ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Με το δεξί μπήκε το 2019 για την αγορά των αυτοκινήτων

Θετικό πρόσημο κατέγραψαν οι πωλήσεις των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων για τον πρώτο μήνα του νέου έτους.

Με το δεξί μπήκε το 2019 για την αγορά των αυτοκινήτων

Θετικό πρόσημο κατέγραψαν οι πωλήσεις των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων τον Ιανουάριο του 2019 στην ελληνική αγορά. Η αύξηση του όγκου των πωλήσεων έφτασε το 4,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Πουλήθηκαν 9.302 καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα σε όλη την Ελλάδα.

Παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων, τις φορολογικές υποχρεώσεις και τις άσχημες καιρικές συνθήκες, η αγορά κινήθηκε ανοδικά, στέλνοντας μηνύματα αισιοδοξίας στον κλάδο και στην εθνική οικονομία.



Για μια ακόμη χρονιά την πρώτη θέση τον Ιανουάριο κατέλαβε η Toyota. Η ιαπωνική μάρκα πούλησε 1.159 καινούργια αυτοκίνητα με τα σήματα της. Κατέλαβε το 12,5% της συνολικής πίτας της αγοράς. Ωστόσο, είχε μείωση της επίδοσης της κατά 4,6% σε σχέση με τον αντίστοιχοί περσινό μήνα.

Εντυπωσιακή κούρσα έκανε η Peugeot, που δείχνει έντονη δυναμική και φέτος. Κατατάχθηκε στη δεύτερη θέση. Ταξινόμησε 1.028 αυτοκίνητα και πήρε το 11,1% της αγοράς. Η αύξηση της σε σχέση με τον περσινό Ιανουάριο ήταν 11,6%.

Την τριάδα έκλεισε η Opel me 850 πωλήσεις, ποσοστό  9,1%. Αύξηση 12,4%.

Την υψηλότερη αυξητική τάση στην αγορά όσον αφορά τις μάρκες με έντονη εμπορική δραστηριότητα σημείωσε η Hyundai. Η κορεάτικη μάρκα με την γερμανική υποστήριξη σε όλους τους τομείς, είχε αύξηση των πωλήσεων κατά 40,7%!



Ακολούθησαν: Η VW στη πέμπτη θέση,  έκανε 585 πωλήσεις, ποσοστό 6,3%, μείωση των πωλήσεων κατά 18,5%. Η Suzuki ήταν έκτη, 581 πωλήσεις, ποσοστό 6,2%, αύξηση πωλήσεων κατά 7,2%. Η Nissan στην έβδομη θέση, 563 πωλήσεις, ποσοστό 6,1%, απώλειες 8,3% σε σχέση με πέρσι. Η Citroen κατατάχθηκε στην όγδοη θέση, 460 πωλήσεις, ποσοστό 4,9%, αύξηση του όγκου των πωλήσεων κατά 31,1%. Η Fiat στην ένατη θέση,  πούλησε 414 αυτοκίνητα, ποσοστό 4,5%, αύξηση των πωλήσεων κατά 13,7%.

Την δεκάδα κλείνει η Audi, η οποία οδηγεί και την κούρσα των premium μάρκων. Για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρονιά προηγείται στη κατηγορία των πολυτελών εταιρειών. Ταξινόμησε 371 πολυτελή αυτοκίνητα, ποσοστό στην αγορά 4%, αύξηση των πωλήσεων κατά  18,5%.  Δεύτερη στα premium η Mercedes, πούλησε 322 ακριβά αυτοκίνητα, μερίδιο 3,5%, πτώση των πωλήσεων κατά 1,5%. Τρίτη η BMW, διέθεσε 183 πολυτελή αυτοκίνητα μεγάλης αξίας, ποσοστό 2%, αύξηση των πωλήσεων 45,2%.

Η Volvo στη τέταρτη θέση των πολυτελών αυτοκινήτων. Ταξινόμησε 136 αυτοκίνητα, ποσοστό 1,5%, μείωση των πωλήσεων κατά 2,2%. Αξίζει να τονισθεί ότι εδώ και πολλούς μήνες η σουηδική μάρκα κατέγραφε θετικό πρόσημο στη διακύμανση των πωλήσεων. Εκτιμάται ότι το επόμενο διάστημα θα κερδίσει το χαμένο έδαφος.

Πάντως, διαφαίνεται και φέτος η τάση των καταναλωτών να μην προτιμήσουν τα πολυτελή αυτοκίνητα και να αναζητήσουν άλλες αξιόλογες επιλογές από τις μαζικές μάρκες. Τους υποψήφιους αγοραστές με την ανάλογη οικονομική δυνατότητα τους απασχολούν, οι υψηλές τιμές πωλήσεις των πολυτελών αυτοκινήτων, τα τεκμήρια, ο φόρος πολυτέλειας, το υψηλό κόστος χρήσης και άλλοι παράγοντες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Ο κόσμος δεν είναι ένα θλιβερό μέρος, είναι απλά μεγάλο."

Ζαν-Λυκ Γκοντάρ, 1930-, Γάλλος σκηνοθέτης

  • 1819 - Ο Αλή Πασάς αναγκάζει τους κατοίκους της Πάργας να εκπαυριστούν στην Κέρκυρα και σε άλλα Επτάνησα.
    1839 - Υπογράφεται η Συνθήκη του Λονδίνου, με την οποία αναγνωρίζεται η ανεξαρτησία του Βελγίου και του Λουξεμβούργου από την Ολλανδία.
    1882 - Πεθαίνει ο Κάρολος Δαρβίνος, άγγλος φυσιοδίφης, θεμελιωτής της Θεωρίας της Εξέλιξης.

© 2002-2019 MEDIA2DAY