ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Peugeot e-208

Οδηγούμε το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της γαλλικής φίρμας στη Λισαβώνα και μεταφέρουμε εντυπώσεις.

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό Peugeot e-208

αποστολή στην Πορτογαλία

Στη μυστηριώδη Λισαβώνα, με θερμοκρασίες γύρω στους 30 βαθμούς και καταγάλανο ουρανό, δοκιμάζουμε το νέο αυτοκίνητο που σκιαγραφεί την επόμενη ημέρα της αυτοκίνησης.

Έχουμε στα χέρια μας το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο Peugeot e-208, ένα αυτοκίνητο που ξεχειλίζει από τεχνολογία και προκαλεί με την μοντέρνα σχεδίαση του.

Οι Γάλλοι έκαναν την υπέρβαση σε όλους τους τομείς και έδωσαν στο νέο απόκτημα τους ότι καλύτερο διαθέτει το οπλοστάσιο τους. Δανείστηκαν τεχνολογίες και διατάξεις που συναντάμε σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα και δημιούργησαν μια πλήρη πρόταση που φέρνει σε αμηχανία και τους ακραιφνείς οικολόγους.



Δεν έχει εξάτμιση, δεν παράγει ούτε ένα ρύπο και κάνει την ζωή μας πιο εύκολη. Είναι το νέο ηλεκτρικό μοντέλο που θα κινείται καθημερινά στην πόλη σιωπηλά, και θα καλύπτει τις ανάγκες μας για ένα κοντινό ταξίδι με οικολογικό προφίλ.

Η μορφή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, δεν διαφέρει από την μορφή του βασικού μοντέλου, με κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνης, ντίζελ). Οι αλλαγές κρύβονται πίσω από την εξωτερική πλευρά του αμαξώματος. Εκεί βρίσκονται ο ηλεκτροκινητήρας και οι μπαταρίες. Η δομή δεν έχει αλλάξει. Το μόνο που άλλαξε είναι ο τρόπος παραγωγής ενέργειας.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας παίρνει μπροστά και σε κλάσματα του δευτερολέπτου δίνει όλη την ισχύ και την ροπή. Η επιτάχυνση καταπληκτική. Η ανάπτυξη της ταχύτητας δεν περιγράφεται με λόγια και η συνείδηση σου ήσυχη γιατί το μοντέρνο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που οδηγείς δεν εκπέμπει ρύπους

Το νέο Peugeot e-208 προσφέρει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με τον 100% ηλεκτρικό του κινητήρα, ο οποίος είναι διαθέσιμος από το λανσάρισμά του μοντέλου, με τα εξής κορυφαία χαρακτηριστικά:

- 100 KW (136 ίπποι) και 260Nm ροπής (διαθέσιμα από 0 χλμ/ώ) για άμεση απόκριση,

- Aθόρυβος κινητήρας, μηδενικοί κραδασμοί,

- Aπεικόνιση της τεχνολογίας στην κεντρική οθόνη (εμφάνιση της λειτουργίας παροχής ενέργειας σε πραγματικό χρόνο).

Προσφέρει τρεις επιλογές οδήγησης:

Eco: για βέλτιστη αυτονομία

Normal: για ιδανικό επίπεδο άνεσης στην καθημερινή χρήση

Sport: προτεραιότητα στις επιδόσεις και στη σπορ αίσθηση, με μέγιστη απόδοση ισχύος και ροπής (0 - 100 χλμ/ώ σε 8.1δλ.).

Δύο επιλογές πέδησης είναι διαθέσιμες, μέσω του μοχλού ταχυτήτων, προσφέροντας την κατάλληλη ανάκτηση ενέργειας στην μπαταρία:

Μέτρια, με αίσθηση παρόμοια με εκείνη του φρεναρίσματος ενός μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσεως,
- Ενισχυμένη, για ελεγχόμενη επιβράδυνση μέσω του πεντάλ του γκαζιού.

Το νέο Peugeot e-208 προσφέρει τις καλύτερες συνθήκες θερμικής άνεσης χάρη:

* Στο πανίσχυρο καλοριφέρ (5 kW) που παίρνει κίνηση από την μπαταρία υψηλής τάσης (HV battery)

* Σε μία αντλία θερμότητας με αυτόματο έλεγχο της θερμοκρασίας στο εσωτερικό, που διασφαλίζει τα ίδια επίπεδα άνεσης με ένα αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Η αυτονομία του αυτοκινήτου δεν επηρεάζεται χάρη στην βελτιωμένη αποδοτικότητα σε σχέση με ένα συμβατικό σύστημα κλιματισμού, στα θερμαινόμενα καθίσματα (διαθέσιμα ανάλογα με την έκδοση), στον προγραμματισμό της λειτουργίας του καλοριφέρ, που πραγματοποιείται είτε μέσα από τη οθόνη αφής ή και από ναπόσταση μέσω της εφαρμογής MyPeugeot στο smartphone.

