ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

 Οδηγούμε το Toyota CH-R 1.8 HSD e-CVT

Το υβριδικό μοντέλο της Toyota ξεχωρίζει για το στιλ και τις επιδόσεις του, οι οποίες είναι… αθόρυβες.

 Οδηγούμε το Toyota CH-R 1.8 HSD e-CVT

Το πιο όμορφο υβριδικό μοντέλο που κυκλοφορεί στην αγορά είναι το Toyota CH-R 1.8 HSD e-CVT. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο, όμως, έχει και αλλά χαρίσματα. Διαθέτει την τελευταία λέξη της υβριδικής τεχνολογίας και παίρνει υψηλή βαθμολογία στους περισσότερους τομείς που εξετάζει προσεκτικά ο υποψήφιος αγοραστής.



Ας ξεκινήσουμε από τη σχεδίαση του αμαξώματος. Αν και πέρασαν σχεδόν δύο χρόνια από το λανσάρισμά του, κάθε φορά που το βλέπουμε στον δρόμο, το θαυμάζουμε. Είναι η καλύτερη σχεδιαστική μελέτη της μάρκας.

Έχουν αποτυπωθεί στη μνήμη μας η κλίση της οροφής, οι έντονες ακμές, οι κρυφές μπετούγιες των πίσω θυρών και το επιθετικό πίσω τμήμα. Όπως διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής, αρέσει και στους νέους οδηγούς ηλικίας 18 ετών, που μόλις απέκτησαν δίπλωμα.



Eπιδόσεις

Στον δρόμο, κάθε στιγμή, νιώσαμε ότι οδηγούμε ένα εξελιγμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο που δίνει νέα διάσταση στην αξιοποίηση της ενέργειας. Μόλις ξεκινήσεις, ενεργοποιείται ο ηλεκτρικός κινητήρας μηδενικών ρύπων. Σχεδόν απόλυτη ησυχία στο σαλόνι.

Όσο προσέχεις τη διαχείριση του γκαζιού, τόσο περισσότερα χιλιόμετρα κάνεις χωρίς να ξοδεύεις καύσιμο. Μόλις τελειώσει η ηλεκτρική ενέργεια, αυτόματα ενεργοποιείται ο βενζινοκινητήρας 1.800 κ.εκ., απόδοσης 122 ίππων. Το επίπεδο θορύβου εξακολουθεί να είναι το χαμηλότερο στην κατηγορία.

Η ισχύς διοχετεύεται στους μπροστινούς τροχούς, μέσω του εξελιγμένου αυτόματου κιβωτίου e-CVT. Αποφεύγοντας τις άσκοπες επιταχύνσεις, περιορίσαμε την κατανάλωση στα 4,6 λίτρα/100 χλμ. Μια άριστη τιμή, που μειώνει το κόστος χρήσης. Ο κατασκευαστής δίνει 3,8 λίτρα/100 χλμ.

Μας έκανε εντύπωση η βελτίωση της λειτουργίας του κιβωτίου. Ωστόσο, αν πατήσεις βαθιά το γκάζι, εμφανίζεται για λίγο ο γνώριμος ήχος από το κιβώτιο.



Εξετάσαμε προσεκτικά όλα τα τμήματα του εσωτερικού χώρου. Ανάλογα υλικά υψηλής ποιότητας υπάρχουν μόνο στα ακριβότερα premium μοντέλα. Να τονίσουμε την απτή ποιότητα κατασκευής, το άψογο φινίρισμα και την απουσία ενοχλητικών θορύβων και κραδασμών. Ακόμη και στον στρωτό χωματόδρομο συμπεριφέρθηκε σαν ένα ενιαίο τμήμα, παρά το πρόσθετο βάρος από τις μπαταρίες και τον ηλεκτρικό κινητήρα (1.860 κιλά).

Στον αυτοκινητόδρομο παρέμεινε σταθερό και δεν επηρεάστηκε από τους πλευρικούς ανέμους, ακόμη και όταν το κοντέρ έδειξε 170 χλμ./ώρα.

Η πρόοδος των Ιαπώνων στο πλαίσιο, στις αναρτήσεις και στο σύστημα διεύθυνσης πιστοποιήθηκε και στις στροφές. Μικρές κλίσεις, άμεσες αντιδράσεις και αποτελεσματικό τιμόνι.

Απολαύσαμε την πολύ καλή θέση οδήγησης και την εργονομία. Η εντυπωσιακή εικόνα που βλέπαμε κάθε μέρα (ταμπλό, οθόνη, κονσόλα, χειριστήρια) δεν υπάρχει σε κανένα ανταγωνιστικό μοντέλο.

Οι χώροι



Η σημαντικότερη παρατήρηση αφορά τη διαρρύθμιση του πίσω τμήματος. Η κουπέ σχεδίαση έχει παρενέργειες στο εσωτερικό ύψος, στο μέγεθος των παράθυρων και στον ζωτικό χώρο των πίσω επιβατών. Μέτρια αποθηκευτική ικανότητα (377 λίτρα).

Τιμή

Η τιμή της βασικής έκδοσης με πλούσιο εξοπλισμό καθορίστηκε στα 25.400 ευρώ. Λαμβάνοντας υπόψη την υβριδική τεχνολογία, την εγγύηση 11 ετών για την υβριδική μπαταρία, την εγγύηση 6 ετών για όλο το αυτοκίνητο, την οδική βοήθεια 3 ετών και την υψηλή φήμη της Toyota, θεωρούμε την τιμή καλή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Τίποτα δεν κάνει έναν άνθρωπο τόσο ξεπερασμένο όσο το να επικρίνει τη νεότερη γενιά."

Adlai Stevenson, 1900-1965, Αμερικανός πολιτικός

  • 1656 - Η Αγγλία και η Γαλλία υπογράφουν ειρηνευτική συμφωνία.
    1789 - Ιδρύεται το αμερικανικό Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
    1919 - Η ημερήσια εφημερίδα «Καθημερινή» εκδίδεται στην Αθήνα.

© 2002-2019 MEDIA2DAY