ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η ΕΛΙΝΟΙΛ μπαίνει στο φυσικό αέριο και στον ηλεκτρισμό

Η εταιρεία πραγματοποιεί δυναμική είσοδο στο φυσικό αέριο και την ηλεκτροκίνηση.

Η ΕΛΙΝΟΙΛ μπαίνει στο φυσικό αέριο και στον ηλεκτρισμό

Η ΕΛΙΝΟΙΛ, από τις αρχές Απριλίου ξεκινά δυο νέες δραστηριότητες: μπαίνει στην αγορά της λιανικής και της χονδρικής, στο φυσικό αέριο και στην ηλεκτροκίνηση. Δημιούργησε δυο νέες εταιρείες τις Electricon Elin και Aerion Elin. Συγχρόνως, την επόμενη εβδομάδα ξεκινά το πρώτο πρατήριο παροχής φυσικού αερίου στα αυτοκίνητα στη Θεσσαλία.

Όπως ανέφερε κατά την διάρκεια της συνέντευξης Τύπου,  ο κ. Γιάννης Αληγιζάκης Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΛΙΝΟΙΛ, έχουν τεθεί οι εξής στόχοι: Ανάπτυξη των πωλήσεων φυσικού αερίου σε αυτοκίνητα, σε καταστήματα, ξενοδοχεία, κατοικίες και στη βιομηχανία. Ανάπτυξη των πωλήσεων του ηλεκτρικού ρεύματος σε όλους τους κάτοχους ηλεκτρικών μετρητών.

Αξιοποιούνται, το εκτεταμένο δίκτυο λιανικής 620 πρατηρίων, ο πολυ μεγάλος αριθμός βιομηχανιών, βιοτεχνιών, μεταφορικών εταιρειών, που υπάρχουν στην  αγορά όπου η ΕΛΙΝΟΙΛ κατέχει το 20%, ο πολύ μεγάλος αριθμός πελατών λιανικής θέρμανσης, που ξεπερνά τους 20.000, τους οποίους εξυπηρετεί η Ελίν απ’ ευθείας, χωρίς την παρέμβαση τρίτων και μια πολύ μεγάλη λίστα  πελατών προμηθευτών, που συνεργαζόμαστε

«Θα έλεγα όμως, ότι το ισχυρότερο όπλο μας, κρύβεται αλλού, τόνισε ο κ. Αληγιζάκης. Σήμερα γνωρίζουμε από έρευνες, ότι 7 στους 10 πελάτες, παραμένουν στην ΔΕΗ παρόλο που τους προσφέρονται πολύ ευνοϊκότεροι οικονομικοί όροι, διότι διστάζουν να αλλάξουν πάροχο. Δεν υπάρχει εμπιστοσύνη. Η ιστορία π.χ. της ENERGA, έχει βοηθήσει στην κατεύθυνση αυτή. Η ΕΛΙΝΟΙΛ έχει 65 χρόνια παρουσίας, με μια πολύ δημιουργική εμπορική πορεία και μια εμπορική φιλοσοφία που στόχο έχει να κτίζει προσωπικές και απ΄ ευθείας σχέσεις με πελάτες. Η ΕΛΙΝΟΙΛ ποτέ στα 65 χρόνια, δεν επιχείρησε να αναπτυχθεί μέσω τρίτων. Είτε εμπόρων, είτε μεταπωλητών, είτε παραγγελιοδόχων. Θα μπορούσε να είχε πολύ μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά, δεν θα είχε όμως αυτό που την ξεχωρίζει από τις άλλες εταιρίες. Την απ’ ευθείας σχέση όπως π.χ. έχει στην αγορά της λιανικής θέρμανσης ή στις μαρίνες και στα σκάφη. Έχουμε λοιπόν, ένα πολύ ισχυρό όπλο έναντι των ανταγωνιστών μας. Και φυσικά, θα φροντίσουμε να το αξιοποιήσουμε. Και έχουμε επίσης, κάτι άλλο, ιδιαίτερα δυνατό. Οι άλλοι ανταγωνιστές, προχωράνε σε συνεργασίες με τρίτους, για να δημιουργήσουν δίκτυο πωλήσεων. Εμείς έχουμε 620 σημεία με πρατηριούχους, που είναι «δεμένοι» μαζί μας. Δεμένοι, συναισθηματικά. Βεβαίως έχουμε να κάνουμε πολύ δουλειά στο κομμάτι αυτό. Και δεν είναι μόνον οι πρατηριούχοι και η ιδιοκατανάλωση των 620 πρατηρίων. Είναι κυρίως, οι πελάτες των πρατηριούχων. Και εδώ είναι χιλιάδες καταναλωτές. Αυτό όμως, προϋποθέτει ότι οι πρατηριούχοι θα ακολουθήσουν το όραμα μας. Δεν θέλουμε «βενζινάδες». Θέλουμε μικρούς επιχειρηματίες, που θα πωλούν ενέργεια.»

Επίσης, σχετικά με την κατανάλωση υγρών καυσίμων ανέφερε ότι «η  διαρκώς αυξανόμενη προεκλογική περίοδος, βυθίζει την ελληνική αγορά, με πρωτόγνωρους ρυθμούς μείωσης. Ενδεικτικό είναι ότι η αγορά στα καύσιμα κίνησης, υποχωρεί σταθερά από τον Σεπτέμβριο με ρυθμούς από -4% έως -9%. Τον  Ιανουάριο η κατανάλωση βενζίνης μειώθηκε κατά 10% και του ντίζελ κίνησης κατά 8%. Η οικονομική κρίση, έχει χτυπήσει την αγορά καυσίμων από το 2010. Σε διάστημα 9 ετών, η αγορά υποχώρησε 43%».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Η ανεκτικότητα είτε είναι καλή για όλους είτε δεν είναι καλή για κανέναν."

Έντμουντ Μπερκ, 1729-1797, Βρετανός πολιτικός & φιλόσοφος

  • 240 π.X. - O Ερατοσθένης υπολογίζει την περίμετρο της Γης.
    1913 - Κηρύχθηκε ο Β' Βαλκανικός Πόλεμος.
    2000 - Η Ελλάδα υπογράφει την ένταξη της στην Οικονομική και Νομισματική Ένωση.

© 2002-2019 MEDIA2DAY