ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το αδύναμο σημείο των SUV

Το Citroen Advanced Comfort εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα άνεσης στα μοντέλα της Citroen.

Το αδύναμο σημείο των SUV

Τα περισσότερα SUV δεν παρέχουν τα υψηλά επίπεδα άνεσης, τα οποία εξασφαλίζουν τα σεντάν και άλλες κατηγορίες αυτοκινήτων με χαμηλό κέντρο βάρους.

Η Citroen, έχει την μεγαλύτερη τεχνογνωσία στη δημιουργία των κατάλληλων υποδομών και διατάξεων που εξασφαλίζουν υψηλά ποσοστά άνεσης και ευχάριστης οδήγησης. Από την θρυλική DS (βάτραχος) μας έδειξε ότι μπορεί να ξεπερνά τις δυσκολίες στη κίνηση του αυτοκινήτου.

Η τελευταία της επιτυχία που αποτελεί σταθμό στην ιστορία της αυτοκίνησης, είναι η εφαρμογή του προγράμματος Citroen Advanced Comfort.

Πρόκειται για μια συνθέτη μελέτη η οποία ξεπερνά πολλές αρνητικές παραμέτρους που μειώνουν την ικανότητα και των αυτοκινήτων SUV, στον καθοριστικό τομέα της άνεσης.

Η πλήρης εφαρμογή του νέου προγράμματος αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του νέου Citroen C5 Aircross. Το πιο μεγάλο σε διαστάσεις SUV, της εμβληματικής μάρκας θα μπορούσε να παρομοιαστεί με το "μαγικό χαλί".

Το βασικότερο στοιχείο του καινοτομικού προγράμματος, που δίνει τον τίτλο του «Πιο Άνετου SUV», είναι στην ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions.



Εξασφαλίζει αποτελεσματικότητα, διασφαλίζοντας τη σταθερότητα και την αντοχή.

Περίπου 20 διπλώματα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκαν κατά την ανάπτυξη της νέας ανάρτησης. Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί είναι αρκετά απλός. Ενώ τα συμβατικά συστήματα ανάρτησης περιλαμβάνουν αποσβεστήρα κραδασμών, ελατήριο και μηχανικό στοπ, το σύστημα Progressive Hydraulic Cushions προσθέτει δύο υδραυλικά στοπ (αναστολείς) σε κάθε πλευρά, το ένα για συμπίεση και το άλλο για αποσυμπίεση. Η ανάρτηση λειτουργεί συνεπώς σε δύο στάδια για να ταιριάζει με τον τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου:

• Για ελαφριά συμπίεση και αποσυμπίεση, το ελατήριο και το αμορτισέρ ελέγχουν τις κατακόρυφες κινήσεις χωρίς να χρειάζονται βοήθεια από τα υδραυλικά στοπ. Αλλά αυτά τα στοπ έδωσαν στους μηχανικούς περισσότερη ελευθερία σε σχέση με την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος, που προσφέρει την αίσθηση του "μαγικού χαλιού" δίνοντας την εντύπωση ότι πραγματοποιεί χαμηλή πτήση πάνω από ανώμαλο έδαφος.                                                                                                                                       

•   Κατά τη διάρκεια μεγαλύτερων αναταράξεων, το ελατήριο και το αμορτισέρ λειτουργούν μαζί με τα υδραυλικά στοπ συμπίεσης ή αποσυμπίεσης, που σταδιακά επιβραδύνουν την κίνηση του συστήματος για να αποτρέψουν το τράνταγμα στο τέλος της διαδρομής του.

Τα ευρύχωρα και φιλόξενα καθίσματα του νέου SUV Citroen C5 Aircross, προσφέρουν στους επιβάτες μια νέα εμπειρία ταξιδιού με εξαιρετική άνεση. Υψηλά τοποθετημένα ώστε να προσφέρουν μια πλήρη άποψη του δρόμου, παρέχουν επίσης κορυφαία άνεση και στήριξη, προσφέροντας στους επιβάτες την εντύπωση ότι βρίσκονται σε μια πολυθρόνα που είναι απομονωμένη από το δρόμο. Προσφέρουν ένα σύνολο βελτιώσεων για ακόμα μεγαλύτερη συνολική άνεση:

• Η οπτική άνεση διαμορφώθηκε με ιδιαίτερη προσοχή και χάρη στον πάχους 15 χιλ. αφρό τα καθίσματα δείχνουν “γεμάτα”.

• Η άνεση της υποδοχής έχει επίσης βελτιωθεί, χάρη στην απαλότητα και τη στήριξη που παρέχονται κατά την αρχική επαφή με τον πάχους 15 χιλ. αφρό.

• Η άνεση κατά την κίνηση, απαραίτητη για τη σωστή στήριξη του σώματος, ειδικά σε μεγάλες διαδρομές, ενισχύεται από τον μεγαλύτερου πάχους αφρό στην επιφάνεια του καθίσματος που συνδυάζεται με ένα στρώμα υψηλής πυκνότητας στο κέντρο του καθίσματος.

• Η άνεση είναι εξαιρετική, με μεγάλων διαστάσεων μεγάλου πλάτους βάσεις και πλάτες καθισμάτων, ενισχυμένη στήριξη, ρύθμιση ύψους για τον οδηγό και τον συνοδηγό και πλήρως ρυθμιζόμενα σε ύψος και απόσταση υποβραχιόνια.



Εκτός από τη θέρμανση, παρέχεται ένα σύστημα μασάζ πολλαπλών σημείων που βασίζεται σε οκτώ αεροθαλάμους οι οποίοι βρίσκονται στην πλάτη κάθε καθίσματος. Ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να επιλέξουν ένα από τα πέντε προγράμματα που συνδυάζουν μασάζ οσφυϊκής μοίρας, πλάτης και ώμου.

Κινητήρες: Βενζίνη 1.2  PureTech 130 ίππων, 1.6 PureTech 180, Ντίζελ 1.5 BlueHDi 130, 2.0 BlueHDi 180 ίππων. Κιβώτια ταχυτήτων, μηχανικό έξι σχέσεων και αυτόματο ΕΑΤ8. Από 22.550 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Το ταλέντο δεν υπάρχει. Ταλέντο είναι να έχεις τη λαχτάρα να κάνεις κάτι."

Jacques Brel

  • 1943 - Πρώτη εκτέλεση στο Στρατόπεδο συγκέντρωσης Χαϊδαρίου. Νεκρός πέφτει από τα πυρά ο έφεδρος υπολοχαγός του Ελληνικού Στρατού Λεβί από τα Ιωάννινα «επειδή αποπειράθηκε να δραπετεύσει την ημέρα της σύλληψής του»

© 2002-2019 MEDIA2DAY