ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ιδανική επιλογή το φυσικό αέριο για τον κινητήρα!

H τελευταία έρευνα της Fysikon-ΔΕΠΑ αποδεικνύει την υπεροχή του φυσικού αερίου σε σχέση με το πετρέλαιο.

Ιδανική επιλογή το φυσικό αέριο για τον κινητήρα!

Όλες οι έρευνες καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα: το φυσικό αέριο είναι η ιδανική επιλογή για το καύσιμο και του κινητήρα του αυτοκινήτου.

Μάλιστα η τελευταία έρευνα της Fysikon-ΔΕΠΑ, ανέδειξε περαιτέρω τις ικανότητες του φυσικού αερίου. Το φυσικό αέριο είναι 60-65% οικονομικότερο από την βενζίνη, 35%-40% οικονομικότερο από το υγραέριο, 25-35% οικονομικότερο από το πετρέλαιο. Είναι το πιο φιλικό στο περιβάλλον καύσιμο και προσφέρει ασφάλεια σε κάθε διαδρομή.

Η Seat, αξιοποιεί τον αναβαθμισμένο ρόλο της στο γερμανικό γκρουπ VW και προχωρά στην υλοποίηση του προγράμματος κατασκευής ειδικών εκδόσεων υψηλών προδιαγραφών που καταναλώνουν φυσικό αέριο (CNG).



Τα δημοφιλή μοντέλα της ισπανικής μάρκας που έχουν δημιουργηθεί από Γερμανούς και Ισπανούς τεχνικούς, παρέχουν σημαντικά πλεονεκτήματα από την στιγμή που ο αυθεντικός γερμανικός κινητήρας πάρει μπροστά.

Η επιτυχία της Seat, στην αγορά των μοντέλων φυσικού αέριου, στην Ελλάδα, δεν άργησε να έρθει. Στη λίστα των πωλήσεων Ιανουαρίου - Οκτωβρίου 2019, φιγουράρει στη πρώτη θέση με 538 πωλήσεις. Οι πωλήσεις κυρίως αφορούν ιδιώτες πελάτες, μια ακόμη επιτυχία της μάρκας που επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την εμπιστοσύνη των οδηγών στην ισπανική φίρμα. Κατέλαβε το ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό 41% της συνολικής αγοράς!



Ας δούμε την διείσδυση του κάθε τύπου καυσίμου στην ελληνική αγορά.  Το CNG κατέχει το 1,3% στην ελληνική αγορά,  από τα υψηλότερα στην Ευρώπη. Τα ηλεκτρικά και Plug in ακόμα είναι μόλις στο 0,4%, στην χώρα μας.  Στην Ελλάδα η Seat ήταν πρώτη με μεγάλη διαφορά στο δεκάμηνο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου.

Παράλληλα με τα όποια οικολογικά και φορολογικά πλεονεκτήματα, η τεχνολογία φυσικού αερίου της Seat (TGI), προσφέρει εξαιρετικά χαμηλό κόστος ανά χιλιόμετρο, έως και 50% φθηνότερο από ένα ισοδύναμο μοντέλο βενζίνης και 30% από ένα ντίζελ.

Η σημαντικότερη εξέλιξη στην νέα γκάμα της Seat είναι η εισαγωγή μιας τρίτης δεξαμενής CNG. Στην περίπτωση των Ibiza και Arona, η αυτονομία κίνησης με CNG φτάνει μέχρι και τα 360 χλμ. (WLTP based), ενώ το Leon μπορεί να φτάσει τα 440 χλμ. (WLTP based). Αυτή η νέα διαμόρφωση των παραμέτρων ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών TGI που επιθυμούν να αυξήσουν την χιλιομετρική απόσταση που διανύουν σε λειτουργία CNG.

To νέο Seat Arona TGI, είναι το πρώτο SUV/Crossover στον κόσμο που χρησιμοποιεί τεχνολογία CNG και εισέρχεται σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες στην Ευρώπη. Με τρεις δεξαμενές CNG συνολικής χωρητικότητας 13,8 κιλών, μπορεί να φτάσει μέχρι και 360 χλμ. σε λειτουργία CNG (WLTP based). Η δεξαμενή βενζίνης 9 λίτρων προσφέρει επιπλέον 150 χλμ., προσφέροντας συνολική αυτονομία 510 χλμ.

Διαθέτει τρικύλινδρο κινητήρα 12 βαλβίδων 1.0 TGI, ικανό να αποδίδει 90 ιππους μεταξύ 4.000 - 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 16,4 χλγμ. μεταξύ 1.800 και 3.800 σ.α.λ. Αυτός ο κινητήρας είναι εξοπλισμένος με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων για να αυξήσει την αποδοτικότητά του. Με τελική ταχύτητα 172 χλμ./ώρα, το Arona TGI έχει επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ. / ώρα σε 13,2 ‘’.

Το Arona TGI είναι ένα δυναμικό όχημα με ξεχωριστή εμφάνιση crossover. Προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλογών προκειμένου να καλύψει τις διαφορετικές ανάγκες κάθε οδηγού, συμπεριλαμβανομένων 68 συνδυασμών χρωμάτων. Το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος είναι 190 χιλ., διαθέτει 282 λίτρα χώρου αποσκευών και έχει μήκος 4.13 μ., πλάτος 1.78 μ. και ύψος 1.55 μ.

Και ενώ τα Mii, Ibiza, Arona και Leon χρησιμοποιούν το φυσικό αέριο ως κύριο καύσιμο, αν η εξωτερική θερμοκρασία πέσει κάτω από τους -10 ° C ο κινητήρας θα ξεκινήσει σε λειτουργία βενζίνης ενώ τα μπεκ ψεκασμού αερίου θερμαίνονται μέχρι τη θερμοκρασία λειτουργίας πριν ενεργοποιήσουν το κύκλωμα CNG. Η μετάβαση γίνεται αυτόματα και ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται καμία διαφορά στην απόδοση ή τη δυναμική του οχήματος.

Σε κανονικά σενάρια οδήγησης, τα οχήματα Seat CNG χρησιμοποιούν μόνο βενζίνη ως εναλλακτικό καύσιμο όταν οι δεξαμενές CNG είναι άδειες, αν και αυτό συμβαίνει σπάνια. Αλλά ακόμη και σε περίπτωση χρήσης της δεξαμενής βενζίνης, η αλλαγή είναι τόσο ομαλή που ο οδηγός είναι απίθανο να την παρατηρήσει.

Τιμές: Seat Ibiza 1.0 TGI 90 ίππων Style 15.955 ευρώ. Arona 1.0 90 Style 17.190. Leon 1.5 130 Style 19.505 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Το ταλέντο δεν υπάρχει. Ταλέντο είναι να έχεις τη λαχτάρα να κάνεις κάτι."

Jacques Brel

  • 1943 - Πρώτη εκτέλεση στο Στρατόπεδο συγκέντρωσης Χαϊδαρίου. Νεκρός πέφτει από τα πυρά ο έφεδρος υπολοχαγός του Ελληνικού Στρατού Λεβί από τα Ιωάννινα «επειδή αποπειράθηκε να δραπετεύσει την ημέρα της σύλληψής του»

© 2002-2019 MEDIA2DAY