ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Βρίσκει χώρο για το παρκάρισμα

Η Ford και η Vodafone τεστάρουν μια νέα τεχνολογία η οποία θα διευκολύνει την εύρεση πάρκινγκ στις πόλεις.

Βρίσκει χώρο για το παρκάρισμα

Σε πόλεις όπως το Λονδίνο και η Φρανκφούρτη, υπολογίζεται ότι ο μέσος οδηγός αναλώνει 67 ώρες το χρόνο στην προσπάθεια αναζήτησης χώρων στάθμευσης με κόστος που υπερβαίνει τα 1.250 ευρώ. Το λεγόμενο “cruising” ευθύνεται περίπου για το 30% της κυκλοφορίας στην πόλη.

Όμως, το πρόβλημα είναι πιθανό να μην οφείλεται στην έλλειψη χώρων στάθμευσης, αφού σύμφωνα με στοιχεία, στη Μ. Βρετανία, σε ορισμένα δημοτικά πάρκινγκ το ποσοστό πληρότητας είναι μόλις 50%.

Η Ford και η Vodafone, δοκιμάζουν τώρα μία νέα τεχνολογία συνδεμένου οχήματος που θα διευκολύνει την ανεύρεση χώρων στάθμευσης στα αστικά κέντρα. Η τεχνολογία Parking Space Guidance εμφανίζει στους οδηγούς τον αριθμό των θέσεων στάθμευσης σε γειτονικά πάρκινγκ και τον τρόπο μετάβασης σε αυτές.



Η τεχνολογία Parking Space Guidance, η οποία ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο σύμφωνα με τα δεδομένα που λαμβάνονται από τα πάρκινγκ αυτοκινήτων, δοκιμάζεται από τη Ford και τη Vodafone στη Γερμανία στο πλαίσιο του προγράμματος KoMoD (Kooperative Mobilität im digitalen Testfeld Düsseldorf), ενός διαβιομηχανικού εγχειρήματος ύψους 15 εκατομμυρίων ευρώ, που δοκιμάζει τεχνολογίες συνδεδεμένου οχήματος και αυτοματοποιημένης οδήγησης.

Καθώς τα οχήματα δοκιμών διασχίζουν την πόλη, λαμβάνουν πληροφορίες για την κατάσταση των δρόμων και τα πάρκινγκ αυτοκινήτων από ένα κεντρικό υπολογιστή, σύμφωνα με το γεωγραφικό στίγμα τους, σε συνδυασμό με πληροφορίες από ψηφιακά οδικά σήματα που βρίσκονται στην περιοχή.

Άλλες λειτουργίες που δοκιμάζει η Ford σε συνεργασία με τη Vodafone στο πλαίσιο του προγράμματος KoMoD είναι:

•           Traffic Light Assistance System, με το οποίο ο χρόνος που απομένει για να αλλάξει χρώμα ένας φωτεινός σηματοδότης εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων. Η έγκαιρη προειδοποίηση για ένα κόκκινο φανάρι μπορεί να περιορίσει το απότομο φρενάρισμα, προς όφελος της ασφάλειας, της οικονομίας και της ροής της κυκλοφορίας, καθώς οι οδηγοί είναι σε θέση να προσαρμόσουν ανάλογα την ταχύτητά τους.

•           Tunnel Information System, το οποίο ενημερώνει τον οδηγό έγκαιρα για το κλείσιμο λωρίδων κυκλοφορίας, για τα όρια ταχύτητας καθώς και για αργά κινούμενα οχήματα σε τούνελ που βρίσκονται πιο μπροστά.

•           Vario Display, το οποίο προβάλλει ενημερωμένες πληροφορίες στον πίνακα οργάνων για σημαντικά γεγονότα που ενδεχομένως να επηρεάσουν την τοπική κυκλοφορία, όπως είναι η πραγματοποίηση εκθέσεων, συναυλιών και αγώνων ποδοσφαίρου.

•           Traffic Control Systems, τα οποία βοηθούν στον αυτοκινητόδρομο στη βελτίωση της συνολικής ροής της κυκλοφορίας, προσαρμόζοντας τα όρια ταχύτητας.

•           Smart traffic sign transmission, το οποίο αποστέλλει πληροφορίες ορίων ταχύτητας και σημάτων κινδύνου απευθείας στις οθόνες των οχημάτων. Ενώ το σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων που χρησιμοποιεί κάμερες υπάρχει σε πολλά αυτοκίνητα, οι δυνατότητές του μπορεί να περιορίζονται σε κακές καιρικές συνθήκες ή δίπλα σε οχήματα μεγάλου ύψους. Η αναμετάδοση δεδομένων οδοσήμανσης προς τα οχήματα μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας, είτε από τα ίδια τα σήματα είτε από μονάδες στο πλάι του δρόμου, διασφαλίζει ότι οι οδηγοί είναι ενήμεροι για σημαντικές πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλεια.

•           Bad weather warning, το οποίο κοινοποιεί αυτόματα τις καιρικές συνθήκες από ένα αυτοκίνητο σε άλλα οχήματα που βρίσκονται στη γύρω περιοχή. Για παράδειγμα, εάν οι αυτόματοι καθαριστήρες του παρμπρίζ ενός οχήματος ανιχνεύσουν βροχή, οι υπόλοιποι οδηγοί θα ενημερωθούν στις οθόνες των αυτοκινήτων τους ούτως ώστε να αναπροσαρμόσουν την ταχύτητα ή τη διαδρομή τους, εφόσον το επιθυμούν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Πίσω από κάθε μεγάλη περιουσία κρύβεται ένα έγκλημα."

Honoré de Balzac

  • 1719- Το Λιχτενστάιν κηρύττει ανεξαρτησία από την Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία του Γερμανικού Έθνους.

© 2002-2019 MEDIA2DAY