ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Δυναμική παρουσία της Nissan στην CES

H Nissan αποκαλύπτει το μελλοντικό της όραμα στην τεχνολογική έκθεση CES.

Δυναμική παρουσία της Nissan στην CES

Αύριο ανοίγει τις πύλες της η μεγαλύτερη έκθεση με τεχνολογικά επιτεύγματα στον κόσμο. Πρόκειται για την CES 2019, που φιλοξενείται στο Λας Βέγκας, στις ΗΠΑ, από τις 8 ως τις 11 Ιανουαρίου.

H Nissan θα αποκαλύψει το μελλοντικό της όραμα για ένα όχημα που βοηθά τους οδηγούς να "δουν το αόρατο", “συγχωνεύοντας” πραγματικούς και εικονικούς κόσμους και δημιουργώντας την  απόλυτη εμπειρία του συνδεδεμένου αυτοκινήτου.

Το Invisible-to-Visible (I2V), είναι μια μελλοντική τεχνολογία που δημιουργήθηκε μέσω του Nissan Intelligent Mobility, του οράματος της εταιρείας για την αλλαγή του τρόπου με τον οποίο τα αυτοκίνητα τροφοδοτούνται, οδηγούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία. Το I2V θα δείξει το μέλλον της οδήγησης στους επισκέπτες της CES, μέσω μιας διαδραστικής, τρισδιάστατης εμπειρίας “εμβύθισης”.

Το I2V έρχεται για να υποστηρίξει τους οδηγούς, συγκεντρώνοντας πληροφορίες από αισθητήρες έξω και μέσα από το όχημα, σε συνδυασμό με δεδομένα από το “σύννεφο” (cloud). Αυτό επιτρέπει στο σύστημα όχι μόνο να παρακολουθεί το άμεσο περιβάλλον του αυτοκινήτου, αλλά και να αντιλαμβάνεται  τι είναι μπροστά,  ακόμα και να δείχνει τι βρίσκεται πίσω από ένα κτίριο ή γύρω από μια γωνία. Για να καταστεί η οδήγηση πιο ευχάριστη, η καθοδήγηση προσφέρεται με έναν διαδραστικό, ανθρώπινο τρόπο,  μέσω των “avatars” που εμφανίζονται εντός του αυτοκινήτου.

Το I2V τροφοδοτείται από την τεχνολογία Omni-Sensing της Nissan, η οποία λειτουργεί ως κόμβος, συγκεντρώνοντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από το περιβάλλον κυκλοφορίας, έξω και μέσα από το όχημα. Η τεχνολογία SAM (Seamless Autonomous Mobility) της Nissan, αναλύει το οδικό περιβάλλον, μέσω σχετικών πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο και το ημιαυτόνομο σύστημα υποστήριξης οδηγού ProPILOT, παρέχει πληροφορίες σχετικά με το περιβάλλον γύρω από το αυτοκίνητο.

Η τεχνολογία χαρτογραφεί  ένα εικονικό χώρο 360 μοιρών γύρω από το αυτοκίνητο, παρέχοντας πληροφορίες  για θέματα  όπως οι  κυκλοφοριακές συνθήκες, η ορατότητα, η σήμανση ή παρακείμενους πεζούς. Μπορεί επίσης να παρακολουθεί τους επιβάτες εντός του  οχήματος,  χρησιμοποιώντας αισθητήρες στην καμπίνα, προκειμένου να προβλέψει καλύτερα πότε μπορεί να χρειαστούν βοήθεια για να βρουν κάτι, ή για να κάνουν μια στάση για ξεκούραση, ώστε να παραμείνουν σε εγρήγορση.

Το I2V μπορεί επίσης να συνδέσει τους οδηγούς και τους επιβάτες με άλλους ανθρώπους, μέσω του εικονικού κόσμου του Metaverse. Αυτό δίνει τη δυνατότητα σε μια οικογένεια, σε φίλους και συνεργάτες,  να “εμφανίζονται” μέσα στο αυτοκίνητο ως τρισδιάστατα  είδωλα σε περιβάλλον augmented –reality, για την παροχή βοήθειας ή  συντροφιάς.

