ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

«Μαγικό» γιλέκο

Το νέο γιλέκο της Hyundai έρχεται κατευθείαν από το μέλλον.

«Μαγικό» γιλέκο

Η Hyundai, παρουσίασε ένα νέο εξωσκελετικό γιλέκο (VEX), που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει τους εργαζόμενους στη βιομηχανία.

Ενισχύει την παραγωγικότητα και μειώνει την καταπόνηση των εργαζομένων στη βιομηχανία μιμούμενο την κίνηση των ανθρώπινων αρθρώσεων για ενίσχυση της στήριξης και της κινητικότητας. Το γιλέκο διαθέτει πολυκεντρικό άξονα που συνδυάζει πολλαπλά σημεία περιστροφής με μυϊκή βοήθεια πολλαπλών συνδέσμων και λειτουργεί εξαλείφοντας την ανάγκη μπαταρίας.

Ζυγίζοντας μόλις 2.5 κιλά, είναι 22-42% ελαφρύτερο από τα ανταγωνιστικά του προϊόντα και φοριέται σαν σακίδιο. Ο χρήστης τοποθετεί τα χέρια του μέσα από τους ιμάντες ώμου του γιλέκου και στη συνέχεια το στερεώνει στο στήθος και τη μέση. Το πίσω μέρος μπορεί να προσαρμοσθεί σε μήκος μέχρι και 18 εκατ. για να ταιριάζει σε διάφορα μεγέθη σώματος, ενώ ο βαθμός στήριξης μπορεί να ρυθμιστεί σε έξι επίπεδα.

Απευθύνεται σε εργαζόμενους της γραμμής παραγωγής, των οποίων η δουλειά τους κατά κύριο λόγο αφορά σε εργασίες που εκτελούνται στο ύψος του κεφαλιού, όπως η σύσφιξη μπουλονιών στην κάτω μέρος των οχημάτων, η τοποθέτηση σωλήνων φρένων και η τοποθέτηση εξατμίσεων.

Η ανάπτυξη του VEX αφορούσε ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε δύο εργοστάσια της Hyundai στις ΗΠΑ. Η δοκιμή ήταν απολύτως επιτυχημένη στην παροχή βοήθειας στους εργαζομένους και στην αύξηση της παραγωγικότητας τους. Αμφότερες οι εργοστασιακές μονάδες ενσωμάτωσαν τα συστήματα VEX στις γραμμές παραγωγής τους.

Η μάρκα, εξετάζει την εφαρμογή του VEX σε όλες τις παραγωγικές του μονάδες σε παγκόσμιο επίπεδο. Η εμπορική του παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το Δεκέμβριο 2019 από τη Hyundai Rotem και υπολογίζεται να κοστίζει έως και 30% χαμηλότερα από τα υπάρχοντα προϊόντα, τα οποία κοστίζουν περίπου 5.000 δολάρια.

Στο πλαίσιο των πλάνων του Ομίλου για ανάπτυξη μιας ποικιλίας τεχνολογιών ρομποτικής θα ξεκινήσει σύντομα η διάθεση της εξωσκελεκτικής καρέκλας (Chairless Exoskeleton- (CEX), η οποία βοηθά τους εργαζόμενους να διατηρούν καθιστή θέση χωρίς σκαμνί ή καρέκλα. Ζυγίζοντας 1.6 κιλά, το προϊόν είναι ελαφρύ αλλά και εξαιρετικά ανθεκτικό και ικανό να αντέξει βάρος μέχρι 150 κιλά.

Η  μάρκα, σκοπεύει επίσης να παρουσιάσει στο μέλλον μια ποικιλία ρομποτικής τεχνολογίας, όπως τα «Ρομπότ Υπηρεσιών Ξενοδοχείων», «Ρομπότ Υπηρεσιών Πωλήσεων»,  «Χειριστήριο Ηλεκτρικών Οχημάτων» και άλλες λύσεις «Ρομποτικής Προσωπικής Κινητικότητας».

Σύμφωνα με τη Διεθνή Ομοσπονδία Ρομποτικής, η βιομηχανία ρομποτικής ένδυσης αυξάνεται 14% ετησίως, ποσοστό που επιταχύνεται συνεχώς. Μέχρι το 2021 περίπου 630.000 εμπορικά ρομπότ θα πωληθούν παγκοσμίως, με τη μεγαλύτερη ζήτηση να προέρχεται από τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το 2017, ο κλάδος της αυτοκίνησης προμηθεύτηκε 126.000 ρομπότ, αριθμός που αποτελεί το 33% όλων των εμπορικών ρομπότ. διάρκεια συνάντησης των υπουργών περιβάλλοντος της ΕΕ στο Λουξεμβούργο, την περασμένη Παρασκευή.

Η νέα πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ursula van der Leyen, έχει ως στόχο να καταστήσει την Ευρώπη την πρώτη ουδέτερη για το κλίμα ήπειρο μέχρι το 2050.

Η δανική αντιπροσωπία υποστήριξε ότι για να επιτευχθεί αυτό, ο τομέας των μεταφορών πρέπει να μειώσει τις εκπομπές τους, ο οποίος είναι ο μόνος τομέας που σήμερα αυξάνει τις εκπομπές του.

Η ΕΕ, σκοπεύει να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 40% μέχρι το 2030. Ο επόμενος στόχος είναι να μηδενισθούν οι εκπομπές ρύπων μέχρι το 2050 για να περιορισθεί η υπερθέρμανση του πλανήτη.

Η Δανία πρωτοτύπησε τον Οκτώβριο του 2018 όταν η κυβέρνησή της ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει την πώληση όλων των νέων οχημάτων με ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2030, αλλά στη συνέχεια αναθεώρησε την άποψη της, γιατί αυτή η ενέργεια θα παραβίαζε τους κανόνες της ΕΕ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις."

John Sculley

  • 1909 - Η Ελληνική κυβέρνηση αγοράζει το θωρηκτό Αβέρωφ, τα 8 από τα 24 εκατομμύρια δραχμές είναι δωρεά του Γεωργίου Αβέρωφ.

© 2002-2019 MEDIA2DAY