ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η εντυπωσιακή πορεία της Volvo

Ο Ιούλιος ήταν ένας από τους καλύτερους μήνες για την Volvo στον τομέα των πωλήσεων.

Η εντυπωσιακή πορεία της Volvo

Ο στόχος κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να αναβαθμίσει τα μοντέλα της και να φτάσει στα όρια της πολυτελούς κατηγορίας σε όλους τους τομείς. Αυτή η προσπάθεια απαιτεί όραμα, μεγάλες επενδύσεις, υλοποίηση προηγμένων προγραμμάτων και αναζήτηση των καλύτερων λύσεων.

Η επιτυχία στη premium κατηγορία εξαργυρώνεται, με άμεση αύξηση των κερδών λόγω των υψηλότερων τιμών πώλησης και της αναγνώρισης από τους υποψήφιους αγοραστές.

Η Volvo, πάντοτε είχε υψηλούς στόχους και φρόντιζε κάθε λεπτομέρεια στα μοντέλα της. Το πρόγραμμα διεκδίκησης μεγαλύτερου μεριδίου από την premium κατηγορία ξεκίνησε με το λανσάρισμα του νέου SUV μεγάλων διαστάσεων, XC90. Συνεχίστηκε με τη προσθήκη στη γκάμα μοντέλων υψηλών προδιαγραφών, όπως τα best seller SUV XC60, XC40 τα οποία κοιτάζουν στα μάτια ακόμη και τα διακεκριμένα πολυτελή γερμανικά μοντέλα.



Η στροφή των οδηγών στη φιλοσοφία της σουηδικής premium μάρκας, καταγράφεται από τους αναλυτές της αυτοκινητοβιομηχανίας και αποτελεί το πιο ισχυρό ατού της μάρκας για να συνεχίσει την εντυπωσιακή πορεία της.

Η Volvo, δεν έμεινε μόνο στην αναζήτησή της σχεδιαστικής ταυτότητας που θα προσελκύσει και τους νέους καταναλωτές. Έχει θέσει σαν πρωταρχικό στόχο της την ασφάλεια των επιβατών, των πεζών, των ποδηλάτων και των αναβατών μοτοσυκλετών.

Γιατί εδώ που τα λέμε, τι να τα κάνεις τα μπιχλιμπίδια και τα πολυτελή αξεσουάρ, αν δεν έχεις αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητες για ασφαλή οδήγηση;

Η προσπάθεια της σουηδικής μάρκας, συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό. Οι κριτικές από τους οδηγούς, τα πιο αναγνωρισμένα ειδικά κέντρα αξιολόγησης και τους δημοσιογράφους του αυτοκινήτου είναι θετικές και δείχνουν την υπεροχή της φίρμας που γνωρίζει τις αντιξοότητες της οδήγησης όταν επικρατούν οι ακραίες καιρικές συνθήκες στη Σουηδία, όπου για μεγάλο χρονικό διάστημα τα πάντα είναι παγωμένα και η ορατότητα έχει περιορισθεί.

Ακόμη και στην Ελλάδα, αν και ήταν παγιωμένη η θέση των κορυφαίων γερμανικών premium μάρκων Mercedes, BMW και Audi, η σουηδική μάρκα Volvo, έκανε την επίθεση της. Βρήκε τους καλύτερους υποστηρικτές της, τους ευχαριστημένους οδηγούς που επένδυσαν στα σουηδικά μοντέλα.

Η ΄΄φωτιά΄΄φούντωσε και η υπεροχή της μάρκας έγινε πρώτο θέμα συζήτησης. Χωρίς να υποτιμούν την δυναμική και τη θέση των Γερμανών κατασκευαστών, οι Σουηδοί αναρριχήθηκαν στις πρώτες θέσεις της αγοράς των premium και ετοιμάζουν τα νέα μοντέλα τους, τα οποία θα αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδήγησης.