Κατά τη διάρκεια της αυτόνομης οδήγησης, το I2V μπορεί να κάνει τη παραμονή εντός του αυτοκινήτου πιο άνετη και ευχάριστη. Για παράδειγμα, σε οδήγηση υπό βροχή, το τοπίο μιας ηλιόλουστης ημέρας μπορεί να προβάλλεται μέσα στο όχημα.

Κατά την επίσκεψη σε έναν νέο προορισμό, το σύστημα μπορεί να αναζητήσει στο Metaverse έναν τοπικό “ξεναγό”, προσφέροντας επικοινωνία με τους επιβάτες του οχήματος, σε πραγματικό χρόνο.

Οι πληροφορίες που παρέχονται από τον “ξεναγό” μπορούν να συλλεχθούν με το Omni-Sensing και να αποθηκευτούν στο cloud, έτσι ώστε αν κάποιοι άλλοι επισκεφθούν την ίδια περιοχή, να έχουν πρόσβαση σε αυτού του είδους την χρήσιμη καθοδήγηση. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από το ενσωματωμένο στο όχημα  σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, για να προσφέρει μια πιο αποτελεσματική κυκλοφορία, στους δρόμους της περιοχής.

Κατά την κανονική οδήγηση, το I2V παρέχει πληροφορίες από το Omni-Sensing, ως “επικάλυψη” στο πλήρες οπτικό πεδίο του οδηγού. Οι πληροφορίες αυτές, βοηθούν τους οδηγούς να αξιολογήσουν τις οδικές συνθήκες και να προετοιμαστούν για θέματα όπως γωνίες με χαμηλή ορατότητα, ακανόνιστες συνθήκες οδοστρώματος, ή επικείμενη βεβαρυμμένη  κυκλοφορία.

Ο οδηγός μπορεί επίσης να καλέσει έναν επαγγελματία οδηγό από το Metaverse για να τον καθοδηγήσει σε πραγματικό χρόνο. Ο επαγγελματίας οδηγός εμφανίζεται ως προβαλλόμενο avatar, ή ως εικονικό συνοδευτικό αυτοκίνητο  στο οπτικό πεδίο του οδηγού, δείχνοντάς του τον καλύτερο τρόπο οδήγησης.

Το I2V, εκτός του ότι θα εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με τη κυκλοφοριακή συμφόρηση και τον εκτιμώμενο χρόνο του ταξιδιού, θα  μπορεί να επικοινωνήσει μοναδικές λεπτομέρειες για την καλύτερη πληροφόρηση του οδηγού. Επιπλέον, το I2V θα προσφέρει εναλλακτικές προτάσεις, όπως την βέλτιστη διαδρομή σε βεβαρυμμένη κυκλοφορίας, χρησιμοποιώντας δεδομένα πλοήγησης σε πραγματικό χρόνο,  μέσω του Omni-Sensing.

Κατά την άφιξη στον προορισμό, το I2V μπορεί να έχει πρόσβαση στο SAM για να ανιχνεύσει χώρους στάθμευσης και να σταθμεύσει το όχημα, απαλλάσσοντας τον οδηγό από καταστάσεις που απαιτούν δύσκολους χειρισμούς.

SPONSORED LINKS

"Να αλλάζεις και να βελτιώνεσαι είναι δυο διαφορετικά πράγματα."

Γερμανική παροιμία

  • 532 — Καταστέλλεται η Στάση του Νίκα.
    1823 — Το Ναύπλιο ορίζεται έδρα της ελληνικής κυβέρνησης.
    1896 — Γίνεται η παρουσίαση της πρώτης μηχανής ακτινών Χ στη Νέα Υόρκη.
    1923 — Η Ελλάδα γίνεται η τελευταία χώρα που υιοθετεί το Γρηγοριανό ημερολόγιο. Τίθεται σε ισχύ την 16η Φεβρουαρίου, η οποία γίνεται η 1η Μαρτίου με το νέο ημερολόγιο.
    1965 — Η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ παντρεύονται στους Δελφούς.
    1996 — Ο Κώστας Σημίτης εκλέγεται πρωθυπουργός, με 86 έναντι 75 ψήφους του Άκη Τσοχατζόπουλου, στο δεύτερο γύρο της ψηφοφορίας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ.

© 2002-2019 MEDIA2DAY