ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Seat Arona 1.6 TDi 95 ίππων: Οικονομικό και αξιόπιστο

Το Seat Arona με τον κινητήρα ντίζελ 1,6 TDI  είναι μια καλή πρότραση στην κατηγορία των μικρών SUV με οικονομικό προφίλ στην κατανάλωση καυσίμων.

Seat Arona 1.6 TDi 95 ίππων: Οικονομικό και αξιόπιστο

Το κόστος για τα καύσιμα εξακολουθεί να είναι το πρώτο κριτήριο για τον υποψήφιο αγοραστή. Όπως διαπίστωσα στις δοκιμές, παρά τις προσπάθειες των κατασκευαστών αυτοκινήτων, η πλειονότητα των βενζινοκίνητων SUV/Crossover έ χουν υψηλή κατανάλωση, ανεβάζοντας το κόστος χρήσης σε δυσβάστακτα ύψη για μεγάλη μερίδα καταναλωτών. Ακόμη και τώρα, που περιμένουμε τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα - τα οποία έχουν απαγορευτικό κόστος αγοράς - το χαμηλότερο κόστος χρήσης εξασφαλίζουν οι εκδόσεις ντίζελ. Μάλιστα, αν διανύονται πάνω από 15.000 χλμ. τον χρόνο, οι ντιζελοκινητήρες νέας γενιάς χαμηλών ρύπων, είναι μονόδρομος για όσους μετράνε τα λεφτά τους.

Με κριτήρια, την οικονομία στα καύσιμα, την λογική τιμή αγοράς για τους περισσότερους υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτων, την μείωση των εξόδων για συντήρηση, την υψηλή αυτονομία, την αξιοπιστία και την ικανοποιητική απόδοση, θεωρούμε ότι το Seat Arona με τον κινητήρα ντίζελ 1.6 TDi 95 ίππων, είναι μια από τις καλύτερες επιλογές στη κατηγορία των μικρών SUV. Το μοτέρ όπως και όλο το αυτοκίνητο, προέρχονται από τον όμιλο VW, με τα γνωστά υψηλά στάνταρ, τα οποία εκτιμούν οι περισσότεροι αγοραστές σε όλο τον κόσμο, και το 2018 κατέκτησε την πρώτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων.

Το Seat Arona, που δοκιμάσαμε για μεγάλο χρονικό διάστημα, φέρει την βασική έκδοση όσον αφορά την απόδοση του κινητήρα ντίζελ 1.6. Μην σας φαίνονται λίγοι οι 95 ίπποι για ένα υπερυψωμένο αυτοκίνητο μήκους 4,13 μ. γιατί στην εξίσωση της ενέργειας προστίθενται και τα 25,4 χλγμ. ροπής. Όπως συμβαίνει σε κάθε ντιζελοκινητήρα, η επίδραση της ροπής έρχεται από χαμηλά χαρίζοντας καλύτερη απόδοση, οικονομία και επιδόσεις.

Αυτό το μοτέρ, δεν έχει στόχο να κοιτάς το χρονόμετρο στο τεστ 0-100 χλμ./ώρα, ούτε να σανιδώνεις το γκάζι για να ευχαριστηθείς τον ήχο του κινητήρα. Η σημαντικότερη αποστολή του είναι η απροβλημάτιστη χρήση και η μειωμένη κατανάλωση κυρίως εκτός της πόλης. Για να επιτυχείς αυτά τα πλεονεκτήματα πρέπει να σέβεσαι το γκάζι. Ξεκινάς, πατώντας το μαλακά και αφήνεις τον γερμανικό κινητήρα να πάρει τις στροφές του και να φθάσει τις 2.700 σ.α.λ. εκεί αλλάζεις την σχέση και προσπαθείς να διατηρήσεις το μοτέρ σε αυτή την περιοχή λειτουργίας, για να έχεις την καλύτερη σχέση απόδοσης- κατανάλωσης. 

Όπως διαπιστώσαμε, ο θόρυβος δεν είναι ενοχλητικός, όταν ακολουθείς τον ρυθμό λειτουργίας του κινητήρα, ενώ η απόδοση ξεπερνά κατά πολύ το ικανοποιητικό επίπεδο

Μετρήσαμε την κατανάλωση, με χρήση του κλιματισμού, στην πόλη 5,6 λίτρα/100 χλμ. και στον αυτοκινητόδρομο 4,5 λίτρα/100 χλμ. Πολύ καλές τιμές, που αντέχει ο οικονομικός προϋπολογισμός ευρείας κατηγορίας καταναλωτών, παρά τις αυξημένες τιμές των καυσίμων. Εκπομπές CO2 στα 105 γραμ./χλμ.

Η οδική συμπεριφορά είναι ασφαλής και μόνο αν πιέσεις πολύ, το αυτοκίνητο θα αντιδράσει το πίσω τμήμα. Οι αναρτήσεις έχουν σχετικά σκληρές ρυθμίσεις, αλλά δεν κουράζουν τους επιβάτες. Να τονίσω την οδηγοκεντρική θέση οδήγησης, τους άνετους χώρους και τα 400 λίτρα αποθηκευτικό χώρο. 

Οι παρατηρήσεις εστιάζονται, στη κλιμάκωση του κιβωτίου πέντε σχέσεων, στα σκληρά πλαστικά και στην έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας στην έκδοση Reference. Η τιμή του είναι λογική, κοστίζει 16.650 ευρώ

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Πίσω από κάθε μεγάλη περιουσία κρύβεται ένα έγκλημα."

Honoré de Balzac

  • 1719- Το Λιχτενστάιν κηρύττει ανεξαρτησία από την Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία του Γερμανικού Έθνους.

© 2002-2019 MEDIA2DAY