ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

68η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Με μεγάλες και ηχηρές απουσίες για πρώτη φορά ξεκινά η φετινή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

68η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Αποστολή στη Φρανκφούρτη  

Αύριο νωρίς το πρωί ανοίγουν οι πύλες της 68ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης IAA 2019. Την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου και την Τέταρτη 11 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η ενημέρωση των εκπροσώπων των μέσων μαζικής επικοινωνίας.

Οι press days, προηγούνται των ημέρων που είναι αφιερωμένες για την ενημέρωση και την επίσκεψη των φίλων του αυτοκινήτου. Το πρόγραμμα της φετινής διοργάνωσης προβλέπει ότι οι ημέρες για το κοινό θα είναι από τις 12-22 Σεπτεμβρίου.

Η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή έκθεση αυτοκίνητου αντιμετωπίζει τις αρνητικές συνέπειες από την οικονομική κρίση και τις προκλήσεις της διεθνούς αγοράς. Για πρώτη φορά στην ιστορία της καταγράφεται τόσο μεγάλος αριθμός απουσιών στο επίσημο πρόγραμμα της. Δυστυχώς, στη φετινή εκδήλωση η λίστα των απουσιών είναι μεγαλύτερη από την λίστα των συμμετοχών.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες γύρισαν την πλάτη στη γερμανική έκθεση γιατί οφείλουν να μειώσουν τα έξοδα προβολής και να προσαρμοστούν στις νέες τάσεις για την ενημέρωση των υποψήφιων αγοραστών.

Στην εξίσωση, προστίθενται τα υψηλά ενοίκια στην έκθεση, το υψηλό κόστος δημιουργίας περιπτέρων και υποστήριξης της συμμέτοχης, καθώς και οι συνέπειες στις αυτοκινητοβιομηχανίες από τον εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ- Κίνας.

Ορισμένοι κατασκευαστές αξιοποιούν τις δικές τους διοργανώσεις για να παρουσιάσουν τα νέα προϊόντα τους, σε συγκεκριμένο κοινό.

Η μείωση των εξόδων, επηρέασε και την BMW. Ξοδεύει μόνο 6 εκατ. ευρώ για την φετινή της παρουσία, ενώ το 2017 είχε διαθέσει 25 εκατ. Νοικιάζει μόνο 3.000 τ.μ. αντί για 11.000 τ.μ. που είχε κλείσει το 2017. Το φετινό περίπτερο της BMW είναι μικρότερο από αυτό της Opel το 2017 (3.200 τ.μ.).   

Το αποτέλεσμα είναι αρνητικό για την πιο μεγάλη έκθεση αυτοκινήτου που αποτελεί και τον βασικό πυλώνα των υποψήφιων αγοραστών στη Γερμανία. Αξίζει να τονισθεί ότι απευθύνεται στους καταναλωτές της πιο μεγάλης ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτων.

Είναι αντιληπτό ότι όλα θα αλλάξουν στις εκθέσεις, ενώ εξετάζεται το σενάριο η επόμενη διοργάνωση το 2021, να έχει άλλη μορφή και διαφορετική μίξη των εταιρειών που θα συμμετάσχουν.

Το πιο δυνατό χτύπημα, στην 68η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης IAA 2019 ήρθε από τις ιαπωνικές μάρκες. Η Toyota, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας για πρώτη φορά δεν θα έχει περίπτερο στη Φρανκφούρτη. Η μάρκα που ηγείται στην υβριδική τεχνολογία σε όλο τον κόσμο και ανακοίνωσε συνεργασίες με τους κολοσσούς των ηλεκτρικών μπαταριών και της τεχνολογίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, προτίμησε άλλους τρόπους επικοινωνίας των τεχνολογικών της επιτευγμάτων και των νέων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα κυκλοφορήσουν σύντομα. Η απουσία της είναι αισθητή και αποτελεί σημαντική απώλεια για την έκθεση. Την ιαπωνική σημαία, εκπροσωπεί μόνο η Honda.

Στη Φρανκφούρτη, για πρώτη φορά είναι τόσο μειωμένη η παρουσία της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, που κατέχει τη δεύτερη θέση στη λίστα με τον όγκο των πωλήσεων στην ευρωπαϊκή αγορά. Δεν συμμετέχει καμία γαλλική μάρκα του ομίλουPSA(Peugeot, Citroen, DS). Τη γαλλική σχολή εκπροσωπεί με περιορισμένη συμμετοχή μόνο η Renault που δημιούργησε ένα περίπτερο εκτός του βασικού πλάνου της έκθεσης. Εκεί θα παρουσιάσει τα νέα Clio και Captur, ενώ θα εμφανίσει και τις τελευταίες εξελίξεις στην ταχέως ανερχομένη μάρκα Dacia.

Και δεν είναι μόνο αυτές οι απώλειες που μειώνουν την πραγματική αξία της διοργάνωσης. Αναλυτικά απουσιάζουν οι μάρκες: Toyota,  Nissan,  Mazda,  Mitsubishi,  Subaru,  Suzuki, Peugeot, Citroen, DS, Volvo, Fiat, Chrysler, Jeep, Alfa Romeo, Abarth, Rolls– Royce,  Aston Martin, Alpine, Tesla, Infiniti, GM Chevrolet και Cadillac.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Τίποτα δεν κάνει έναν άνθρωπο τόσο ξεπερασμένο όσο το να επικρίνει τη νεότερη γενιά."

Adlai Stevenson, 1900-1965, Αμερικανός πολιτικός

  • 1656 - Η Αγγλία και η Γαλλία υπογράφουν ειρηνευτική συμφωνία.
    1789 - Ιδρύεται το αμερικανικό Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
    1919 - Η ημερήσια εφημερίδα «Καθημερινή» εκδίδεται στην Αθήνα.

© 2002-2019 MEDIA2DAY