ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Πρώτο μέλημα η ασφάλεια και στο ηλεκτρικό Volvo XC40

Το νέο μοντέλο της φίρμας παρέχει πρωτοποριακά συστήματα ασφάλειας για τον οδηγό.

Πρώτο μέλημα η ασφάλεια και στο ηλεκτρικό Volvo XC40

Η Volvo, πρωταγωνιστεί στη προσπάθεια για την αύξηση της ασφάλειας που παρέχουν τα αυτοκίνητα στους επιβάτες, στους μοτοσικλετιστές και στους πεζούς.

Τώρα το πεδίο δράσης της premium σουηδικής μάρκας είναι το επίπεδο ασφάλειας που προσφέρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το XC40 EV.

Οι Σουηδοί επιστήμονες αναζήτησαν τις καλύτερες επιλογές για την διαμόρφωση του αμαξώματος του καινοτομικού μοντέλου μηδενικών ρύπων και αναθεώρησαν την βασική δομή των αυτοκινήτων που έχουν απαλλαγεί από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του Volvo XC40 έχει ενσωματωθεί στο πίσω μέρος της δομής του αμαξώματος του αυτοκινήτου για να κατανείμει καλύτερα τις δυνάμεις σε περίπτωση σύγκρουσης. Με αυτή την φιλοσοφία δομής, μένουν μακριά από την καμπίνα οι αναπτυσσόμενες δυνάμεις από την σύγκρουση και μειώνεται  η πίεση στους επιβάτες, σε περίπτωση ατυχήματος.



Η Volvo δήλωσε ότι η μετωπική δομή της μπαταρίας-powered έκδοση XC40 της έχει πλήρως επανασχεδιαστεί και ενισχυθεί επειδή η νέα έκδοση του compact SUV δεν θα έχει πλέον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Οι αλλαγές περιλαμβάνουν την τοποθέτηση της μπαταρίας ιόντων λιθίου του αυτοκινήτου σε ένα κλωβό ασφαλείας που αποτελείται από ένα πλαίσιο αναβαθμισμένης τεχνολογίας αλουμινίου. Επιπλέον, η μπαταρία έχει ενσωματωθεί στη μέση της δομής του αμαξώματος του αυτοκινήτου, δημιουργώντας μια ενσωματωμένη ζώνη θωράκισης γύρω από αυτό.

«Το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 EV θα είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα που έχουμε κατασκευάσει ποτέ», δήλωσε ο επικεφαλής της Volvo, Μάλιν Έλκχομ.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα κάνει το ντεμπούτο του στις 16 Οκτωβρίου.

Πέρσι, το XC40 με κινητήρα εσωτερικής καύσης (βενζίνη, ντίζελ) έλαβε την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας της EuroNCAP με πέντε αστέρια και κατέκτησε τον τίτλο «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς». Είναι η πρώτη φορά που η Volvo, πήρε αυτή την διάκριση στη 92χρονη ιστορία της.

Το πλήρες ηλεκτρικό XC40, είναι επίσης το πρώτο Volvo εξοπλισμένο με ένα νέο προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού που αποτελείται από μια σειρά από ραντάρ, κάμερες και αισθητήρες. Το σύστημα είναι κλιμακωτό, καθιστώντας δυνατή τη διαρκή βελτίωση της ικανότητας του αυτοκινήτου να οδηγείται χωρίς την παρέμβαση του οδηγού. Ουσιαστικά είναι ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης.

Το υπάρχον XC40, με κινητήρα εσωτερικής καύσης(βενζίνη, ντίζελ), βασίζεται στην Compact Modular Architecture (CMA), και προσφέρει δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Πρόκειται για ημιαυτόνομα συστήματα υποβοήθησης οδηγού που μπορούν να κατευθύνουν και να φρενάρουν το SUV όσο ο οδηγός παραμένει σε πλήρη έλεγχο.

Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι θα προσφέρει τελικά την αυτονομία του επιπέδου 4 στη δεύτερη γενιά της κλιμακωτής αρχιτεκτονικής προϊόντων (SPA 2), η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της με την κυκλοφορία της νέας γενιάς του XC90 το 2021. Το SUV XC90, είναι η ναυαρχίδα της πολυτελούς σουηδικής μάρκας και η προσθήκη στη γκάμα της φίρμας σήμανε την έναρξη της πιο μεγάλης αλλαγής στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Volvo, ανακοίνωσε ότι δεν θα προσφέρει αυτονομία επιπέδου 3, στα μοντέλα της, γιατί θεωρεί πως η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει αρκετά κενά στον τομέα της ασφάλειας, καθώς ο οδηγός πρέπει να είναι έτοιμος να αναλάβει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα τον έλεγχο του αυτοκινήτου, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Η αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να δαπανήσει από 18 έως 27 δις ευρώ, για την εξέλιξη της αυτόνομης τεχνολογίας οδήγησης από το 2017 έως και το 2022.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Οι καλλιτέχνες είναι οι μοναχοί της αστικής κοινωνίας."

Τσέζαρε Παβέζε, 1908-1950, Ιταλός συγγραφέας

  • 1837-Ιδρύεται η Σχολή Καλών Τεχνών στην Αθήνα.
    1990- Με το Νόμπελ Ειρήνης βραβεύεται ο ηγέτης της ΕΣΣΔ, Μιχαήλ Γκορμπατσόφ.
    1999-Το Νόμπελ Ειρήνης απονέμεται στην ανθρωπιστική οργάνωση «Γιατροί χωρίς Σύνορα»

© 2002-2019 MEDIA2DAY