ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η VW στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Με 4 παγκόσμιες πρεμιέρες θα συμμετέχει η Volkswagen στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η VW στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Στο 89ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύη (7-17 Μαρτίου), η Volkswagen πραγματοποίησε τέσσερις παγκόσμιες πρεμιέρες, οι οποίες δίνουν έμφαση σε δύο τομείς: στην ηλεκτροκίνηση και τις επιδόσεις. 

Το ID. BUGGY αντιπροσωπεύει μια καινούργια υλοποίηση πάνω στη μεταβλητή πλατφόρμα MEB που έχει εξελιχθεί ειδικά για την ηλεκτροκίνηση. Ένα μοντέρνο, ανοιχτό, «καθαρό» και high-tech αυτοκίνητο για την παραλία αλλά και για την πόλη, το πρωτότυπο αποτελεί τη σύγχρονη έκφραση μιας σχεδιαστικής εικόνας, του θρυλικού καλιφορνέζικου dune ή beach buggy. Η μετενσάρκωση ενός αυτοκινητικού lifestyle με μια μπαταρία υψηλής τάσης ενσωματωμένη στο δάπεδό του. 



Άνετο, εναρμονισμένο στην ψηφιακή εποχή και καλύτερα διασυνδεδεμένο από ποτέ, το Passat όγδοης γενιάς αποτελεί την τελευταία έκδοση του πιο επιτυχημένου μεσαίου μοντέλου στον κόσμο. Ταυτόχρονα είναι και η απεικόνιση της τεχνολογικής προόδου, έχοντας να επιδείξει εφαρμογές σε παγκόσμια πρώτη εμφάνιση. Μία από αυτές το Travel Assist, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα ημιαυτόνομης κίνησης σχεδόν σε όλη την κλίμακα ταχυτήτων σε συνεργασία με ένα προηγμένο τιμόνι που αντιλαμβάνεται την επαφή των χεριών του οδηγού! Το plug-in υβριδικό Passat GTE έχει πλέον μεγαλύτερη αυτονομία αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.   

Η γκάμα του T-Roc, που έχει αναδειχθεί από την παρουσίασή του το 2017 σε ένα από τα best-sellers της μάρκας, έχει ένα νέο κορυφαίο μοντέλο, το T-Roc R. Πρόκειται για την έκδοση υψηλών επιδόσεων του compact SUV, που διαθέτει μια μοναδική σπορ εμφάνιση με επανασχεδιασμένο τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μέρος του. Πρόκειται για έναν εξαιρετικό συνδυασμό επιδόσεων, lifestyle και υψηλής καθημερινής χρηστικότητας. To T-Roc R έχει εξελιχθεί από την Volkswagen R, έχει δοκιμαστεί εκτός άλλων και στο θρυλικό Nürburgring, ενώ ο κινητήρας του είναι ο τετρακύλινδρος 2.0 TSI με ισχύ 221 kW / 300 PS και ροπή 400 Nm.

Με 900 Nm το Touareg V8 TDI διαθέτει τέτοια επίπεδα ροπής που συγκρίνονται μόνο με αυτά super sport μοντέλων. Με ισχύ 310 kW / 421 PS τοποθετείται στην κορυφή των γερμανικής κατασκευής πετρελαιοκίνητων SUV, προσφέροντας ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα άνεσης χάρη στη στάνταρ αερανάρτησή του. Ο νέος, high tech οκτακύλινδρος κινητήρας του πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-TEMP.

Τα κοινά στοιχεία ανάμεσα στα dune ή beach buggies του παρελθόντος και του νέου ID. BUGGY συμπιέζουν μια περίοδο πέντε δεκαετιών στο χρονικό διάστημα που διαρκεί το κλείσιμο του ματιού: όλα τα buggies της δεκαετίας του ’60 εκφράζουν ένα υψηλό βαθμό μεταβλητότητας.

