ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Αμφίβολο το μέλλον της Φρανκφούρτης

Σε οριακό σημείο φαίνεται ότι βρίσκεται πια το άλλοτε μεγαλοπρεπές σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Αμφίβολο το μέλλον της Φρανκφούρτης

Αποστολή στη Φρανκφούρτη 

Το μέλλον της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτων της Φρανκφούρτης με τη σημερινή της μορφή είναι αμφίβολο, μετά την φετινή άρνηση μεγάλου αριθμού αυτοκινητοβιομηχανιών να συμμετάσχουν στη φετινή διοργάνωση.

Για πρώτη φορά η λίστα των απουσιών είναι μεγαλύτερη από την λίστα των συμμετοχών.

Αναλυτικά απουσιάζουν οι μάρκες: Toyota, Nissan, Mazda, Mitsubishi, Subaru, Suzuki Peugeot, Citroen, DS, Volvo, Kia, Fiat, Chrysler, Jeep, Alfa Romeo, Abarth, Ferrari, Rolls – Royce, Aston Martin, Alpine, Tesla, Infiniti, GM Chevrolet και Cadillac.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που επέκριναν τη σημερινή μορφή της έκθεσης αποφάσισαν να μην επενδύσουν στη γερμανική έκθεση και να αξιοποιήσουν τα σχετικά κονδύλια σε άλλες ενέργειες για την προβολή των νέων μοντέλων τους και της τεχνολογίας.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες συζητούν μια νέα ιδέα που θα δίνει μεγαλύτερη έμφαση στις έννοιες της κινητικότητας, παρά στα νέα αυτοκίνητα, ανέφερε η εφημερίδα Handelsblatt. Οι νέες ενέργειες προβολής της κινητικότητας θα μπορούσαν να αναπτυχθούν σε διάφορες γερμανικές πόλεις, για την πληρέστερη ενημέρωση των πολιτών, αναφέρει η εφημερίδα.

Ένα ακόμη ανησυχητικό στοιχείο για το μέλλον της έκθεσης είναι οι μειωμένες δαπάνες των εταιρειών αυτοκινήτων που συμμετέχουν στη φετινή έκθεση.

Η BMW, μείωσε τον χώρο που νοικιάζει στην έκθεση και περιόρισε τον προϋπολογισμό των εξόδων της κατά σχεδόν τα δύο τρίτα. Σε σχέση με την έκθεση που έγινε το 2017.

Η Daimler, μείωσε κατά 30% τον εκθεσιακό της χώρο για τις μάρκες Mercedes και Smart. Αξίζει να τονισθεί ότι ο συγκεκριμένος γερμανικός όμιλος, έχει στην ιδιοκτησία του, τον πιο επιβλητικό χώρο, στην αριστερή πλευρά της έκθεσης. Σε αυτό τον χώρο, φιλοξενούνταν όλες οι μάρκες παλαιότερα. Ωστόσο, ο γερμανικός όμιλος αποφάσισε να περιορίσει την παρουσία του, για να μειώσει τα έξοδα.

Ο αριθμός των εκθετών μειώθηκε φέτος κατά 20%, σε σχέση με το 2017. Περίπου 800 εταιρείες συμμετέχουν φέτος ενώ απουσιάζουν πολλές δημοφιλείς αυτοκινητοβιομηχανίες. Ο χώρος έκθεσης μειώθηκε κατά 16%, στα 168.000 τετραγωνικά μέτρα. Το ενδιαφέρον των επισκεπτών επικεντρώνεται μόνο σε τρεις αίθουσες, γιατί εκεί υπάρχουν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Η πλειονότητα των αιθουσών της μεγαλύτερης ευρωπαϊκής έκθεσης είναι κλειστές.

Αναλυτές του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας εκτιμούν ότι έχει μειωθεί το ενδιαφέρον των επισκεπτών για τα νέα μοντέλα, κυρίως λόγω της άμεσης πληροφόρησης τους από τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης. Στο μέλλον, το ενδιαφέρον θα περιορίζεται συνεχώς για το προϊόν και θα αυξάνεται για την τεχνολογία.

Ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Opel Karl Thomas Neumann πιστεύει ότι η επίδειξη δεν θα επιζήσει. Είπε ότι η φετινή έκθεση είναι μόνο μια "θλιβερή σκιά" αυτού που κάποτε ήταν. Προέβλεψε ότι δεν θα υπάρξει έκθεση το 2021, την επόμενη προγραμματισμένη ημερομηνία για την εκδήλωση, η οποία λαμβάνει χώρα κάθε δύο χρόνια.

Οι διοργανωτές ανησυχούν για την μειωμένη προσέλευση των επισκεπτών. Την Δευτέρα 16 Σεπτέμβριου θα κάνουν νέο απολογισμό της κίνησης αυτού του Σαββατοκύριακου, το πρώτο Σαββατοκύριακο, που η έκθεση θα είναι ανοιχτή για το κοινό.

Η 68 Διεθνής Έκθεση της Φρανκφούρτης, θα υποδέχεται τους επισκέπτες μέχρι την Κυριακή 22 Σεπτέμβριου.


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Τίποτα δεν κάνει έναν άνθρωπο τόσο ξεπερασμένο όσο το να επικρίνει τη νεότερη γενιά."

Adlai Stevenson, 1900-1965, Αμερικανός πολιτικός

  • 1656 - Η Αγγλία και η Γαλλία υπογράφουν ειρηνευτική συμφωνία.
    1789 - Ιδρύεται το αμερικανικό Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
    1919 - Η ημερήσια εφημερίδα «Καθημερινή» εκδίδεται στην Αθήνα.

© 2002-2019 MEDIA2DAY