ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το πάθος της Ford για την ασφάλεια

Το νέο Explorer Plug-In Hybrid πήρε τη μέγιστη βαθμολογία στις δοκιμές πρόσκρουσης Euro NCAP.

Το πάθος της Ford για την ασφάλεια

Η Ford λανσάρει τώρα ασφάλεια 5 αστέρων στην ηλεκτροκίνητη γκάμα της, με το νέο Explorer Plug-In Hybrid να αποσπά τη μέγιστη βαθμολογία από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών πρόσκρουσης Euro NCAP.

Το Explorer Plug-In Hybrid αυξάνει την ασφάλεια όχι μόνο για τον οδηγό και τους επιβάτες, αλλά και για αυτούς που βρίσκονται στο δρόμο, χάρη στη χρήση εξαρτημάτων από χάλυβα υπερυψηλής αντοχής. Τα τελευταία δημιουργούνται με κατοχυρωμένες από τη Ford διαδικασίες που υιοθετούνται για πρώτη φορά στη βιομηχανία. Επίσης, τεχνολογίες που λειτουργούν με την αρωγή αισθητήρων στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αποτρέπουν ή περιορίζουν τις επιπτώσεις των συγκρούσεων.

Το επταθέσιο SUV χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό μονάδων κίνησης που αποτελείται από τον 3.0 V6 EcoBoost βενζινοκινητήρα της Ford, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, αποδίδοντας ισχύ 457 ίππων και ροπή 82,8 χλγμ. Το νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 48 χλμ. για οδήγηση στην πόλη.



Είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Ford που βαθμολογείται για την ασφάλειά του με 5 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP, στο πλαίσιο των νέων, αυστηρότερων πρωτόκολλων που ισχύουν από πέρσι. Το Ford Focus – το οποίο από το 2020 θα προσφέρεται με ήπια υβριδική τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt – ήταν από τα πρώτα οχήματα που απέσπασαν 5 αστέρια υπό το νέο καθεστώς αξιολόγησης μετά το λανσάρισμά του το 2018.

Ο οργανισμός Euro NCAP απένειμε υψηλή βαθμολογία στο νέο Explorer Plug-In Hybrid για την προστασία τόσο των ενηλίκων επιβατών, όσο και των παιδιών.

Μία διαδικασία παραγωγής που ονομάζεται 3D Roll & Sweep και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην αυτοκινητοβιομηχανία επέτρεψε στη Ford να ενσωματώσει σωλήνες υψηλής αντοχής από μαρτενσιτικό χάλυβα στις κολόνες Α και στην οροφή του οχήματος, ενισχύοντας περαιτέρω τον κλωβό ασφαλείας των επιβατών.



Με τη μορφοποίησή του σε δοκούς να πραγματοποιείται μέσω περιστροφικών τυμπάνων, η σκληρότητα του χάλυβα είναι τέτοια ώστε οι οπές έδρασης να ανοίγουν μόνο με λέιζερ κοπής. Η διαδικασία 3D Roll & Sweep, στη συνέχεια, δίνει σε κάθε σωλήνα τη μορφή ενός μπαστουνιού του χόκεϊ και δημιουργεί μονοκόμματα εξαρτήματα, όπως κολόνες παραθύρων και δοκούς οροφής με υψηλή αντοχή στον εφελκυσμό που φτάνει μέχρι και τα 1.700 megapascals – επί της ουσίας, τα τμήματα αυτά αποδεικνύονται πιο ανθεκτικά ακόμα και από τα κεντρικά συρματόσχοινα της διάσημης γέφυρας Golden Gate Bridge του San Francisco.

Πλευρικές δοκοί από ατσάλι υπερυψηλής αντοχής που κατασκευάζονται μέσω μιας κατοχυρωμένης διαδικασίας της Ford εκτείνονται κατά μήκος του πατώματος, αυξάνοντας την προστασία τόσο των επιβατών, όσο και της μπαταρίας ιόντων λιθίου 13.1 kWh. Κάθε εξάρτημα δημιουργείται από ένα κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ενιαίο κομμάτι από χάλυβα που έχει σχηματιστεί σε ρολό, το οποίο αναδιπλώνεται πριν από τη συγκόλληση. Η διαδικασία αυτή δημιουργεί εσωτερικές κυψέλες για αυξημένη αντοχή και ακαμψία, βοηθώντας το Explorer Plug-In Hybrid να αποσπάσει τη μέγιστη βαθμολογία στις πλευρικές δοκιμές σύγκρουσης του Euro NCAP.

Οι προηγμένες, στάνταρ τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης του νέου Explorer Plug-In Hybrid που συμβάλλουν στην ανώτατη διάκριση στον τομέα της ασφάλειας, είναι οι εξής: Pre Collision Assist με ανίχνευση πεζού & δικυκλιστή (Pedestrian & Cyclist Detection), Intelligent Speed Limiter και Lane Keeping System.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Το ταλέντο δεν υπάρχει. Ταλέντο είναι να έχεις τη λαχτάρα να κάνεις κάτι."

Jacques Brel

  • 1943 - Πρώτη εκτέλεση στο Στρατόπεδο συγκέντρωσης Χαϊδαρίου. Νεκρός πέφτει από τα πυρά ο έφεδρος υπολοχαγός του Ελληνικού Στρατού Λεβί από τα Ιωάννινα «επειδή αποπειράθηκε να δραπετεύσει την ημέρα της σύλληψής του»

© 2002-2019 MEDIA2DAY