Τα επίσημα αποτελέσματα αποδεικνύουν το μέγεθος της επιτυχίας που πέτυχε η σουηδική μάρκα Volvo στη παγκόσμια αγορά, αλλά και στη δύσκολη ελληνική αγορά όπου τα ταμπού και στο αυτοκίνητο καλά κρατούν.

Ο Ιούλιος, ήταν ένας από τους καλύτερους μήνες για την Volvo, στον τομέα των πωλήσεων.

Η μοναδική σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία που έχει δημιουργήσει μερικά από τα πλέον εξελιγμένα και αποδοτικά συστήματα ασφάλειας, κατέγραψε αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων της κατά 7,1%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.



Τον έβδομο μήνα της φετινής χρονιάς πούλησε 54.546 οχήματα σε όλο τον κόσμο. Η συνολική επίδοση της στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2019 ήταν 395.372 αυτοκίνητα. Η αύξηση των πωλήσεων της στο επτάμηνο ανήλθε στο 7,3%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, αναφέρει το Automotive News Europe.

Στην ελληνική αγορά, όπου η υψηλή φορολογία δημιουργεί αρνητικές τάσεις στα πολυτελή αυτοκίνητα, οι συνολικές πωλήσεις της σουηδικής premium μάρκας το εξάμηνο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2019, ήταν αυξημένες πάνω από 8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Οι πωλήσεις του XC40 έχουν σημειώσει αύξηση 283%!

Το XC60 παραμένει σταθερά πρώτο σε πωλήσεις premium μεσαίο SUV με μερίδιο αγοράς 35,5% και 167 ταξινομήσεις, διπλάσιες από τον αμέσως επόμενο (premium) ανταγωνιστή του, που έχει 88 ταξινομήσεις.

Ίδια εικόνα και για το XC90, που επίσης παραμένει πρώτο στην κατηγορία του, με 60 ταξινομήσεις και μερίδιο 30,3%.

Η επιτυχία της μάρκας, αναμένεται να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο μέχρι το τέλος της χρονιάς, με την έλευση της νέας έκδοσης του XC40T3 με αυτόματο κιβώτιο, καθώς και των υβριδικών εκδόσεων βενζίνης και ντίζελ του XC60, με την κωδική ονομασία Β4 και Β5.

Και επειδή η επιτυχία δεν έρχεται μόνη της και πρέπει να διατηρηθεί το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και συντήρησης των αυτοκινήτων, η premium μάρκα εφαρμόζει πιστά τα νέα προγράμματα υψηλού κόστους, που εκπόνησε η μητρική εταιρεία στη Σουηδία, όπως η νέα εταιρική ταυτότητα των εκθέσεων, VRE (Volvo Retail Experience) και η νέα διαδικασία τεχνικής υποστήριξης των αυτοκινήτων Volvo στο δίκτυο των εξουσιοδοτημένων συνεργείων, VPS (Volvo Personal Service), με προσωπικό μηχανικό για κάθε πελάτη.

Σκοπός, της premium μάρκας είναι να δώσει έμφαση στην πολύ σημαντική δουλειά που γίνεται σήμερα σε συστήματα και υποδομές, που αναβαθμίζουν κάθε μέρα την εξυπηρέτηση και τη γενικότερη εμπειρία του πελάτη Volvo και βεβαίως θα φανούν στο σύνολό τους με την ολοκλήρωση του πλάνου σε εύλογο βάθος χρόνου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Η συνήθεια είναι το εκτροφείο των σφαλμάτων."

Βίκτωρ Ουγκώ, 1802-1885, Γάλλος συγγραφέας

  • 1282 - Πέθανε ο Αυτοκράτορας του Βυζαντίου Μιχαήλ Η'
    1922 - Γεννήθηκε ο τραγουδιστής Γρηγόρης Μπιθικώτσης.
    1941 - Β' Παγκόσμιος Πόλεμος: Η Γερμανία και η Ιταλία κηρύσσουν τον πόλεμο στις Ηνωμένες Πολιτείες.

© 2002-2019 MEDIA2DAY