ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Νέο VW T-Cross: Του αξίζει η κορυφή

Το νέο γερμανικό compact SUV έχει όλα τα ατού για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του.

Νέο VW T-Cross: Του αξίζει η κορυφή

Μερικά μοντέλα βάζουν γκολ από τα αποδυτήρια. Ξεκινούν με ορμή και κατακτούν την αγορά σε μικρό χρονικό διάστημα, ποντάροντας στα καινοτομικά τους χαρακτηριστικά.

Μετά την οδήγηση του νέου VW T-Cross, στην Εύβοια, στο πλαίσιο της πανελλήνιας παρουσίασης, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το νέο γερμανικό compact SUV, έχει όλα τα ατού για πρωταγωνιστήσει στην ανερχομένη κατηγορία των αυτοκινήτων που έχουν πολλαπλές ιδιότητες.

Η πιο καινούργια προσθήκη στη γκάμα της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη συνδυάζει ότι αναζητά ο απαιτητικός οδηγός που κάνει πολλά χιλιόμετρα τις καθημερινές στην πόλη και ψάχνει ευκαιρία για να πάει ένα ταξίδι, μια εκδρομή και διακοπές.



Σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται με την γνωστή συνταγή της VW, που καθορίζει τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό σε όλους τους τομείς και την κορυφαία αξιοπιστία.

Έχει μήκος μόλις 4,11 μ.- είναι μεγαλύτερο κατά 55 χιλ. σε σχέση με το Polo - και πριν σκεφθείτε ότι θα κάθεστε στρυμωγμένοι και θα γίνεται μάχη στην επιλογή των αποσκευών, σας διαβεβαιώνουμε ότι η χωρητικότητα είναι ένα από τα πιο ισχυρά πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου. Τέσσερις ενήλικες ύψους 1,78μ. ταξιδεύουν ανετά και στον αποθηκευτικό χώρο χωράνε 347 έως 417 λίτρα, ανάλογα με τη διαμόρφωση των πίσω καθισμάτων. Η δεύτερη σειρά των καθισμάτων σύρεται 14 εκατ. μπροστά – πίσω(στάνταρ). Επίσης το T-Cross μπορεί να μετατραπεί πολύ γρήγορα στο αντίστοιχο ενός μικρού βαν. Αν διπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος και φορτωθεί μέχρι την οροφή τότε η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.243 λίτρα, τιμή κορυφαία για αυτήν την κατηγορία των SUV.



Και επειδή οι Γερμανοί είναι υψηλόσωμοι, η μάρκα φρόντισε το εσωτερικό ύψος να είναι διευρυμένο. Στην ίδια λογική επιλέχθηκε και το πλάτος, οπότε έχει το μεγαλύτερο πλάτος στη κατηγορία του, με άμεσα οφέλη στην άνετη φιλοξενία των επιβατών και στην ενίσχυση της αίσθησης ασφάλειας.

Τα υπόλοιπα τα γνωρίζετε από τα υπάρχοντα μοντέλα της μάρκας. Τίποτα δεν λείπει, τίποτα δεν περισσεύει. Όλα είναι τοποθετημένα στη καλύτερη θέση και ο οδηγός απολαμβάνει την οδήγηση και την μουσική. Ο συνοδηγός έχει πλήρη συνδεσιμότητα με όλο τον κόσμο και οι πίσω επιβάτες χαλαρώνουν, απολαμβάνοντας και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης.

Η τσέπη δεν διαμαρτύρεται γιατί το μοτέρ 1.000 κ.εκ έχει μικρή φορολογία αποδίδει 95 είτε 115 ίππους. Κινητήρας ντίζελ 1.6 TDI  95 ίππων, για όσους κινούνται εκτός της πόλης.

Αν σας αρέσουν τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων - εμείς τα λατρεύουμε - υπάρχει η επιλογή με το κορυφαίο και δοκιμασμένο DSG 7 σχέσεων.

Τι μένει; Η οδική συμπεριφορά που είναι μια ακόμη έκφανση της γερμανικής σχολής. Τιμόνι σταθερό, πεντάλ ευκολόχρηστα, λεβιές ταχύτητας σε άριστη θέση, εξαιρετική θέση οδήγησης, ορατότητα σε όλες τις πλευρές και κάθε στιγμή γνωρίζεις που πατάνε οι ροδές. Καταπίνει τα χιλιόμετρα με ευχαρίστηση και πιάνει απαγορευτικέ ταχύτητες.

 

Και επειδή οι κίνδυνοι στο δρόμο κάθε μέρα αυξάνονται, η VW Kosmocar αποφάσισε να τοποθετήσει όλο τον εξοπλισμό ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού στη βασική έκδοση. Εκδημοκρατισμός και στην ασφάλεια!

Αξιολογήσαμε την βασική έκδοση εξοπλισμού Life, η οποία είναι ένα επίπεδο πάνω από αυτή που διαθέτει το εργοστάσιο ως βασική. Το αυτοκίνητο έχει ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και στην «εισαγωγική» του έκδοση. Επιπρόσθετα του πλούσιου εξοπλισμού που διαθέτει το T-Cross υπάρχουν πολλές επιλογές και ελκυστικά πακέτα εξατομίκευσης. H έκδοση Life διαθέτει δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, εργοστασιακό υπολογιστή ταξιδιού, ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη 8 ιντσών, μεταβλητό πίσω κάθισμα, ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά και πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, προβολείς ομίχλης, πίσω LED φωτιστικά σώματα, air-condition, περιοριστή ταχύτητας και τα συστήματα Front Assist με λειτουργία αναγνώρισης πεζών (Pedestrian Monitoring) και ποδηλάτων με αυτόνομη πέδηση (City Emergency Brake), η προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Assist), το Blind Spot Detection, η κλήση έκτακτης ανάγκης,  η υποβοήθηση εκκίνησης σε δρόμους με κλίση (Hill Start Assist).

Επίσης, διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας, ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα συνοδηγού με κρυφό συρτάρι από κάτω, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα και μεταβλητό χώρο αποσκευών.

Επιπρόσθετα, το επίπεδο εξοπλισμού Style περιλαμβάνει προβολείς LED με δυναμική ρύθμιση δέσμης φωτός, ράγες οροφής σε ασημί απόχρωση, μπροστινά καθίσματα sport/comfort, φωτισμό περιβάλλοντος καμπίνας, αυτόματο κλιματισμό Climatronic, Ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Το νέο T-Cross 1.0 TSI 95, με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων, στην έκδοση Life, με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό, κοστίζει 17.400 ευρώ. Είναι ένα από τα ελάχιστα καινούργια SUV που δεν έχουν κάποιο ουσιαστικό μειονέκτημα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Τίποτα δεν κάνει έναν άνθρωπο τόσο ξεπερασμένο όσο το να επικρίνει τη νεότερη γενιά."

Adlai Stevenson, 1900-1965, Αμερικανός πολιτικός

  • 1656 - Η Αγγλία και η Γαλλία υπογράφουν ειρηνευτική συμφωνία.
    1789 - Ιδρύεται το αμερικανικό Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
    1919 - Η ημερήσια εφημερίδα «Καθημερινή» εκδίδεται στην Αθήνα.

© 2002-2019 MEDIA2DAY