ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Δώσε άλογα

Τα «ισχυρά» John Cooper Works Clubman και John Cooper Works Countryman προστίθενται στην γκάμα της MINI.

Δώσε άλογα

Η MINI προσέθεσε στη γκάμα της δυο νέες εκδόσεις που είναι οι ισχυρότερες στην 60-χρονη ιστορία της βρετανικής φίρμας. Πρόκειται για τα John Cooper Works Clubman και John Cooper Works Countryman.

Ο τετρακύλινδρος turbo κινητήρας αποδίδει 306 ίππους και συνδυάζεται στάνταρ με ένα νέο, 8-τάχυτο σπορ κιβώτιο Steptronic, με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον εμπρός άξονα, σύστημα τετρακίνησης ALL4, ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο, και πρόσθετες ενισχύσεις στη δομή του αμαξώματος, τις βάσεις του κινητήρα και τις συνδέσεις στο πλαίσιο. Με αυτό τον τρόπο, η αγωνιστική αίσθηση John Cooper Works αποκτά μία εντελώς νέα διάσταση επιδόσεων.

Η τελευταία γενιά του κινητήρα που εξελίχθηκε για τα μοντέλα John Cooper Works με τεχνολογία MINI TwinPower Turbo υπερέχει της προηγούμενης κατά 75 ιππους. Η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 10 χλγμ. στα 45,4 χλγμ., ενώ ανάλογη είναι και η αύξηση της επιτάχυνσης. Το John Cooper Works Clubman επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 4,9΄΄ ενώ το John Cooper Works Countryman καλύπτει την ίδια απόσταση σε 5,1΄΄.



Η επιτάχυνση συνοδεύεται από τον συναρπαστικό ήχο του νέου, ειδικού σπορ συστήματος εξαγωγής. Σε χαλαρή οδήγηση με βελτιστοποιημένη κατανάλωση και χαμηλές στροφές, ο ήχος που παράγεται είναι περισσότερο συγκρατημένος και μπάσος.

Το νέο αυτόματο κιβώτιο περιλαμβάνει ένα μπλοκέ διαφορικό που μειώνει τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ των εμπρός τροχών. Υπό συνθήκες φορτίου, αυτό σημαίνει ότι μπορεί να παραχθεί ένα ποσοστό εμπλοκής έως 39%. Το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό είναι συνδεδεμένο με το DSC (Dynamic Stability Control), που βοηθά στην πρόσφυση σε χαλαρά εδάφη ή σε κακές καιρικές συνθήκες, και στη δυναμική, σπορ συμπεριφορά στις στροφές.

Με την εμπλοκή, εάν παρατηρηθεί τάση ολίσθησης στον έναν από τους δύο εμπρός τροχούς, η ροπή μεταφέρεται στον άλλο τροχό, αποτρέποντας έτσι την απώλεια πρόσφυσης – ακόμα και με διαφορετικούς συντελεστές τριβής μεταξύ αριστερού και δεξιού τροχού. Με τον ίδιο τρόπο, το μπλοκέ διαφορικό υποστηρίζει την ευελιξία του αυτοκινήτου στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης ή σε δυναμικές επιταχύνσεις στην έξοδο των στροφών, εφαρμόζοντας στοχευμένη κατανομή της ροπής.



Το σύστημα τετρακίνησης ALL4 διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη βελτιστοποίηση της πρόσφυσης, της ευελιξίας και της οδηγικής ευστάθειας των οχημάτων. Ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και αναβαθμίστηκε πλήρως για τις νέες έκδοσεις των δύο μοντέλων. Η συμπαγής, βελτιστοποιημένου βάρους μονάδα τετρακίνησης αποτελείται από ένα κιβώτιο στον εμπρός άξονα (power take-off), έναν κεντρικό άξονα δύο τμημάτων, και το πίσω διαφορικό με ηλεκτροϋδραυλικά ρυθμιζόμενο πολύδισκο συμπλέκτη (Hang-on).

Ο εγκέφαλος του συστήματος ALL4 είναι συνδεδεμένος με το DSC Dynamic Stability Control και υπολογίζει σταθερά την ιδανική κατανομή ισχύος μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών. Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς κατανέμεται πάντα εκεί όπου μπορεί να μετατραπεί πιο αποδοτικά και αποτελεσματικά σε οδηγική απόλαυση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Δεν με πειράζουν τα ψέματα αλλά μισώ την ανακρίβεια."

Σάμουελ Μπάτλερ, 1835-1902, Άγγλος συγγραφέας

  • 1536 – Η Άννα Μπολέυν, δεύτερη σύζυγος του Ερρίκου Η' της Αγγλίας αποκεφαλίζεται για μοιχεία, προδοσία και αιμομιξία.
    1919 – Αποβιβάζεται στο λιμάνι της Σαμψούντας ο Μουσταφά Κεμάλ απ' όπου αρχίζει η δεύτερη φάση της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.
    Ημέρα μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας.

© 2002-2019 MEDIA2DAY