ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Peugeot 508 Sport Engineered με 400 ίππους!

Με αφορμή την Διεθνή Έκθεση της Γενεύης η Peugeot παρουσιάζει σε παγκόσμια πρώτη το ηλεκτροκίνητο 508 Sport Engineered.

Peugeot 508 Sport Engineered με 400 ίππους!

To Peugeot 508 Sport Engineered, είναι η τελευταία δημιουργία της γαλλικής μάρκας στη κατηγορία των οικολογικών μοντέλων. Η αποκάλυψη του έγινε στην 89η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης (7-17 Μαρτίου).

Οι τεχνικοί της Peugeot Sport συνδύασαν τα πλεονεκτήματα τριών κινητήρων: ενός βενζινοκινητήρα PureTech 200 ίππων, ενός ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων στον εμπρός άξονα και ενός ηλεκτροκινητήρα 200 ίππων στον πίσω, με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, εξασφαλίζοντας μέγιστη ροπή 50,6 χλγμ. και εκπληκτικές επιδόσεις. Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά καθιστούν το Peugeot 508 Sport Engineered ισάξιο με ένα αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσεως ισχύος 400 ίππων.



Υψηλές επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 4.3΄΄, 0 – 400μ. σε 12.5΄΄, 0 – 1.000 μ. σε 23.2΄΄, 80-120 χλμ./ώρα σε 2.5΄΄. Μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά με εκπομπές CO2, λιγότερο από 49 γραμ./χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις του νέου κύκλου δοκιμών  WLTP!

Αντίστοιχο με τις κορυφαίες επιδόσεις είναι και το σύστημα πέδησης του μοντέλου. Οι εμπρόσθιοι αεριζόμενοι δίσκοι έχουν διάμετρο 380 χιλ. με αλουμινένιες 4πίστονες δαγκάνες.

Το ήδη εξαιρετικό πλαίσιο του 508 έχει δεχθεί τις απαραίτητες παρεμβάσεις ώστε να επιτευχθεί το χαμήλωμα του αμαξώματος. Οι προδιαγραφές των αναρτήσεων διαθέτουν νέες παραμέτρους απόσβεσης, ενώ έχουν αυξηθεί τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μετατρόχιο κατά 24 και 12 χιλ. αντίστοιχα. Το σύστημα διεύθυνσης έχει βελτιωθεί σε βαθμό που να προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια και περισσότερη απόλαυση στους χειρισμούς.



Το συγκεκριμένο μοντέλο προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός οχήματος τεχνολογίας plug-in hybrid, χωρίς κανέναν απολύτως συμβιβασμό στις επιδόσεις. Η μπαταρία (11,8kWh) εξασφαλίζει  οικονομία στην κατανάλωση και έως και 50 χλμ. αυτονομίας με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (WLTP).

Στο πρόγραμμα Sport, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζονται μέχρι τα 190 χλμ/ώρα προσφέροντας. εντυπωσιακές επιταχύνσεις σε όλες τις ταχύτητες και με όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Αποπνέει sport χαρακτήρα και θέτει τις βάσεις ενός νέου τρόπου έκφρασης των επιδόσεων ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου με την υπογραφή της Peugeot Sport.

Τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου αποκτούν μία εντελώς νέα διάσταση, με εκπληκτικό αποτέλεσμα στο στυλ:

• Ο μπροστινός προφυλακτήρας διαθέτει πιο έντονες ακμές και περιλαμβάνει μεγάλους αεραγωγούς που συμβάλλουν στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Τα πλευρικά πτερύγια επιτρέπουν βελτιστοποίηση της ροής του αέρα. Το κάτω σπόιλερ, που παράγεται με τεχνικές 3D εκτύπωσης, είναι εξοπλισμένο με μεγάλα πτερύγια που φαίνονται έτοιμα να κόψουν τον αέρα. Είναι ειδικά τοποθετημένα για να κατευθύνουν τον αέρα προς το ψυγείο.

• Στο κάτω μέρος του αμαξώματος υπάρχουν ειδικά πτερύγια τα οποία διοχετεύουν με τέτοιο τρόπο τον αέρα  που περνάει κάτω από το αμάξωμα, ώστε να περιορίζεται το φαινόμενο της άντωσης, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να παραμένει ‘κολλημένο’ στον δρόμο.

• Στο τελείωμα των πίσω παραθύρων, εκεί που συνήθως βρίσκονται τα λογότυπα GT Line και GT, υπάρχουν λεπτά πτερύγια που βοηθούν την αεροδυναμική του αμαξώματος και παραπέμπουν σε μαχητικό αεροσκάφος.

• Δεν υπάρχει καθόλου πίσω σποϊλερ, γεγονός το οποίο θα είχε αρνητική επίπτωση στην καθαρότητα των γραμμών και θα κατέστρεφε την συνολική αισθητική αρμονία του πρωτότυπου σχεδίου.

• Πέρα από την καθοριστική του συμβολή στην αεροδυναμική, ο πίσω διαχύτης προσθέτει στην εικόνα δυναμισμού που αποκομίζει κάποιος κοιτάζοντας το αυτοκίνητο από πίσω.



Ο συνολικός σχεδιασμός τονίζεται αισθητικά και από την ειδική βαφή του αμαξώματος σε απόχρωση Selenium Grey που έχει την ιδιότητα να αλλάζει απόχρωση ανάλογα με το φώς χάρη στα ιριδίζοντα ψήγματα μετάλλου που ενσωματώνονται σε αυτήν.

Οι εμπρός αεραγωγοί σε απόχρωση έντονου ανοιχτού πράσινου Kryptonite προσδίδουν έναν αέρα φρεσκάδας υπογραμμίζοντας παράλληλα και το δυναμικό χαρακτήρα του πρωτοτύπου.

Εκτός από τον δυναμικό σχεδιασμό τους, οι νέες ζάντες αλουμινίου 20" επιτρέπουν τη βελτιωμένη ψύξη των φρένων. Το φινίρισμά τους είναι ένα κομψό και sport μείγμα από μαύρο όνυχα και γκρι σελήνιο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Αυτοί που αντιστέκονται διστάζουν, αυτοί που διστάζουν αντιστέκονται."

Ευγένιος Ιονέσκο, 1912-1994, Γαλλορουμάνος θεατρικός συγγραφέας

  • 1812 - Ξεκινά ο Βορειοαμερικανικός Πόλεμος του 1812 ανάμεσα στις ΗΠΑ και τη Βρετανία.
    1815 - Η Μάχη του Βατερλό. 
    1858 - Ο Κάρολος Δαρβίνος αποφασίζει να εκδώσει τη θεωρία του για την εξέλιξη των ειδών.

© 2002-2019 MEDIA2DAY