ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γκάζι για... απολαυστικό παγωτό χωρίς ενοχές

Μια απόλυτα φιλική προς το περιβάλλον λύση για την μεταφορά και πώληση του παγωτού έρχεται από την NIssan.

Γκάζι για... απολαυστικό παγωτό χωρίς ενοχές

Κάθε φορά που απολαμβάνουμε το παγωτό μας, έχουμε ενοχές για τις περιττές θερμίδες, τα λιπαρά και τις χρωστικές που περιέχει.

Αν μάλιστα το σκεφτούμε ευρύτερα, θα συμπεριλάβουμε στις τύψεις μας και την ποσότητα ρύπων με τις οποίες τροφοδότησαν το περιβάλλον οι θηριώδεις μηχανές, για να συντηρήσουν παγωμένο το παγωτό μας.

Και αν τα λέμε όλα αυτά είναι για να πούμε ότι η ηλεκτροκίνηση και η ευαισθησία της Nissan για το περιβάλλον, έφτασαν μέχρι και τον κόσμο των παγωτών. Σύμφωνα με την σκέψη της εταιρίας, την θέση των ρυπογόνων οχημάτων που χρησιμοποιούνται για την μεταφορά και την πώληση των παγωτών, θα μπορούσε να πάρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Το μοντέλο μηδενικών ρύπων, συντηρεί άψογα το παγωτό και δεν ρυπαίνει το περιβάλλον. Το πρωτότυπο βαν που βασίζεται στο e-NV200, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο LCV (ελαφρύ επαγγελματικό όχημα) της Nissan έχει λοιπόν μια ακόμη αποστολή, η οποία αξίζει να τονισθεί και να μας απασχολήσει για τις μελλοντικές μας επιλογές.

Στο εγχείρημα η Nissan συνεργάστηκε με την Mackie's of Scotland, μια οικογενειακή επιχείρηση γαλακτοπαραγωγής και παγωτού, που τροφοδοτείται με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, όπως ο άνεμος και ο ήλιος. Το έργο αυτό, καταδεικνύει πώς μια προσέγγιση παραγωγής με φιλικό τρόπο για το περιβάλλον, μπορεί να εξαλείψει την εξάρτηση από τον άνθρακα, σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας του παγωτού.

Τα περισσότερα φορτηγά πώλησης παγωτού διαθέτουν κινητήρες ντίζελ που λειτουργούν συνεχώς, προκειμένου να διατηρηθεί η ψύξη. Αυτοί οι κινητήρες παράγουν επιβλαβείς εκπομπές, συμπεριλαμβανομένου του διοξειδίου του άνθρακα.

Ορισμένες πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου, ήδη προσπαθούν να απαγορεύσουν ή να επιβάλουν πρόστιμα στη διέλευση των οχημάτων αυτών. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο φορτηγό της Nissan, αποτελεί μια ιδανική λύση για τους πλανόδιους πωλητές που θέλουν να μειώσουν το δικό τους “αποτύπωμα” άνθρακα, ωφελώντας παράλληλα την υγεία του κοινωνικού συνόλου.

Το πρωτότυπο βαν αποτελεί την ενσάρκωση του Ηλεκτρικού Οικοσυστήματος της Nissan, συνδυάζοντας ένα μηδενικών ρύπων σύστημα μετάδοσης κίνησης, αποθήκευση ενέργειας σε μπαταρίες με “ζωή” δεύτερου κύκλου και παραγωγή ενέργειας από τον ήλιο. Καθώς ο ηλεκτροκινητήρας του οχήματος τροφοδοτείται από μια μπαταρία 40kWh, ο εξοπλισμός του φορτηγού για το παγωτό, που περιλαμβάνει ένα μηχάνημα σερβιρίσματος μαλακού παγωτού, συρτάρι κατάψυξης και ψυγείο ποτών, τροφοδοτείται από το νέο Nissan Energy ROAM.

Σχεδιασμένο τόσο για επαγγελματική χρήση, όσο και για αναψυχή, το ROAM είναι ένα φορητό σύστημα ισχύος αποτελούμενο από κυψέλες ιόντων λιθίου, που ανακτώνται από ηλεκτροκίνητα οχήματα πρώτης γενιάς της Nissan (παραγωγής από το 2010 και μετά). Με αυτό τον τρόπο, παρέχεται η ευκαιρία για μια βιώσιμη “ζωή” δεύτερου κύκλου, για τις μπαταρίες ενός Nissan EV.

Χάρη στην αμφίδρομη δυνατότητα φόρτισης του e-NV200, οι ιδιοκτήτες του μπορούν ακόμη και να κερδίσουν εισόδημα το χειμώνα, όταν το φορτηγό δεν χρησιμοποιείται και τόσο συχνά. Μέσω ενός φορτιστή V2G (Vehicle-to-Grid), η μπαταρία του e-NV200 μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποθήκευση της πλεονάζουσας ενέργειας από το εθνικό δίκτυο (ή για παράδειγμα από τις ανανεώσιμες πηγές του ανέμου και του ήλιου) και στη συνέχεια να την επιστρέψει στο δίκτυο όταν την χρειάζεται. Αυτή η τεχνολογία μπορεί να συμβάλει στην εξισορρόπηση του ενεργειακού ισοζυγίου κατά τις ώρες αιχμής, καθώς και στην παροχή πρόσθετων εσόδων για τους ιδιοκτήτες του EV, όταν το όχημά τους δεν οδηγείται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Ο ιδεαλιστής περπατά στις μύτες των ποδιών του, ο υλιστής στις φτέρνες του."

Malcolm de Chazal, Φιλόσοφος

  • 480 π.Χ. – Ναυμαχία του Αρτεμισίου: Ο ενωμένος ελληνικός στόλος υπό το Σπαρτιάτη ναύαρχο Ευρυβιάδη εξαναγκάζει σε υποχώρηση τον περσικό στόλο στο ακρωτήριο Αρτεμίσιο της Βόρειας Εύβοιας.
    1933 - Στην Ινδία αποφυλακίζεται κάτισχνος μετά από 8 ημέρες απεργίας πείνας ο Μαχάτμα Γκάντι, ο οποίος είχε ξεκινήσει την απεργία, διαμαρτυρόμενος για τη νέα σύλληψή του από τις βρετανικές αρχές.
    1939 - Υπογραφή Συμφώνου μη Επίθεσης μεταξύ Γερμανίας και Σοβιετικής Ένωσης.

© 2002-2019 MEDIA2DAY