Βασίζονταν στο πλαίσιο του θρυλικού Beetle και είχαν έναν τετρακύλινδρο κινητήρα boxer στο πίσω μέρος τους, ενώ ένας αριθμός μικρών κατασκευαστών δημιουργούσε αμαξώματα κατασκευασμένα από πλαστικό ενισχυμένο με υαλόνημα (fiberglass, GFRP) που κάλυπταν κινητήρα και πλαίσιο γράφοντας ταυτόχρονα αυτοκινητική ιστορία. Το ID. BUGGY ακολουθεί πιστά αυτή τη λογική σε συνδυασμό με τις τεχνολογικές δυνατότητες της σύγχρονης εποχής. Η βάση εδώ είναι η σύγχρονη πλατφόρμα MEB, στο δάπεδο της οποίας υπάρχει ενσωματωμένη μια μπαταρία υψηλής τάσης, ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 62 kWh. Τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια ένα ηλεκτροκινητήρα 150 kW/204 ίππων στο πίσω μέρος, εξασφαλίζοντας αυτονομία 250 χλμ. (κατά WLTP).

Ο χαρακτήρας του ID. BUGGY ταιριάζει με τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος προσφέρει ροπή 310 Nm από τις μηδέν στροφές. Αυτό σημαίνει πως το ηλεκτρικό αυτό αυτοκίνητο έχει πάντα αρκετή ισχύ στον πίσω άξονα του, ακόμα και για κίνηση off road. Με πλήρη επιτάχυνση το πρωτότυπο φτάνει τα 100 χλμ./ ώρα μετά από μόλις 7,2΄΄, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ ώρα. Συμπληρωματικά στην πίσω κίνηση, ένας επιπρόσθετος ηλεκτροκινητήρας στον εμπρός άξονα μπορεί να εμπλακεί εξασφαλίζοντας την τετρακίνηση.  

Για πρώτη φορά στο Passat, η Volkswagen παρουσιάζει ένα νέο σύστημα, το Travel Assist. Ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού στο πολυλειτουργικό τιμόνι. Ο οδηγός πρέπει συνεχώς να ελέγχει το σύστημα για λόγους ασφαλείας αλλά και νομικού πλαισίου. Προκειμένου να το διασφαλίσει αυτό, το Travel Assist που είναι ενεργό από τα 0 έως τα 210 χλμ./ ώρα, ελέγχει αν ο οδηγός έχει τα χέρια του στο τιμόνι. Αυτό στο νέο Passat γίνεται με τον πιο εύκολο δυνατό τρόπο, καθώς το τιμόνι αναγνωρίζει το άγγιγμα του οδηγού και λειτουργεί ως διεπαφή (interface) με συστήματα όπως το Travel Assist.

Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα απλό άγγιγμα του τιμονιού. Η ενεργή επιφάνεια αναγνωρίζει με τον τρόπο αυτό πως ο οδηγός έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου (μέχρι τώρα ο οδηγός έπρεπε να στρίψει έστω και ελάχιστα το τιμόνι). Αν ο οδηγός πάρει τα χέρια του από το τιμόνι για περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα θα προειδοποιηθεί οπτικά, ακουστικά αλλά και με την ενεργοποίηση των φρένων. Εάν δεν αντιδράσει σε αυτές τις προειδοποιήσεις, το Emergency Assist θα επιβραδύνει αυτόματα και σταδιακά το Passat, ακινητοποιώντας το τελικά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Αυτοί που αντιστέκονται διστάζουν, αυτοί που διστάζουν αντιστέκονται."

Ευγένιος Ιονέσκο, 1912-1994, Γαλλορουμάνος θεατρικός συγγραφέας

  • 1812 - Ξεκινά ο Βορειοαμερικανικός Πόλεμος του 1812 ανάμεσα στις ΗΠΑ και τη Βρετανία.
    1815 - Η Μάχη του Βατερλό. 
    1858 - Ο Κάρολος Δαρβίνος αποφασίζει να εκδώσει τη θεωρία του για την εξέλιξη των ειδών.

© 2002-2019 MEDIA2DAY