ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οδηγούμε το νέο Renault Captur

Δοκιμάζουμε το νέο γαλλικό best seller στην κατηγορία των crossover.

Οδηγούμε το νέο Renault Captur

Tο νέο Renault Captur, ξεκινά την εμπορική καριέρα του, με τον αέρα του νικητή.

Παίρνει την σκυτάλη από το απερχόμενο μοντέλο που έγραψε θριαμβευτική πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά. Είναι πρώτο στη κατηγορία του, με πάνω από 1,5 εκατ. μονάδες, σε 90 χώρες που πωλείται, από την ημέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013.

Το νέο γαλλικό crossover, που αποτελεί μια παραλλαγή με πολλές ουσιαστικές παρεμβάσεις του νέου Renault Clio, έχει ένα ακόμη καλό οιωνό στη προσπάθεια του να κατακτήσει την κατηγορία του, η διεθνής παρουσίαση του γίνεται αυτές τις ημέρες στην πιο όμορφη χώρα του κόσμου, την Ελλάδα.

Στην Αττική, το γαλλικό αυτοκίνητο κάνει τα πρώτα του χιλιόμετρα στην άσφαλτο. Προσκεκλημένοι της Renault, οδηγήσαμε το αυτοκίνητο με την μοντέρνα σχεδίαση και καταγράφουμε τις εντυπώσεις μας.



Η εξωτερική σχεδίαση δεν έχει σημαντικές διάφορες από το απερχόμενο μοντέλο γιατί οι Γάλλοι, ακολούθησαν την συνταγή της επιτυχίας των Γερμανών κατασκευαστών. Μικρές παρεμβάσεις, σε επιλεγμένα τμήματα, πιο δυναμικά στοιχεία και πινελιές ανανέωσης που προσδίδουν την αίσθηση του καινούργιου, παρατηρήσαμε στο νέο γαλλικό μοντέλο.

Μόλις όμως ανοίξαμε την πόρτα βρεθήκαμε σε ένα μοντέρνο περιβάλλον όπου όλα τα τμήματα είναι καινούργια. Η νέα μελέτη επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις και θεωρούμε ότι ουσιαστικά είναι η πιο πλήρης προσπάθεια δημιουργίας ενός μοντέρνου, άνετου και λειτουργικού χώρου στη κατηγορία.

Αποκομίσαμε θετική εντύπωση από τα καθίσματα, τα μαλακά πλαστικά, την καλή προσαρμογή και τον εξοπλισμό.

Να τονίσουμε την οθόνη πολυμέσων των 9,3 ιντσών, η πιο μεγάλη οθόνη στην κατηγορία. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα κανονικό tablet που προσφέρει εξαιρετική αναγνωσιμότητα χάρη στην ελαφρά κλίση προς το μέρος του οδηγού. Σε συνδυασμό με το ολοκαίνουργιο σύστημα πολυμέσων και δικτύωσης Renault EASY LINK, όλες οι λειτουργίες πολυμέσων, πλοήγησης και infotainment, αλλά και οι ρυθμίσεις του συστήματος MULTI-SENSE καθώς και των βοηθημάτων οδήγησης, πραγματοποιούνται εύκολα.



Όπως και στο νέο Clio, το νέο Captur προσφέρει, αντί των παραδοσιακών αναλογικών οργάνων, πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη. Η έγχρωμη αυτή οθόνη με διαστάσεις από 7 έως 10,2 ίντσες παρέχει τη δυνατότητα εξατομίκευσης της εμφάνισης των πληροφοριών. Στην έκδοση των 10.2 ιντσών ενσωματώνεται και το σύστημα πλοήγησης.

Η αύξηση του μήκους κατά 11 εκατ.(4,23μ.), επέτρεψε στους σχεδιαστές να εξασφαλίσουν μεγαλύτερο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Η συνολική χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, φτάνει τα 536 λίτρα, 81 λίτρα περισσότερο από το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς. Επίσης, η συνολική χωρητικότητα των διαφόρων χώρων αποθήκευσης στην καμπίνα φτάνει τα 27 λίτρα. Ο όγκος του πορτμπαγκάζ μπορεί να αυξηθεί χάρη στη λειτουργία μετακίνησης του πίσω καθίσματος σε διαδρομή έως και 16εκ. αλλά και στο κάλυμμα του πατώματος που έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης σε δύο θέσεις ώστε να δημιουργηθεί ένας χώρος δύο επιπέδων που διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις. Με αυτή την επιλογή και την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος αποκαλύπτεται ένας εντελώς επίπεδος χώρος φόρτωσης αντικειμένων μήκους έως και 1,57μ.

Η γκάμα των κινητήρων είναι πλήρης: Βενζίνη TCe 100, TCe 130 FAP, TCe 155 FAP. Ντίζελ, Blue dCi 95 & 115

Η δοκιμή στην Αττική έγινε με την ισχυρότερη βενζινοκίνητη έκδοση TCe 155 FAP, που φέρει και το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη.

Όπως διαπιστώσαμε στη δοκιμή, αυτή η έκδοση είναι ιδανική για όσους αναζητούν επιδόσεις και άνεση. Η απόδοση του κινητήρα εξασφαλίζει υψηλούς ρυθμούς κίνησης ενώ το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων χάρη στη λειτουργία Sport, επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί πιο γρήγορα και να απολαύσει την οδήγηση.

Η οδική συμπεριφορά είναι αναβαθμισμένη σε σχέση με το παλαιό μοντέλο. Παρατηρήσαμε ότι το πλαίσιο έχει υψηλά ποσοστά ακαμψίας, οι αναρτήσεις λειτουργούν καλύτερα και το τιμόνι παρέχει άμεση πληροφόρηση. Σε μια πρώτη σύγκριση με το νέο Renault Clio, που επίσης οδηγήσαμε πρόσφατα στην Ελλάδα, η πλάστιγγα κλείνει υπερ του νέου Renault Captur, στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Όμως το τελικό συμπέρασμα θα βγει μετά την πλήρη δοκιμή στην Ελλάδα.

Το λανσάρισμα του νέου Renault Caprtur, ξεκινά τον Φεβρουάριο του 2020. Δεν ανακοινώθηκαν οι τιμές πώλησης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Δεν είμαστε τίποτα. Αυτό που ψάχνουμε είναι το παν."

Φρήντριχ Χαίλντερλιν, 1770-1843, Γερμανός ποιητής

  • 1864 - Νέο Σύνταγμα στην Ελλάδα μετά την Επανάσταση της 3ης Σεπτέμβρη.
    1974 - Πεθαίνει ο Βιτόριο ντε Σίκα, Ιταλός σκηνοθέτης.
    1979 – Πεθαίνει ο Δημήτρης Ψαθάς, δημοσιογράφος και θεατρικός συγγραφέας.
    1985 - Η έκρηξη του ηφαιστείου Νεβάδο ντελ Ρουίς στην Κολομβία δημιουργεί ένα λαχάρ που προκαλεί το θάνατο περίπου 25.000 θανάτους.
    1990 - Ξεκινά τη λειτουργία του ο Παγκόσμιος Ιστός.
    2002 - Το πετρελαιοφόρο πλοίο Prestige βυθίζεται ανοιχτά της Γαλικίας προκαλώντας οικολογική καταστροφή.

© 2002-2019 MEDIA2DAY