Εκτός από την άνεση, αυτή η λειτουργία επιτυγχάνει και τη βελτιστοποίηση της αυτονομίας του αυτοκινήτου (η προκαθορισμένη θερμοκρασία επιτυγχάνεται πολύ πιο γρήγορα κατά τη διαδικασία εκκίνησης) και δίνει τη δυνατότητα στην μπαταρία να φτάσει ταχύτερα στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας.

Οι διαθέσιμοι χώροι της καμπίνας και του πορτμπαγκάζ είναι πανομοιότυποι με την έκδοση με θερμικό κινητήρα. Οι μπαταρίες συνολικού όγκου 220 λίτρων, βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα.

Το πλαίσιο και την ανάρτηση έχουν βελτιστοποιηθεί χάρη στην υιοθέτηση ειδικών τεχνολογικών λύσεων (ιδανική κατανομή του βάρους). Με αυτό τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα στνα προσφέρει χαρακτηριστικά δυναμικής συμπεριφοράς, παρόμοια με εκείνα ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσεως.



Εξοπλίζεται με μία μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία 50kWh η οποία εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία έως και 340χλμ, (σύμφωνα με το πρότυπο δοκιμών WLTP, Worldwide Harmonised Light vehicles Test Procedures) και 450χλμ (σύμφωνα με το πρότυπο NEDC ΙΙ, New European Driving Cycle).

Συνδεδεμένο με το σύστημα ψύξης του χώρου των επιβατών, το σύστημα έλεγχου της θερμοκρασίας του μπαταρίας, εξασφαλίζει ταχύτατη επαναφόρτιση, βελτιστοποιημένη αυτονομία και αυξημένη διάρκεια ζωής. Η μπαταρία του καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.

Υπάρχουν τρείς επιλογές φόρτισης, ευέλικτες και προσαρμοσμένες στην καθημερινή χρήση:

-Μέσω μίας συμβατικής οικιακής πρίζας ή με τη χρήση μίας ενισχυμένης πρίζας τύπου Legrand® Green UpTM για μία πλήρη φόρτιση σε 16 ώρες, χρησιμοποιώντας το καλώδιο φόρτισης Mode 2 που παρέχεται στον βασικό εξοπλισμό του e-208,

- Μέσω ενός Wall Box, για πλήρη φόρτιση σε 5 ώρες και 15 λεπτά από τριφασική παροχή (με τον προαιρετικό on-board φορτιστή των 11 kW), ή σε 8 ώρες από μονοφασική παροχή (με τον βασικό on-board φορτιστή των 7,4 kW), χρησιμοποιώντας το προαιρετικό καλώδιο φόρτισης Mode 3,

- Μέσω κοινόχρηστου σταθμού φόρτισης: οι προδιαγραφές ανώτατου θερμικού φορτίου της μπαταρίας επιτρέπουν τη χρήση σταθμών φόρτισης 100 kW, επιτυγχάνοντας το 80% της φόρτισης σε μόλις 30 λεπτά.

Το Peugeot e-208, μπορεί επίσης να φορτιστεί και από απόσταση μέσω της οθόνης του 3D συστήματος πλοήγησης ή μέσω της εφαρμογής MyPeugeot.

Ανοίγει το δρόμο σε μία νέα μορφή μετακίνησης προσφέροντας την ελευθερία οδήγησης στην πόλη, ακόμα και σε περιοχές που ισχύει η καθολική απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων.

Το νέο Peugeot e-208, εφοδιάζεται με πλήρη γκάμα προηγμένων κινητήρων βενζίνης που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές εκπομπών Euro 6.d και κινητήρων diesel που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές euro 6.d-temp.

Οι κινητήρες PureTech 100 και 130 ιππων είναι οι μοναδικοί στην κατηγορία του 208 που διατίθενται και με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 (Efficient Automatic Transmission) των 8 σχέσεων.

3-κύλινδροι κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.2λ.: PureTech 75 S&S με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. PureTech 100 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8). PureTech 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8) 4-κύλινδρος κινητήρας Diesel χωρητικότητας 1.5 BlueHDi 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων

Οι εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ έρχονται στην Ελλάδα στα μέσα Νοεμβρίου. Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή αναμένεται τον Ιανουάριο του 2020. Στη Γαλλία, ο τιμοκατάλογος του αμιγώς ηλεκτρικού Peugeot e-208, ξεκινά από τα 31.000 ευρώ. Η κρατική επιδότηση είναι 6.000 ευρώ.

Αναμένονται στην Ελλάδα τα νέα κίνητρα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις."

John Sculley

  • 1909 - Η Ελληνική κυβέρνηση αγοράζει το θωρηκτό Αβέρωφ, τα 8 από τα 24 εκατομμύρια δραχμές είναι δωρεά του Γεωργίου Αβέρωφ.

© 2002-2019 MEDIA2DAY