για το 2010, το white paper “Brand advertising and digital, ολοκληρώθηκε στο πλαίσιο του έργου Brand Advertising Initiative 2010 από την επιτροπή Brand Advertising του ΙΑΒ EUROPE.
 
Πρόκειται για το πρώτο project της αρμόδιας επιτροπής του IAB Europe, το οποίο είχε μεγάλη απήχηση στην 1η του παρουσίαση στο Interact Congress 2010 που διεξήχθη πριν λίγες ημέρες στη Βαρκελώνη.
 
To white paper έχει ως πρωταρχικό στόχο να αποδείξει και να προωθήσει το internet ως όχημα ανάπτυξης της μάρκας, καθώς και να αποτελέσει αντικείμενο εκπαίδευσης για τη δύναμη και την αξία του ψηφιακού μέσου για τους διαφημιζόμενους.
 
Με ανταπόκριση στην απαίτηση της διαφημιστικής αγοράς για πιο λεπτομερή πληροφόρηση, έρευνα και case studies που αποδεικνύουν τη δυναμική του ψηφιακού μέσου στην ανάπτυξη της μάρκας, το white paper παρουσιάζει μια σφαιρική εικόνα για την καταμέτρηση, τις μορφές επικοινωνίας, τη στοχοποίηση κοινού και τα cross-media.

Συγχρόνως φέρνει στο προσκήνιο αποδείξεις για τους τρόπους με τους οποίους οι ψηφιακές καμπάνιες υποστηρίζουν τις μάρκες. Τα στοιχεία βασίζονται σε εκτιμήσεις, αναλύσεις και εμπειρίες από τους πιο σημαντικούς «παίκτες» τις αγοράς, διαφημιζόμενους, εταιρίες ερευνών και παρόχους υπηρεσιών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Μια άδικη ειρήνη είναι προτιμότερη από έναν δίκαιο πόλεμο."

Κικέρων, Ρωμαίος ρήτορας & πολιτικός

  • 1952 - Ο Νικόλαος Πλαστήρας αναλαμβάνει Πρωθυπουργός της Ελλάδος

© 2002-2022 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v